|

باشگاه پرسپولیس در مشهد مستقر شود!

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهد الرضا (ع) مستقر شود.

لینک کوتاه کپی شد

موسی الرضا حاجی‌بگلو در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه، بهره برداری از بوستان رحمانیه و ۴۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده که صبح امروز (۹ خرداد ۱۴۰۳) در مشهد برگزار شد، ضمن اشاره به گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید جمهور، اظهار کرد: امیدوارم همه افرادی که مسئولیتی دارند و در جایگاهی قرار دارند راه شهیدان را ادامه دهند و از این شهادت‌ها درس بگیرند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از شهرآرانیوز؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انشالله در اسفند ماه شاهد افتتاح یکی از فاز‌های دهکده مدرن ورزشی الهیه در مشهد باشیم ناگفته نماند که شهرداری مشهدمقدس با وجود تمام ظرفیت‌ها و امکانات دارای اعتبارات محلی و خدمات ملی است.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه ۱۲ کار خوب و فوق العاده‌ای شکل گرفت، گفت: امروز مدیران شهری به همراه اعضای شورا اتفاق جدیدی را رقم زدند. اگر امروز اتفاقی رخ می‌دهد، مربوط به دیروز و امروز نیست و همه پای کار بودند تا اتفاقات مبارکی رقم بخورد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه امروز کلنگ‌زنی پروژه دهکده مدرن ورزشی الهیه با ۱۸ درصد پیشرفت انجام شد، تاکید کرد: انشالله در اسفند ماه شاهد افتتاح یکی از فاز‌های آن باشیم. شهرداری مشهد الرضا (ع) باوجود تمام ظرفیت‌ها و امکانات دارای اعتبارات محلی و خدمات ملی است.

درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهد‌الرضا (ع) مستقر شود

وی ادامه داد: نگاه دوره ششم و سیاست و راهبرد و برنامه‌های این دوره متفاوت است. بعد ساخت ورزشگاه باید اتفاق جدیدی رقم بخورد و از شهرداری، اعضای شورای شهر و فرماندار درخواست دارم شرایط دریافت لیگ دسته یک برای مشهد را فراهم کنند، زیرا نمی‌شود در شهری که امکانات و استعداد وجود دارد، تیم حرفه‌ای نباشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس را بانک شهر خریداری کرده و شهرداری یکی از سهامداران این بانک است، تصریح کرد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهد الرضا (ع) مستقر شود. اتفاقی که امروز شکل گرفته نشان می‌دهد نگاه شورای شهر این است که اعتبارات عادلانه توزیع شود و امیدواریم مشابه این پروژه در مناطق کم برخوردار نیز ایجاد شود و بتوانیم در شرق مشهد الرضا (ع) نیز مجموعه مدرن داشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها