|

تیپ و استایل پاییز واسه خانوما / تابستونیا برن کمد این خوشگلای دوست داشتنی بیان بیرون

پایز تو راهه و قراره واسش کلی استایل جذاب داشته باشیم، اگر شما هم مایل به داشتن تیپ های جذاب پاییزی هستید پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه به آخرای شهریور و تابستان زیبا رسیدیم و استایل و لباس های مناسب این روزهای داغ دارن جمع میشن که برن داخل کمد تا سال بعد. پس تابستان ، پاییز دلبر رو داریم که خب با برگ ریزون جذاب و هوای خنکی که داره، یه حس و حال شگفت انگیز به افراد میده. چرا که فصل استایل های تناژ زرد و نارنجی همراه با لایه های نیمه گرم لباس، یه انرژی خوب به آدمای اهل استایل میدن. 

در واقع با اومدن پاییز دنیای مد هم تغییر میکنه و لباس های مناسب این فصل روانه بازار میشن که تا افراد بتونن برای این فصل سرد هر انچه که دل تنگشون میخواد رو تهییه کنند. خب برای خیلی از خانوم ها استایل کردن اهمیت داره و با توجه به اینکه یکی از مهمترین آیتم های پوششی برای بانوان مانتو هستش، پس باید در استایل خود علاوه بر حفظ گرما، به زیبایی ظاهری نیز اهمیت دهیم. در سال 2024، مدل‌های جدید و جذابی از مانتوهای پاییزی زنانه و دخترانه وارد بازار شده که خب هر کدوم با طرح های خاص و جزئیات منحصر به فرد ، ترند این سال شده اند.

estail-paeezi-zananeh-11

انواع مانتو پاییزی زنانه و دخترانه

1. مانتوهای گشاد و اورسایز

شاید قبلتر سبک های جذب ترند بود، اما این روزها دختران جوان شیفته لباس های گشاد و اور شده اند. مدل‌ های اورسایز همچنان جزو ترندهای پرطرفدار محسوب میشن که خب در پاییز امسال هم به شدت حضوری پررنگ دارند. در واقع مانتوهایی با پارچه های گشاد و جنس ضخیم به شما این امکان رو میدن تا هم خوش استایل باشید و هم گرم و راحت. این سبک از مانتو ها با شلوار های جذب و یا لگینگ به خوبی ست خواهند شد و برای روزهای نیمه سرد و خنک پاییزی انتخابی بی نظیر می باشند. مانتو هایی که اورسایز هستن به خصوص تو رنگای خنثای مثل بژ، مشکی و خاکستری، تیپی مینیمال و مدرن به شما هدیه خواهند داد و جذابیت شما رو تضمین می کنند.

65456

2. مانتوهای چهارخونه کلاسیک

مانتو های مدل چهارخونه یکی از سبک های بسیار پر طرفدار در پاییز هستند که خب هم به شکل شکت و هم به صورت مانتو طراحی و تولید می شوند. این مدل از مانتو ها با رنگ های گرمی همچون قرمز، زرد، خردلی و سبز تیره، همراه با الگوهای کلاسیک یه حس نوستالژیک و در عین حال مدرنی به شما خواهند بخشید. مانتوهای چهارخونه و شکت رو میتونید با شلوار جین بوت کات با کتونی و یا با شلوار جین جذب همراه با بوت های کوتاه پوشیده و یه ترکیب ایده آل و پاییزی بسازید.

69749647

3. مانتوهای کرکی و پشمی

پاییز فصلی نیست که بشه پالتو پوشید، اما در عوض میشه از پارچه های کرکی و پشمی برای پاییز استفاده کرد. این مانتو ها علاوه بر گرم نگه داشتن، یه ظاهر شیک و لوکس هم دارد. مانتوهای پشمی با طرح‌های مینیمال و رنگ‌های ملایم مثل کرم، طوسی و مشکی یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای استایل‌ های رسمی و حتی روزمره برای شما خانوم های جوان هستند. این مدل ها میتونن خیلی راحت با کیف های چرم و بوت های بلند ست بشن و ظاهری بی نقص برای پاییز شما بسازند.

974864

4. مانتوهای کمربنددار

مانتو های کمربند دار برای هر فصلی وجود دارن ، اما برای پاییز یه چیز دیگه هستن. شما میتونید با کمربند بستن به مانتو، کمری باریک تر برای خود ساخته و در نهایت ظاهری ظریف و زنانه برای خود بسازید. مانتو های پشمی کمربند دار در رنگ های مختلفی همچون قهوه‌ ای، زیتونی و خاکستری میتون خیلی خوب و چشمگیر باشند. این مانتو ها واسه روزای سرد پاییزی واقعا مناسب‌اند و با شلوار های اسکینی و بوت بلند فوق العاده خواهند شد.

8679

5. مانتوهای چرمی

مانتو های چرمی همیشه ترند بودن و امسال نیز هستن. مدل های چرمی جزئیات خاص و طراحی های مدرنی دارند که خیلی هم راحت با انواع شلوار های جین، دامن های بلند و حتی شلوار های چرمی هم ست میشن. رنگ های زیتونی ، مشکی و قهوه ای تره تو مدل های چرمی خیلی خوب و محبوبن.

women-autumn-style-cover-1024x683

7. مانتوهای بافتنی

مانتوهای بافتنی واسه پاییز و زمستان خیلی جذاب و در واقع یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین سبک های پاییزی به حساب میان. این مدل‌ ها با طرح‌ های بافتنی متنوع و بافت‌ های درشت، میتونن ظاهری دلنشین و گرم برای شما داشته باشند. میتونید هکمراه با این سبک از مانتو ها با شال و یا کلاه باقفتنی هم استفاده کرده و باهاشون ست کنید. این مدل از مانتو ها بیشتر تو رنگای نارنجی و قرمز و قهوه ای موجود هستند.

68746

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها