|

بازیکن جوان پرسپولیس همه را شگفت زده کرد

«مملی کمک کرد که با توپ بازی کنیم». این جمله گاریدو در تعریف از بازی خدابنده‌لو هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در شحالی که هواداران پرسپولیس در انتظار بازی دادن به یاسین سلمانی در قزوین بودند، این محمد خدابنده‌لو بود که مقابل فولاد خوزستان فرصت بازی پیدا کرد و از نیمه دوم به میدان رفت. بازیکن جوانی که مانند سلمانی از خریدهای خوب یحیی گل‌‎محمدی بود مقابل سرمربی سابقش به میدان رفت و اتفاقا درخشید.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ خدابنده‌لو در بازی اول دقایقی بازی کرد اما در بازی دوم سکونشین شد و در بازی سوم از نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد.

همه در بازی فولاد از اورونوف و درخشش او که توانست با گل به موقعی که زد، پرسپولیس را نجات داده و گره بازی را باز کند گفتند اما پاس طلایی خدابنده‌لو در گل بعدی کمتر دیده شد. 

پاسی از میانه میدان روی بند کفش عیسی آل‌ کثیر که او چاره‌ای نداشت به جز این که این پاس طلایی را تبدیل به موقعیت گل کند. این همان انتظاری است که از هافبک‌دفاعی‌های پرسپولیس می‌رود و در این چند هفته ریگی و اسدبیگی و سروش رفیعی موفق به انجام آن نشدند. 

بازیسازی از عقب فاکتور گمشده پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی است و بازیکنان پرسپولیس کمتر توانسته‌اند این وظیفه را به خوبی انجام بدهند. خدابنده‌لو به همین دلیل جذب شد و هواداران امیدوارند که پاس طلایی دیشب او باعث شود تا گاریدو بیشتر به این بازیکن جوان میدان بدهد.

 سرمربی اسپانیایی در این چند بازی با بازی دادن به چهره‌های بسیار جوان مانند حبوباتی در همین بازی نشان داده از بازی دادن به جوانان هراسی ندارد. با این حال مشخص نیست چرا خدابنده‌لو و یاسین سلمانی نتوانسته‌اند جای خود را فعلا در تفکرات این سرمربی پیدا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها