|

پدیده فوتبال ایران به پرسپولیس پیوست!

یعقوب براجعه، پدیده جوانی است که پیراهن پرسپولیس را در فصل جاری بر تن خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دی، یکی دیگر از بازیکنانی است که آینده فوتبالی خود را با گام‌های بلند ترسیم می‌کند‌.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از .ورزش سه؛ براجعه با اصلیتی جنوبی و گویشی که گاها به زبان عربی هم می‌زند، از آنجا در ذهن هواداران فوتبال ایران مانده که در دیدار تاریخی نوجوانان ایران مقابل برزیل گل اول ایران را وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی جهان کرد. او در مسابقه‌ای که با پیروزی تاریخی ۳ بر ۲ ایران همراه بود، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان در پست وینگر راست بود و یکی از بهترین شاگردان حسین عبدی، مربی تیم نوجوانان محسوب می‌شد.

2058207 براجعه در حالی که ایران دو گل از برزیل عقب بود، گل نخست نوجوانان را زد و شروع کننده کامبک فراموش نشدنی شاگردان عبدی در جام جهانی بود‌.

براجعه که صحبت‌ از انتقال او به تیمی در خارج از کشور بود، ساعتی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را با سرخ‌ها نهایی کرد و اگر تمرینات تیم جوانان اجازه بدهد، به زودی به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد. او یک جوان معصوم و آینده‌دار با توانایی‌های فنی بالا، سرعت خوب، بدن لاغر و کشیده و همچنین تکنیک مناسب برای برداشتن یار در نبردهای یک به یک است و شاید بتواند با ایوب العملود، مدافع راست مراکشی هم رقابت کند.

براجعه البته برای بازی نیازمند اعتماد گاریدو، سرمربی پرسپولیس است که نمی‌دانیم تا چه حد به بازی گرفتن از جوان‌ها اعتقاد دارد. او که عکس‌هایش از گل به یادماندنی‌ به برزیل را در همین پست هم دوباره تماشا خواهیم کرد، قدم به آوردگاه بزرگی گذاشته و تجربه ستاره‌‌های ملی پوش پرسپولیس می‌تواند چراغ راه این ستاره جوان باشد‌. بازیکن ۱۸ ساله‌ای که بخشی از موفقیت‌های خود را مدیون دویدن‌های هرروزه روی تپه‌های نزدیک محل سکونتش در کاشان است.

2058209 بعد از سه خرید بزرگسال، پرسپولیس یک بازیکن ۱۸ ساله را جذب کرد تا نشان دهد برنامه‌های بلند مدتی را نیز با بازیکنان جوان در سر دارد.

قرارداد بازیکن فعلی تیم ملی جوانان با پرسپولیس بلندمدت و ۴ ساله بسته شده است و او به چهارمین خرید تابستانی سرخ‌ها تبدیل شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها