|

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون / دوربینش تکنولوژی جدید داره خودکار دماغتو عمل میکنه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید راحت تر و بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی این روزا بسیار زیاد شده طوری که افراد اینطوری شدن که کافیه یه وقت خالی گیر بیارن تا سریع گوشی دست بگیرن و خودشون رو باهاش مشغول کنن که خب در این حدم زیاد خوب نیست چرا که یه جورایی اعتیاد بشمار میاد و باید کنترلش کرد چون افراط و تفریط در هر چیزی گند بالا میاره و به کار نمیاد مثلا از گوشی هم زیاد کار بکشید بعدش شروع میکنه به ادا در آووردن و هنگ کردن مثلا وسط استفاده ازش خاموش و روشن میشه میشه و این سوال رو پیش میاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و... که خب مسلما این موضوع روی مختون خواهد رفت پس باید ازش در حد معمول استفاده کنید.

ولی در این بین یه موضوع هم وجود داره و اون اینه که به هر میزان کیفیت گوشیه شما بالاتر بشه مسلما احتمال این که این مشکلات براش پیش بیان کم تره البته که اشتباه نکنید منظور ما قیمت نیست هر چند  که درسته هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری ولی یه سری از گوشی های گرون رو هم در بازار داریم که اصلا به قیمتشون نمیارزن بنابراین شما چه با بودجه ی ده تومن بخو.اهید بهترین گوشی تا 10 میلیون رو بخرید و چه با بودجه ی صد تومنی و یه گوشیه 100 میلیونی اصلا فرقی نمیکنه تاکید میکنیم که باید بهترین رو بخرید حالا با هر پولی که میخواهید صرف کنید چون شما لایق بهترین ها هستید. حالا در این مقاله در راستای این که ما هم به شما در جهت شکار بهترین ها یه کمکی کرده باشیم، میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون رو معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

پوکو F4 از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

بریم به سراغ اولین گوشی که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی پوکو F4 که در سال 2022 عرضه و از اون سال تا به الان تونسته یه عالمه طرفدار برای خودش جذب کنه و اسم و رسم در کنه. کمپانی شیائومی برای این محصول خودش که سبک هم هستن و تنها 195 گرمه یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از رزولوشن فول اچ دی پلاس برخورداره و از نوع سوپر امولده که فوق العاده اش میکنه. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این محصول برابر با 120 هرتزه هست که این نشون از اسکرول روون و راحت اون داره.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیسکلی داره. باتری هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار بوده و طول عمر و دووم خوبی رو از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

ردمی نوت ۱۳ ۵G از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

بریم سر وقت دومین محصول از بهترین های شیائومی اون هم زیر 20 میلیون که از سال عرضه اش که در 2022 بوده تا الان به علت زیبایی و ارگونومی خوبی که داره تونسته فروش بالایی هم داشته باشه. این محصول بسیار سبک و خوش دسته چرا که تنها 188 گرم وزن داره از این رو به راحتی تو گوشی جا میشه و دست شما از کار کردن طولانی مدت باهاش خسته نخواهد شد. سازنده برای این گوشی از نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه که با این حساب دیدن محتواهای مختلف در اون لذتبخش خواهد بود. توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه در این نمایشگر 120 هرتزه که با گوشی های پرچمدار برابری میکنه.

به عنوان پردازنده یه تراشه ی دایمنسیتی ۶۰۸۰ تعبیه شده که سرعت و قدرت قابل قبولی داره. در بخش دوربین برای این محصول یه سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یه سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن و میتونن عکس و فیلم های زیبایی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

ردمی نوت ۱۲ توربو ۵G از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

خب رسیدیم به آخرین و گرون ترین گوشی در لیست مقاله ی امروزمون یعنی ردمی نوت ۱۲ توربو که به دلیل وزن سبکش که تنها 181 گرم هست توجه های بسیاری رو به خودش جلب کرده. صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ اندازه داره و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اش 120 هرتزه.

 در زمینه ی پردزانده برای اون از یه تراشه ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده شده که قدرتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها