|

بهترین گوشی تا 5 میلیون / باتریش به همه چی میارزه 3 روز بدون دیدن رنگ شارژر کار میکنه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که قیمتشون با کیفیت همخونی نداره انقد خفنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وجود گوشی این روزا توی زندگی ها به قدری مهم و حیاتی هست که کسی نمیتونه دنیای بدون این وسیله رو حتی متصور بشه چرا که شما خیلی از کارهای ریز و درشت خودتون رو با استفاده از گوشی هندل میکنید و خب در صورتی که این وسیله ی الکترونیکی کوچک نباشه مسلما در خیلی از کارهاتون اختلال به وجود میاد و نمیتونید اونقدر که باید و شاید اون ها رو راه بندازید مثلا الان دیگه خیلی از خریدها رو از خرید خونه بگیر تا خرید لباس و... با استفاده از گوشی انجام میشه چرا که مردم دیگه حوصله ی این که وقت خودشون رو بیرون از خونه برای یه سری از امور مثل خرید اینجور چیزا صرف کنن رو ندارن و ترجیحشون این هست که تو خونه و تو جای گرم و نرم خودشون بشینن و پا روی پا بندازن و سفارش هاشون رو بدن بدون این که زحمتی به خودشون بدن. 

البته که موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما با توجه به کاری که میخواهید با گوشی انجام بدید باید به سراغ یه گوشی مناسب برید مثلا در صورتی که میخواهید عکس های توپ و خفن بگیرید باید به سراغ بهترین گوشی از نظر دوربین برید تا با استفاده از اون عکس های زیبا و به یادموندنی ثبت کنید و یا در صورتی که میخواهید باتری گوشیتون برای روزهای طولانی شارژ داشته باشه باید به سراغ بهترین ها از نظر باتری برید ولی خب مسلما در این بین بودجه از مسائل بسیار مهم هست که باید بهش توجه بشه چرا که از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری حالا به همین دلیل در این مقاله میخواهیم برای اون دسته از افردی که بودجه شون نهایتا 5 میلیون هست چندتا از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو معرفی کنیم که استانداردهای خوبی دارن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

موتورولا موتو G04 نسخه 64/4 گیگابایت

بریم سراغ اولین محصولی ک بین بهترین ها تا پنج میلیون قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی موتو G04 از برند موتورولا که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو نسبت به خودش جلب کنه. این گوشی از یه نمایگر به اندازه ی 6.56 اینچ برخورداره که رزولوشن اون اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه. 

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی ۱۲ نانومتری Unisoc T606 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش با توجه به قیمت خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو براتون به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوداره و شارژدهی خوبی از خودش ارائه میکنه.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

ریلمی نوت 50 نسخه 128/4 گیگابایت

بریم سر وقت محصول دوم یعنی ریلمی نوت 50 که یکی از بهترین ها در بین گوشی ها تا 5 میلیون بشمار میاد و شاید براتون جالب باشه که بدونید این محصول به گواهی IP54 مجهز شده که این نشون میده در برابر گرد و غبار و پاشش قطره های آب از خودش مقاومت نشون میده. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.74 اینچ برخورداره که رزولوشن اون اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه. حداکثر میزان روشناییش هم در برابر نور خورشید برابر با 560 نیت هست که با توجه به قیمت عدد خوبیه.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی 12 نانومتری Unisoc Tiger T612 هست که سرعت و قدرت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی و به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

ردمی A2+ نسخه 64/3 گیگابایت

بریم سراغ محصول آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم که از برند چینیه شیائومی هست یعنی ردمی A2+ که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.52 اینچ برخورداره که ر زولوشنش اچ دی پلاسه و از این رو کیفیت تصویرش خوبه.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی 12 نانومتری هلیو G36 استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها