|

اسپانسر جنجالی استقلال رفت!

به نظر استقلال با اسپانسر جنجالی خود قطع همکاری کرده چرا که اثری از نام آن روی پیراهن آبی‌ها دیده نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

بالاخره امروز از استقلال مدل ۱۴۰۳ رونمایی شد. شاگردان نکونام در استادیوم دستگردی به مصاف پیکان رفتند و طی یک بازی دوستانه موفق شدند به لطف تک گل جعفر سلمانی به پیروزی رسیده تا سال را با یک برد روحیه بخش آغاز کرده و خود را برای جدال مقابل مس رفسنجان آماده کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما نکته مهمی که در تصاویر منتشر شده از این دیدار دیده می‌شود، حذف اسپانسر جنجالی و پرحاشیه استقلال در این فصل است که هیچ اثری از نام این فروشگاه فروش تلفن همراه روی لباس بازیکنان دیده نمی‌شود.

استقلال در این فصل با اسپانسرهای متعددی قرارداد همکاری امضا کرد. یکی از آنها فروشگاه تلفن همراه در یکی از شهرهای شمال کشور بود که واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت و بسیاری در فضای مجازی از انعقاد این قرارداد همکاری انتقاد کردند.

2005532 2005533

با توجه به اینکه مبلغ قرارداد مذکور نیز رقم قابل توجهی بود، عده‌ای نیز موافق این قرارداد بودند، به خصوص اینکه گفته می‌شود اسپانسر استقلالی‌ها توانسته است بخش عمده‌ای از تعهدات خود را انجام دهد. اما ماجرای کوروش کمپانی و داستان عدم واگذاری تلفن‌های همراه به مشتریانی که روی هم رفته چندین میلیارد تومان به این فروشگاه پرداخت کرده بودند، سبب شد تا حساسیت‌ها روی اسپانسر استقلال نیز افزایش پیدا کند.

پس از رسانه‌ای شدن موضوع کوروش کمپانی، شایعاتی مبنی بر قطع همکاری استقلال با اسپانسر فروشگاه تلفن همراه نیز به گوش می‌رسید که مالک این فروشگاه نیز در صفحه شخصی خود با انتشار یک استوری، حتی باشگاه استقلال را به شکایت و رسانه‌ای کردن برخی مسائل پشت پرده تهدید کرد. جایی که او حتی با ارائه کدهایی عجیب و غریب، به ماجرای قرارداد سعید مهری نیز اشاره کرده بود.

حالا و پس از برگزاری دیدار امروز استقلال و پیکان، در تصاویری که رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده، هیچ اثری از نام این فروشگاه موبایل دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها پیش از اتمام لیگ بیست و سوم به همکاری خود با این اسپانسر پایان داده‌اند. با این حال باید دید که آیا این اسپانسر آبی‌ها یک بار دیگر به عدم درج نام فروشگاهش روی لباس بازیکنان استقلال واکنش نشان خواهد داد یا طرفین در جلساتی که پیش از این برگزار کرده‌اند، برای قطع همکاری به توافق رسیده‌اند؟

البته که برای اطمینان از این موضوع باید تا برگزاری نخستین بازی رسمی استقلال در لیگ برتر و جدال برابر مس رفسنجان نیز منتظر ماند و باید دید که آیا این حذف نام اسپانسر فروشگاه تلفن همراه تنها برای این بازی دوستانه بوده و یا اینکه آبی‌ها به طور کلی با اسپانسر خود قطع همکاری کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها