|

قدمت ولع دیده شدن نصرالله؛ اظهارات جنجا‌ل‌ برانگیز رادش همه را شوکه کرد

نصرالله رادش جزو معدود هنرمندان بی حاشیه بود اما با جریانات اخیر دوباره نامش بر سر زبان‌ها افتاد و تبدیل به ترند شبکه‌های اجتماعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نصرالله رادش سال 71 بود که فعالیت هنری خود را آغاز کرد و با بازی در «پرواز 57» مهران مدیری به تلویزیون آمد؛ حضورش در «ساعت خوش» و «زیر آسمان شهر» شهرتی را برایش به ارمغان آورد که پس از دوره‌ای ممنوع‌الکاری به فراموشی سپرده شد. دهه 70 و 80 اوج فعالیتش در عرصه بازیگری بود تا اینکه در میانه دهه 90 بار دیگر با حضور در سریال «در حاشیه» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در تمام این سال‌ها خود را فردی بی‌حاشیه جلوه داده و تا حد ممکن از حواشی مرسوم بازیگران فاصله گرفته بود اما این اواخر ورق برگشت!

7

ادعای برتری؛ حقیقت یا توهم؟

رادش پس از مدت‌ها فاصله از حواشی با حضور در برنامه «اسکار» جملاتی را بر زبان راند که توجه مردم را به خود جلب کرد اما او به همین نیز بسنده نکرد. چندی بعد در برنامه گفت‌وگومحور «ستاره بازی» اظهارات جنجال برانگیزی را بیان کرد؛ از فعالیت‌های خود در سال‌های مختلف، ممنوع‌الکاری‌اش، زندگی شخصی و… سخن گفت.

4

5

این بازیگر به گونه‌ای سخن گفت که خود را بالاتر از هم‌نسلانش نظیر مهران مدیری، رضا عطاران و ارژنگ امیرفضلی معرفی کرد و همچنین مطرح کرد که بازیگر شده تا دخترها به او نگاه کنند. او تلاش کرد در کنار بیان موضوعاتی که پیشتر مطرح نشده بود از شخصیت خود نیز مواردی را ذکر کند با این ادعا که قصد دارد وجهه نازیبای خود را نیز عیان کند. بخش‌هایی از این گفت‌وگو فضایی مجازی را قبضه کرد و واکنش‌های زیادی در پی داشت و ظاهراً از سوی برخی همکارانش دست انداخته شده است.

9

سخنانی که پس گرفته شد

او چندی  بعد از پخش بخش‌هایی از سخنانش در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را منتشر کرد با این مضمون که «حداقل ۵۰ درصد همکارانم را که می‌بینم حالم به هم می‌خورد (حتی بچه‌های ساعت خوش)، الکی از کسی مجسمه نسازید. اگر از کار کسی خوشتان می‌آید و می‌خندید، هیچ ربطی به شخصیتش ندارد. همان کسی که می‌آید و تشکر می‌کند، این که من یه زمانی به او حال دادم، در سی سال یک تماس نمی‌گیرد که اوضاع مالی‌ات چطور است، نصف بیشتر آدم‌هایی که معروف‌ هستند بسیار توخالی هستند.» رادش ساعتی بعد این ویدیو را حذف کرد؛ اما ویدیو به شدت وایرال شد.

6

1

شویی برای دیده شدن

همانطور که پیشتر ذکر آن رفت رادش جزو معدود هنرمندان بی حاشیه یا کم حاشیه بود به گونه‌ای که نام بسیاری از آثاری که در آن‌ها نقش آفرینی کرده گمنام است و سال‌ها نیز اسمی از او برده نمیشد. اما با جریانات اخیر دوباره نامش بر سر زبان‌ها افتاد و تبدیل به ترند این روزهای شبکه‌های اجتماعی شد. نظرات متفاوتی درباره رادش این روزها در فضای مجاز دست به دست می‌شود برای بعضی یک شو است و عاملی برای خنده؛ اما برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند همه این کارا تنها به این دلیل است که بار دیگر به شهرت برسد و دیده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نگار ارسالی در

    بنده خدا دلش پر بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها