|

معرفی بهترین رستوران های فشم / صرف یک وعده خوشمزه در آغوش طبیعت زیبا

فشم یه منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی تهرانه که پر از رستورانه. تجربه صرف یه وعده غذای خوشمزه در این منطقه زیبا حتما خیلی فوق العادست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رستوران گردی یه تفریح جذاب برای خیلی هاست؛ گذروندن لحظاتی شاد در یک محیط صمیمی و همزمان انتخاب و صرف یک غذای خوش طعم و مزه حتما خیلی لذت بخشه که تمام روزهای هفته مخصوصا تعطیلات آدمای زیادی رو به رستوران ها و کافه ها می کشونه...

این لذت وقتی چند برابر میشه که به رستورانی برید که در نزدیکی طبیعت قرار داره و غذاهای باکیفیت ارائه می کنه. فشم یه منطقه ییلاقی خوش آب و هوا در نزدیکی تهرانه که پر از رستوران های بزرگ و کوچیکه. تجربه صرف یه وعده غذای خوشمزه در این منطقه زیبا حتما خیلی فوق العاده ست. در این مطلب، چند تا از بهترین رستوران های منطقه فشم تهران رو بهتون معرفی می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

09

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت یکی از بهترین رستوران‌ های فشم به حساب میاد که فضای فوق‌ العاده و غذاهای خوشمزه ‌ای داره. این رستوران قدیمی آلاچیق ‌های لوکس شیشه ‌ای و تخت‌ های بزرگی که مشرف به مناظر زیبای کوهستانی و رودخونه هستن، داره.

کباب کوبیده، شیشلیک، ماهی کباب، میگو، جوجه کباب و میرزاقاسمی از جمله غذاهای متنوعی هستن که توی رستوران باغ بهشت سرو میشن و حسابی محبوبن.

آدرس: جاده فشم، اول زردبند

صفحه اینستاگرام: baghebehesht_fasham

04

رستوران سفیر

یکی از بهترین رستوران‌ های فشم رستوران سفیره که به خاطر کیفیت و تنوع بالای غذاهاش و همینطور دکوراسیون خوب و فضای سرسبزش، انتخاب خیلی هاست.

این رستوران قدیمی و با سابقه، منوی متنوعی شامل انواع کباب ‌ها، پلوها و غذاهای ایرونی، غذاهای دریایی، پیش‌ غذا و نوشیدنی‌ ها داره که با خیال راحت میتونید هر کدوم رو که میخوای سفارش بدید و از خوردنشون لذت ببرید.

آدرس: کیلومتر ۳ جاده فشم

صفحه اینستاگرام: safir.restaurant

06

باغ رستوران شاخه نبات

یه رستوران خوب با غذاهای عالی همون ابتدای فشم قرار داره که فضای دلنشینی برای گذران وقت و صرف یه وعده غذای باکیفیت و البته گرون رو داره. رستوران شاخه نبات مجهز به آلاچیق‌های قشنگیه که توی فصل گرم و سرد هوای مطبوعی دارن. توی رستوران شاخه نبات میتونی انواع غذاهای کبابی و ایرونی مثل دیس کباب یا ماهی کباب رو سفارش بدید.

آدرس: ابتدای جاده فشم، زردبند، سمت چپ

صفحه اینستاگرام: shakhehnabat.fasham

13

رستوران کاکتوس

رستوران کاکتوس یکی دیگه از بهترین و معروفترین رستوران‌ های منطقه فشم در کنار رودخونه ست. رستوران کاکتوس غذاهای خوشمزه ‌ای داره که کمتر جایی خوردید. خبر خوب دیگه اینکه این رستوران صبحانه هم داره و میتونید برای یه روز تعطیل، یه پرس حلیم اعلا سفارش بدید و روزتون رو خوشمزه شروع کنید.

از جمله غذاهای خوشمزه رستوران کاکتوس میشه به کباب برگ، کباب کوبیده نگینی و البته شیشلیک اشاره کرد که طرفدارای زیادی هم دارن.

آدرس: فشم، میدان امام خمینی

12

رستوران بابا کوهی

آیا شما اهل دیزی و آبگوشت هستین و دلتون میخواد این غذای لذیذ رو توی یه رستوران سنتی و خودمونی میل کنید؟ رستوران بابا کوهی فشم بهترین انتخاب برای اوناییه که عاشق دیزی هستن.

غیر از دیزی، انواع دیزی بزباش، جوجه کباب و آش زغالی رو هم میتونید توی این رستوران سفارش بدید و از طعم و مزه خوبشون لذت ببرید.

آدرس: کیلومتر ۵ جاده فشم

07

باغ رستوران سنتی عمارت

اگر دوست دارید همزمان با میل کردن یه غذای خوشمزه، موسیقی زنده هم بشنوید، باغ رستوران سنتی عمارت رستوران ایده آل شماست که آخر هفته ها موسیقی زنده داره.

این رستوران با سالن ‌های وی ‌آی ‌پی، آلاچیق ‌های کوچیک و بزرگ زیبا، فضای مخصوص بازی کودکان و پارکینگ، شرایطی رو فراهم آورده تا در کنار صرف یه وعده غذای خوش طعم و مزه، بتونید احساس آرامش کنید.

آدرس: کیلومتر 2 جاده فشم، بعد از زردبند

صفحه اینستاگرام: emarat.restaurant.f

03

رستوران رسم نو

دلتون میخواد به رستورانی برید که علاوه بر غذاهای خوشمزه و باکیفیت، دکوراسیون جذاب و شیکی هم داره که خوراک عکاسیه؟ رستوران رسم نو یکی از بهترین رستوران‌ های فشم به حساب میاد که با فضای خاص و دلنشینش، حسابی طرفدار داره و همیشه مخصوصا آخر هفته شلوغه.

منوی رستوران رسم نو بسیار متنوعه و انواع غذاهای ایرانی، کبابی و فرنگی توی اون وجود داره. سینی کباب درباری، جوجه ماستی آهاری و بقچه پلو از غذاهای خاص و پرطرفدار این رستورانه.

آدرس: کیلومتر ۲ جاده فشم، جنب هتل آرینا

صفحه اینستاگرام: rasm-e-no

08

رستوران شاندیز

کلمه «شاندیز» به گوشِتون میخوره یاد چی میفتید؟ من که یاد منطقه ‌ای ییلاقی نزدیک شهر مشهد میفتم که به کباب‌ های فوق ‌العاده‌ خوشمزه مخصوصا شیشلیکش معروفه! رستوران شاندیز فشم هم به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های این منطقه، به کباب‌ های خوش طعمش معروفه و از محبوبیت زیادی هم برخورداره.

یه سینی کباب و پلو با دورچین مخصوص رو تصور کنید که توی طبیعت زیبا با نوای دلنشین رودخونه، بهتون چشمک میزنه. فکر میکنم همین برای یه خوشگذرونی خوشمزه کافی باشه!

آدرس: کیلومتر 2 جاده فشم، زردبند

صفحه اینستاگرام: resturanshandiz

10

01

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها