|

لباس برای خواستگاری / بزنگ بهش بگو من لباسمم انتخاب کردم فردا میای خواستگاری یا کات

در این مقاله در خصوص لباس برای خواستگاری براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده بهترین انتخاب رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به معجزه ی تیپ و استایل چقدر باور دارید یعنی به نظرتون با لباس خوب میتونید چقدر روی دیگران تاثیر بذارید؟ مثلا تصور کنید که برای یه قرار کاری میرید و خیلی مهم هست که این قرار خوب پیش بره چه جوری برای این قرار یه استایل شیک میزنید مثلا لباس های گل گلی و شلوار زاپ دار میرید و یا میدونید که باید روی رنگ هایی که احساس آرامش خاطر و اطمینان رو در فرد مقابل به وجود میاره حاضر بشید مثل سرمه ای و البته که در این بین باید از رنگ های خنثی استفاده کنید و حتی عطر هم نزنید یا این ها رو نمیدونید خب در صورت بیشتر دونستن این موضوع میتونید مقاله ی ما در خصوص لباس مناسب برای مصاحبه ی کاری بخونید.

ولی در این مقاله ما میخواهیم راجبه یکی از اتفاقات مهم و شیرین خانوم ها در زندگی صحبت کنیم که اون هم روز خواستگاریه و البته که خواستگاری و رد و بدل شدن باید و نبایدهاش به عهده ی بزرگترا و خودتون ما میخواهیم در خصوص لباس برای خواستگاری براتون صحبت کنیم و بهتون راهنمایی بدیم چون بالاخره این روزا هر خواستگاری رو به خونه راه نمیدن و وقتی یه خواستگاری رو میپذیرن خونواده ی دختر یعنی موضوع یه مقدار جدی تره و ممکن هست که این خواستگاری تا آخر عمرتون بره تو پرونده ی خاطرات خوش شما بنابراین مهم هست که در این روز چه لباسی رو برای پوشیدن انتخاب میکنید که در ادامه در خصوص این که یه انتخاب خوب داشته باشید بهتون یه سری راهنمایی ها دادیم، پس با ما همراه باشید.

لباس برای خواستگاری

لباس مناسب برای خواستگاری باید چطور باشه؟

سعی کنید لبای برای خواستگاریتون با استایلتون هماهنگ باشید یعنی در این روز به سراغ تست کردن لباس هایی که تا به حال اون ها رو امتحان نکردید نرید چون شاید نتیجه ی جالبی عایدتون نشه و خب از اونجایی که احتمالا استرس هم داشته باشید در صورت داشتن یه انتخاب نامناسب کاری ازتون ساخته نخواهد بود اون هم در دقیقه نود و در انتها برای خودتون یه خاطره ی بد میسازید بنابراین اول از این که چه مدل لباس هایی به فیزیک شما میاد مطمئن بشید و سلیقه ی خودتون رو در نظر بگیرید مثلا در صورتی که استایل های کژوال رو میپسندید و باهاشون راحت تر هستید یه دفعه یه استایل اتو کشیده و رسمی رو انتخاب نکنید.

البته که لباس خواستگاری نه باید اونقدرا کژوال باشه و نه خیلی رسمی در اصل باید به دنبال یه لباسی باشید که در عین راحت بودن و چاشنی کژوال داشتن رسمی هم باشه پس شما میتونید به سراغ لباس هایی مثل شومیز و دامن، شومیز و شلوار، کت و شلوار و یا پیراهن های یه سره و بلند برید. برای شال و رروسری هم به سراغ قواره بزرگ ها نرید که جمع کردنش سخت باشه و هی حواستون بره برای مرتب کردن اون ها.

لباس برای خواستگاری

در نهایت و انتهای همه ی این موارد باید به سراغ لباسی برید که باعث بشه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و در اون ها احساس راحتی کنید و پس این که تمام مراسم رو به خودتون زهر کنید اون هم به خاطره یه لباس و این که میخواهید شیک باشید اصلا ارزش نخواهد داشت و بهتره که زیاد هم مشورت نگیرید که بین نظرات مختلف خودتون رو سرگردون ببینید به خودتون اعتماد داشته باشید.

لباس برای خواستگاری

لباس برای خواستگاری

رنگ مناسب لباس خواستگاری

در زمینه ی لباس رسمی برای خانوم ها مهم نیست که دنبال لباس حنابندون باشید و یا لباس خواستگاری شما باید به یه نکته توجه اساسی داشته باشید و اون انتخاب لباس با توجه به رنگ پوستتون هست و بهتره که به هیچ وجه تو شب خواستگاریتون این ریسک رو به جونتون نخرید که رنگ های جدید رو امتحان کنید و یا صرفا به دلیل این که یه رنگی ترند شده به سراغ لباس با اون رنگ برید چون رنگ ها برای خودشون روانشناسی دارن و شاید ناخودآگاه باعث ایجاد حسی که دوست ندارید در ذهن خانواده ی داماد بشن بنابراین چه رنگی رو دوست دارید بهتون میاد و در عین حال سرسنگین هم هست.

مسلما هیچ کسی دوست نداره که شب خواستگاری با استایلش برای خودش شکل و شمایل نازیبایی بسازه فقط در این خصوص هم بگیم که در صورتی که اضافه وزن دارید و میخواهید که لاغرتر به نظر برسید سراغ رنگ های خیلی روشن نرسد چون چاق نشونتون میدن و همینطور برعکس یعنی در صورتی که لاغر هستید و میخواهید یکم توپر دیده بشید به سراغ رنگ های روشن برید و از پوشیدن رنگ های تیره که شما رو استخونی نشون میدن اجتناب کنید.

لباس برای خواستگاری

لباس برای خواستگاری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها