|

آسون ترین راه مهاجرت به اتریش؛ راهنمای رفتن به قلب اروپا و مهد تمدن موسیقی و معماری

مهاجرت به اتریش میتونه از راه های زیادی انجام بشه که آسونترین اون ها تحصیلی هست که البته فقط دانشجوهای دانشگاه های دولتی میتونن اقدام کنن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الان که دارید این مقاله میخونید احتمالا یا قصد مهاجرت کردن دارید و یا آرزوی این موضوع رو توی سرتون در کل این روزا مهاجرت تبدیل شده به یه هدف توی زندگیه خیلی ها و افراد زیادی هستن که مشتاق به رفتن به کشورهای اروپایی هستن تا نقشه هایی که برای زندگیشون دارن رو پیش ببرن که در این بین یه عده هستن که یه شدت مشتاق مهاجرت به اتریش هستن چرا که این کشور زیبا در اروپای مرکزی قرار گرفته و امکان دسترسی به خبلب از کشورهای این قاره رو فراهم میکنه و به همین علت میتونه یه مقصد مهاجرتی فوق العاده باشه برای افرادی که میخوان تو دل اروپا باشن.

به طور کلی مهاجرت به اتریش از طرق مختلفی انجام میشه که پر طرفدارترین اون ها تحصیلی و کاری هست که خب در رابطه با مهاجرت تحصیلی به این کشور باید بگیم که تنها دانشجوهای ایرانی که در دانشگاه های دولتی تحصیل میکنن این امکان رو میتونن داشته باشن و از مزیت های تحصیل در این کشور میشه به کم هزینه بودن و حتی امکان تحصیل رایگان اشاره کرد. نوع دیگر مهاجرت هم کاری هست که میشه گفت به علت نرخ بیکاری پایین در این کشور تصمیم خوبیه چرا که در این کشور که وسعتش تقریبا اندازه ی اماراته میشه کار خوبی گیر آوورد. حالا در ادامه بیشتر راجبه شرایط مهاجرت به اتریش براتون میگیم.

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق کار

یکی از راه هایی که با استفاده از اون میتونید رویای مهاجرت به اتریش رو واقعی کنید کار کردن در این کشوره، این روش از جمله روش های کم هزینه برای رفتن به این کشوره که امکان دریافت ویزای جستجوی کار رو هم براتون فراهم میکنه به طور کلی از دو طریق میشه برای کار به اتریش مهاجرت کرد که توی هر دوی اون بعد از چهار سال کار و پرداخت مالیات میتونید اقامت دائم این کشور رو دریافت کنید در قسمت پایین براتون گفتیم.

مهاجرت کاری به اتریش از طریق پیشنهاد کار: در صورتی که دارای تخصص خاصی باشید و از طرف یه کارفرمای معتبر اتریشی پیشنهاد به کار دریافت کنید میتونید یک سال اجازه ی کار و اقامت در این کشور رو دریافت کنید و حداقل مدرکتون هم باید لیسانس باشه. در این نوع پیشنهاد کاری کارفرما آگهی شغلی رو سه ماه در خود اتریش و سه ماه هم در اتحادیه اروپا باید اعلام کنه و در صورت پیدا نشدن متقاضی میشه به یه فرد خارجی که شما باشید پیشنهاد برای کار داده بشه همچنین شما باید توی جدول امتیاز بندی نمره ی خوبی کسب کنید.

مهاجرت کاری به اتریش از طریق ویزای جستجوی کار: این مورد هم یکی دیگه از راه هایی هست که با کمک اون میتونید به اتریش مهاجرت کنید و اعتبار این ویزای دریافتی فقط شش ماه هست و از شرایط اون دریافت نمره ی هفتاد از صد در جدول امتیاز بندی هست که در این صورت با موافقت اداره ی کار این کشور ویزا صادر میشه و اگر در این مدت تونستید یه کار در این کشور پیدا میکنید میتونید ویزای کاری اتریش رو دریافت کنید.

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

یکی از ارزون ترین راه هایی میشه با استفاده از اون مهاجرت به اتریش رو عملی کرد تحصیل توی دانشگاه های این کشور و دریافت ویزای تحصیلی اتریش هست و حتی میشه از این موضوع به عنوان آسون ترین راه هم یاد کرد. در خصوص رنکینگ دانشگاه های اتریش باید اینطور بگیم که این کشور از لحاظ علمی همیشه سطح بالایی داشته و دارای رتبه ی جهانی خوبی هست و مهاجرت تحصیلی به این کشور میتونه برای دانشجوهای بین المللی خیلی مقرون به صرفه باشه. امکان تحصیل در این کشور بدون داشتن مدرک زبان وجود نداره و حتی برای داشتن دوره های زبان در این کشور هم باید آیلتستون 5 الی 5.5 باشه.

این موضوع رو هم در ابتدای امر گفتیم که شرط تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور تحصیل در دانشگاه ی دولتی ایران هست. بعد از اتمام تحصیلاتتون هم در این کشور به شما یک سال فرصت داده میشه که کار مناسبتون رو در این کشور پیدا کنید و در صورت پیدا شدن کار مناسبتون میتونید به اقامت دائم در این کشور برسید و در نهایت هم برای تابعیت اقدام کنید. یه سری از دانشگاه های خصوصی هم در این کشور هستن که هزینه های بیشتری دارن ولی از طرف دیگه بعد از اتمام تحصیل توی کار پیدا کردن به فرد کمک میکنن.

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج

در شرایطی که با یه فرد اتریشی ازدواج کنید میتونید به اقامت اتریش رو اخذ کنید البته با رعایت مواردی که در زیر گفته شده:

  • سن ازدواج رسمی در این کشور 18 سال هست و در صورتی که یکی از زوجین سنی بین 16 الی 18 سال داشته باشه باید در صورت اجازه ی قیمش اقدام به انجام این کار کنه.
  • در صورتی که شش سال از ازدواج گذشته باشه و همچنان پابرجا باشه فرد خارجی میتونه درخواست تابعیت اتریش رو بده.
  • در طول مدت این سال فرد خارجی باید حداقل به مدت پنج سال رو در اتریش و با همسر خودش توی یه خونه زندگی کرده باشه.
  • یه سری از شرایط مثل: تسلط داشتن به زبان آلمانی، عدم سوء پیشینه، قبولی توی آزمون تابعیت و داشتن تمکن مالی هم باید رعایت برای کسب تابعیت رعایت بشه.

مهاجرت به اتریش

آسون ترین راه مهاجرت به اتریش

همونطور که ملاحظه کردید راه های مختلفی وجود داره که برای مهاجرت به اتریش میتونید از طریق اون ها اقدام کنید که ما به اختصار تعدادی از مهم ترین اون ها رو براتون شرح دادیم اما در خصوص این که کدوم یکی از اون ها آسونترین راه مهاجرت به اتریش هست باید به شرایطتون توجه کنید، اما اگر به طور کلی به دنبال یه جواب هستید باید بهتون بگیم که مهاجرت از راه تحصیل به این کشور میتونه یکی از آسون ترین راه ها باشه ولی خب باز هم بسته به شرایط شما این موضوع میتونه متغیر باشه ولی در صورت داشتن شرایط لازم برای تحصیل در این کشور بهتره برای مقاطع بالاتر به اتریش برید.

مهاجرت به اتریش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها