|

در زمان بارداری کجا چی بپوشیم؟/ از دوران حاملگی خودت یه استایل خفن به جا بذار

بارداری دوران زیباییه که میشه لباسایی پوشید که در عین راحتی، زیبایی خانم باردار رو هم نشون بده. توی این مقاله در مورد این موضوع صحبت می کنی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه اکثر آدما به اینکه کجا و در چه موقعیتی چی بپوشن فکر میکنن. مثلا توی جلسه خواستگاری، یا برای دانشگاه یا وقتی میرن سر قرار مهم کاری... خب واقعا هم مهمه که چی تنمون میکنیم چون لباس و پوشش ما در اولین برخورد به چشم میاد و بعدا به ابعاد دیگه شخصیت مون توجه میشه. یکی از دوران هایی که واسه خانوما خیلی زیباست و مهمه که لباس مناسب بپوشن، دوران بارداریه. گذشت اون زمان که خانومای باردار خودشون رو توی چندین لا لباسای بلند و گشاد پنهان میکردن. الان میشه لباسایی پوشید که در عین راحتی، بدن زیبای خانم باردار رو هم به خوبی نشون بده. توی این مقاله در مورد این موضوع صحبت می کنیم که در دوران بارداری چی بپوشیم؟ تا پایان همراه ما باشین.

maternity-dress-model-27

راحتی مهم ترین اصل

در دوران بارداری و از حدود هفته هفتم تغییرات بدن فرد نمایان تر میشه و لازمه که خانم باردار لباس های راحت با الیاف نخی و طبیعی بپوشه. لباس های بیش از حد تنگ و چسبان ممکنه رشد جنین رو با خطر مواجه کنه و لباس های خیلی گشاد احتمالا ظاهر شما رو تحت تاثیر قرار میده و ممکنه حس خوبی نداشته باشید.

manto-2866 (10)

برای رفع این محدودیت ها میتونید لباس های راحتی که کشسانی بالایی دارند، انتخاب کنید تا هم در اون ها احساس راحتی کنید و هم به جنین شما آسیبی وارد نشه. لباسهایی که زیپ و دکمه نداشته باشن و یا برای اندازه شدن بندهای قابل تنظیم داشته باشن هم گزینه های خوبی برای دوران بارداری هستن.

بهترین لباس برای بیرون و خرید در دوران حاملگی

پیراهن های نخی و آزاد

اگر دوران بارداری شما و زمانی که برآمدگی شکم تون در بیشترین حد خودش قرار گرفته هوا گرمه و فصل تابستون هست برای بیرون رفتن، انتخاب پیراهن های نخی، بلند و آزاد که در اونها احساس راحتی می کنین بهترین گزینه هست. روی این پیراهن ها اگر آستین نداشته باشن میشه یه رویه نخی و کوتاه هم پوشید و به راحتی به کارهای روزمره پرداخت.

pregnancy-maxi-dress-shirt-brestfeeding-price

شومیز و شلوارهای بارداری

اگر به پوشیدن پیراهن های بلند و آزاد علاقمند نیستین میتونین از شلوارهای بارداری که توی بازار در انواع مختلف وجود دارن استفاده کنید. این شلوارها در قسمت شکم پارچه کشی نرمی دارن که راحتی رو واسه خانومای باردار به همراه داره.

پوشیدن یک شلوار بارداری مناسب همراه با یک شومیز هم استایل زیبایی برای شما خواهد ساخت.

شلوار-بارداری-جین

بهترین لباس برای مهمونی در دوران حاملگی

اگر در دوران بارداری به مهمانی یا عروسی دعوت شدیم، بهترین انتخاب پیراهن ماکسی ست که از زیر سینه چیندار و آزاد باشه. اگر زمان کافی دارید میتونید پارچه دلخواه تون رو به خیاط بدید و لباس ماکسی زیبایی واسه خودتون بدوزید ولی اگر زمان کافی ندارین فروشگاه های لباس های بارداری پیراهن های جذابی برای مهمانی رفتن شما دارند که میتونید خریداری کنید.

61f6bc918401f

بهترین لباس برای محل کار در دوران حاملگی

خیلی از زنان شاغل در دوران بارداری تا جایی‌ که میتونن به فعالیت حرفه ‌ای خودشون ادامه میدن و مهمه که لباسی رو انتخاب کنن که مناسب این دوران باشه. در این شرایط لباسی که با اون هم فشار کمتری احساس کنید و هم احساس راحت تری در محیط کار داشته باشید، خیلی مهمه.

زنان-باردار-کارمند

اگر به دنبال لباسی شیک برای محیط کار هستید، میتونید یک بلوز نخی و آزاد رو برای زیر مانتو انتخاب کنید. در انتخاب مانتو هم با توجه به فصل میتونید مانتوی لینن جلو بسته رو با شلوار بارداری از همین جنس ست کنید. کت‌ های فری‌ سایز هم که در عین راحتی، ظاهری رسمی و شیک هم دارن، مناسب محل کار هستن. شلواری که می ‌پوشین بهتره ازجنس کتان و الیاف طبیعی باشه و کمر اون بند کشی نرم داشته باشه که در زمان نشستن پشت میز، فشاری در ناحیه‌ شکم احساس نکنید.

توی این مقاله چند نکته برای لباس پوشیدن خانوم ها در دوران بارداری مطرح شد. اگر به موضوعات مد و استایل علاقمندید اینجا میتونید مطالب دیگه ای رو هم بخونید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها