|

تونل وحشت برای استقلال

4 بازی پیش روی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند نقش تعیین‌ کننده‌ای در مشخص شدن قهرمان این فصل داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

علی‌رغم اینکه استقلال از ابتدای فصل با حاشیه‌های عجیب و غریب و اتفاقات نادری دست و پنجه نرم می‌کند و سرمربی و مدیرعامل این تیم روی دو خط موازی حرکت می‌کنند همچنان این تیم در صدر جدول قرار دارد و با شکست دادن صنعت نفت در آغاز دور برگشت مسابقات، فاصله‌اش را با رقیب سنتی به عدد 5 رساند و چهار امتیاز هم بیشتر از سپاهان ( که یک بازی کمتر از استقلال انجام داده) دارد تا نشان دهد حواشی آبی‌ها، حداقل تا این لحظه، مانعی برای رسیدن آنها به هدفشان یعنی قهرمانی لیگ نشده است. با این حال نمی‌توان از همین حالا قهرمانی را به نام تیم نکونام سند زد و هزاران اتفاق پیش‌بینی نشده تا پایان فصل امکان دارد رقم بخورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، استقلال برای نزدیکتر شدن به هدفش، در اولین قدم باید از تونل وحشتی که تا قبل از پایان سال در مسیر این تیم قرار گرفته، به سلامت عبور کند. 

 آبی‌ها در پنجشنبه همین هفته باید در انزلی به مصاف ملوان آماده این فصل برود؛ تیمی که در دور رفت حسابی برای استقلال دردسرساز ظاهر شد و اگر مهار پنالتی حسینی و گل حسین مرادمند با اشتباه مدافع ملوان نبود شاید استقلال نمی‌توانست با سه امتیاز، از زمین خارج شود.

بعد از جدال با ملوان شاگردان جواد نکونام به سراغ یکی از کلاسیک‌ترین بازی‌های فوتبال ایران می‌روند و باید در ورزشگاه آزادی پذیرای سپاهان پرستاره این فصل باشند؛سپاهانی که با ژوزه مورایس نشان داده اهل باج دادن به رقبای اصلی‌اش نیست و کاملا دست بالاتر را در دیدارهای شش امتیازی دارد. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود نباید در خانه مقابل سپاهان امتیاز از دست بدهد و قطعا نکونام به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل این تیم است.

 با فاصله از بازی با سپاهان آبی‌ها باید در خوزستان در برابر همنام خود بازی کنند؛ مسابقه‌ای که با توجه به جایگاه استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی می‌تواند کار شاگردان نکونام را برای کسب 3 امتیاز سخت و سخت‌تر کند بعد از بازی با استقلال خوزستان مسابقه‌ای بزرگ انتظار استقلال را می‌کشد و آبی‌پوشان باید در دربی صد و سوم مقابل رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس به میدان بروند. تیمی که در 6 سال گذشته در دربی از آبی‌ها شکست نخورده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها