|

زخم کاری مهراوه شریفی نیا به مد و فشن

استایل چند بازیگر در اکران زخم کاری/ استفاده ترکیبی پرو مهراوه شریفی نیا در استایلش!

قسمت پایانی فصل سوم سریال زخم کاری با عنوان زخم کاری، انتقام در حالی در پردیس سینما آزادی اکران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قسمت پایانی فصل سوم سریال زخم کاری با عنوان زخم کاری، انتقام در حالی در پردیس سینما آزادی اکران شد که همه عوامل این سریال در کنار چهره‌های اصلی آن نظیر جواد عزتی(مالک)، ‌ رعنا آزادی‌ور (سمیرا)، ‌ الناز ملک (سیما) و محمد حسین مهدویان در سالن سینما حضور داشتند تا از نرزدیک شاهد هیجان و استقبال مخاطبان این مجموعه باشند.

الناز ملک کـه کاراکتر نقش سیما را در سریال زخم کاری بر عهده دارد متولد 1372 و اهل تهران اسـت . قد الناز ملک 174 سانتی متر بوده و جز بازیگران زن چشم رنگی ایرانی اسـت. وی علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست.بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته اسـت.

الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت. اکنون وی را مشاهده میکنیم که در اکران قسمت آخر زخم کاری یک ست کت و دامن شیک و ترند کرم رنگ بر تن دارد و آن را با شال کرم مشکی طرح دار و کیف سبز که یک طرفه انداخته شده ست کرده و لبخند بر لب کنار جواد عزتی بازیگر خوب کشور در نقش مالک ایستاده و جواد عزتی عزیز نیز کت و شلوار مشکی رنگ بر تن دارد که زیر کت نیز یک تیشرت مشکی و یک کتونی مشکی لژ سفید برای تکمیل استایل خود استفاده کرده است. در این میان ناخن های الناز ملک به چشم می خورد که بدون هیچ گونه رنگ و لعاب و بلندی است. ooll

در تصویر بعدی نیز شاهد رعنا آزادی ور در نقش سمیرا و مهراوه شریفی نیا در نقش پانته آ هستیم که به تجزیه و تحیلی استایل این دو بازیگر میپردازیم.
ط

مهراوه شریفی‌نیا (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۶۰) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است، او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران می باشد.

همچنین رعنا آزادی‌ور (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی (۱۳۸۷) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

در تصاویر شاهد رعنا آزادی ور هستیم که یک رنگ سورمه ای پوشیده است اما شلوار دمپای وی کمی هم به مشکی میزند و زیر مانتوی خویش نیز یک شومیز مشکی رنگ پوشیده که به شدت به او می آید همچنین کفس وی کرم رنگ و تابستانه می باشد که ترکیب عالی را به ارمغان آورده است. در کنار همه اینها لبخندی بر لبان صورتی رنگش نشسته که چهره او را از سمیرای خشن زخم کاری دور کرده و شخصیت شیطون و بامزه ای به او داده است.
llllff

اما نقطه مقابل او خانم مهراوه شریفی نیا می باشد که استایلش نه تنها برای اکران فیلم مناسب نیست بلکه انگار میخواسته به پارک برود اما در طول راه به او خبر داده اند که اکران فیلم است!

مهراوه شریفی نیا یک شومیز مانتویی سفید که یقه آن سورمه ای است بر تن دارد و آن را باشلور جینی که یک پاچه اس طرح سنتی دارد ست کرده اما در کنار آن کفشی انتخاب کرده که تقریبا اوایل دهه 80 پاشنه اش مد بود؛ نکته دیگر اینجاست که کیف استفاده شده در استایل او مدرن طور است و اصلا با پاچه سنتی شلوار همخوانی ندارد گویا او بین استایل مدرن و سنتی مانده و ترکیبی پرو زده است!tttt

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها