|

مشکل پرسپولیس تاکتیکی است؟!

پرسپولیس برای ششمین بازی متوالی به برد نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی راه بردن را فراموش کرده است، به قول حمید مطهری، یک زمانی یحیی از بهانه هایش قوی تر بود ولی مدت هاست دیگر اینگونه نیست و او به یک سرمربی بهانه گیر تبدیل شده است! سرمربی که حالا معدود حامیانش را هم از دست داده و تنهاتر از همیشه مقابل دروازه های جهنم قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی در این فصل آنقدر بهانه آورده و بنا به دلایل مختلف انوع و اقسام استعفاهای شفاهی و غیررسمی را داده که دیگر فرصتی ندارد. این بار اگر استعفا کند، شاید مدیرعامل پرسپولیس با آغوش باز از آن استقبال کند.

واقعیت این است پرسپولیس در شش بازی اخیر به پیروزی نرسیده و راه و رسم بردن را فراموش کرده است.

یحیی گل محمدی دقیقا مقابل دروازه های جهنم است، در لیگ نمی برد و در آسیا حذف می شود، بهانه می گیرد و پاسخ سوالات فنی در نشست خبری را، غیرفنی می دهد! یحیی گل محمدی شب گذشته یک بار دیگر از دادن پاسخ فنی طفره رفت، موضوعی که منتقدان بارها مطرح کرده اند و می گویند وقتی یحیی می بازد و نتیجه نمی گیرد، سوالات فنی را مسائل حاشیه ای جواب می دهد.

سرمربی پرسپولیس شب گذشته هم به خبرنگران حمله و آن ها را متهم کرد به اینکه بازی را ندیدند! آقای گل محمدی بازی را همه دیدند، هر چند شب گذشته فوتبال روی خوشش را به شما نشان نداد و اگر آن پنالتی گل می شد، سرنوشت دیگری رقم می خورد و احتمالا شما هم با ژست برنده در نشست خبری همه سوالات را پاسخ می دادید ولی حالا این اتفاق رقم نخورده است.

شکی نیست یحیی گل محمدی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است که راه قهرمانی را بلد است ولی حالا خطر را بیخ گوشش حس می کند. یحیی باید بهانه را فراموش کند، اینکه مهاجم تاپ ندارد یا هر موضوع دیگری را، او باید تمرکزش را روی تیم فعلی بگذارد و برای فرار از شرایط فعلی، همان یحیای چند فصل قبل با جسارت بیشتری باشد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها