|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون / گوشی ای خوش دسته که سبک باشه اینا پَر قو ان

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استفاده از گوشی در دنیای امروز تبدیل شده به یه عادت یعنی خیلی ها نمیتونن بدون بودن این وسیله ی الکترونیکی کوچک روزشون رو شب و شبشون رو روز کنن و یه جورایی به این وسیله وابسته هستن چرا که بالاخره با ستفاده از گوشی برای خودشون یه دنیای دیگه ساختن که خب از این دنیا کسی بجز خودشون خبر نداره و تنها مالک این دنیای مجازی خودشون هستن ولی برخی از اوقات پیش میاد گه این دنیا روی سرشون خراب میشه مثل وقت هایی که خیلی ناگهانی و یهویی گوشی خاموش میشه و یا با وجود استفاده از ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری یهو باتری خالی میکنه و خاموش و روشن میشه و یه جورایی میره رو اعصاب.

که خب در وهله ی اول وقتی یه همچین مشکلی پیش میاد به عنوان راه حل افراد این به ذهنشون خطور میکنه که به سراغ یه تکنسین موبایل برن ولی خب در صورتی که موقع خرید گوشی یه مقدار حواسشون رو جمع میکردن شاید این مشکل به کلی پیش نمیومد و یا اگر هم قرار بود پیش بیاد دیگه آخرای عمر گوشی پیش میومد که خب طبیعیه حالا شاید بگید که اگر پول خوب خرج کنیم هرگز از این مشکلا برای گوشیمون پیش نمیاد که باید بگیم فرقی نمیکنه که شما بهترین گوشی تا 8 میلیون رو داشته باشید و یا تا 80 میلیون در هر صورت باید با هر بودجه ای بهترین بازار رو از آن خودتون کنید چون شما لایق بهترین ها هستید و این رو باید حق خودتون بدونید و برای محقق کردنش هم تلاش کنید. حالا برای این که ما هم در راستای رسیدن شما به این حقتون کمکی کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو در بازار حال حاضر بهتون معرفی کنیم تا خرید بهتر و راحت تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون 

برسیم به اولین محصول از بهترین های سامسونگ تا 12 میلیون یعنی گلکسی A14 که در وهله ی اول که بهش نگاه میکنید حس یه گوشی میارن رده و حتی پرچمدار رو بهتون میده و اصلا اینطور حس نمیکنید که با یه گوشی ارزان قیمت روبه رو هستید کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر با کیفیت تصویر خوب و رزولوشن قابل قبول استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه که با این عدد یعنی تاخیر و لگ در اون بسیار کم خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده هم برای این گوشی از یه تراشه ی Exynos 850 استفاده شده که کیفیت و سرعت خوبی ارائه میده. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت تصاویر و فیلم های ثبت و ضبط شده توسط اون ها خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار بوده و طول عمر خوبی داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

Galaxy A23 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون 

برسیم به دومین محصول در بین بهترین های بازار تا 12 میلیون از برند سامسونگ یعنی Galaxy A23 که میشه اون رو یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی ها با توجه به کیفیت و قیمتش بشمار آوورد. این کهکشانی تنها 197 گرم وزن داره و از این رو سبک و خوش دست محسوب میشه که این یه امتیار بزرگ برای اون هست. یه نکته ی دیگه ی اون که بسیار خاصش کرده توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون هست که 120 هرتزه و با گوشی های پرچمدار برابری میکنه و این عدد نشون میده که شما محتواهای مختلف رو در نمایشگر این گوشی بدون تاخیر و لگ مشاهده خواهید کرد. 

پردازنده ی این محصول یه تراشه ی Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G هست که در بین رقبای خودش حرف های زیادی برای گفتن داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی هم سنسور 8 مگاپیکسلی که روی هم رفته و در نور مناسب کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از دوام و طول عمر زیادی برخورداره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی M32 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون 

برسیم به آخرین محصول که در لیست مقاله ی امروز قصد معرفی کردن اون رو داریم یعنی گلکسی M32 که از زمان عرضه اش تا به امروز طرفدارهای زیادی برای خودش پیدا کرده. کمپانی برای این گوشی از یه نمایشگر با اندازه ی 6.4 اینچ که از نوع سوپر امولده استفاده کرده که رزولشون فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه. این محصول تنها 196 گرم وزن داره که از این رو سبک و خوش دست هم بشمار میره.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی 12 نانومتری هلیو G80 تعبیه شده که عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که در نسخه ی هندی این گوشی این مقدار به 6000 میرسه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها