|

گیاهان مناسب دستشویی تاریک / مخصوص سرویس بهداشتی که تنها روشناییه توش یه لامپه و بس

در این مقاله چندتا از گیاهان مناسب دستشویی تاریک رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون به این فضا زیبایی بینظیری ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- راه های بسیار زیادی برای ارتقا و بهبود دکور وجود داره ولی خب هر کدوم دردسرهای خودشون رو دارن و صد البته هزینه های مختلفی روی دستتون میذارن که خب آدم عاقل باید از بین اون ها به دنبال کم هزینه ترین و اقتصادی ترینشون باشه که در این بین یکی از راه های این مدلی استفاده از گیاهان آپارتمانی هست که این روزا بسیار باب شده و طرفدار پیدا کرده البته که نگهداری از این زیبارویان از قدیم الایم بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و طرفدار داشته و حرف امروز و دیروز نیست پس خوبی که این وسط داره این هست که همیشگیه و هرگز از مد نمیفته و شما میتونید یه گیاه رو برای سالیان دراز داشته باشید و از زیبایی اون در دکور خونتون بهره مند بشید و حسابی لذت ببرید.

پس بدون درنگ و تامل برای زیباسازی هر چه بیشتر  فضای خونتون به سراغ این زیبارویان برید و با وجود اون ها فضاتون رو زینت ببخشید و بهش یه جلوه ی خاص و دیدنی ببخشید. ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که نگهداری از گل و گیاه یه جورایی مسئولیت برای شما میاره از این رو باید تمام دقت و وسواس خودتون رو برای این موضوع به کار بگیرید مثلا برای تقویت اون ها بهشون کود بدید که میتونه کودهای خانگی متشکل از زباله باشه و خرجی براتون نداشته باشه و یا در راستای مراقبت هر چه بهتر و بیشتر از گیاهان باید به این که اون ها رو برای چه فضایی میخواهید توجه کنید و با توجه به ویژگی های اون فضا گیاه مناسب رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که یه محیطی کم نور هست باید گیاهان سایه دوست رو برای این فضا انتخاب کنید مثلا گیاهان مناسب دستشویی تاریک باید این مدلی باشن که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 گیاهان مناسب دستشویی تاریک

بگونیا از گیاهان مناسب دستشویی تاریک

بگونیا رو میشه یکی از بهترین گیاهان برای دستشویی تاریک بشمار آوورد که مثل همه ی گیاهان به نور نیاز داره ولی خب این نور لازم نیست که اونقدرا زیاد باشه و با نور لامپ هم تامین میشه اما باید دقت کنید برای تامین رطوبت این زیبارو حواستون جمع باشه از این رو بهترین فضاها برای اون میتونن حموم و دستشویی باشن.

این گیاه از انواع متنوعی برخورداره که خیلی از اون ها گلدار بوده و برخیشون هم بدون گل هستن ولی هر مدل اون ها همیشه سبز اند و نگهداریشون بسیار آسونه و دردسری ندارن.

این گیاه برای رشدش نیاز به غبارپاشی داره و در صورتی که اون رو توی سرویس بهداشتی نگهداری کردید باید هر چند وقت یه بار غبارپاشیش کنید ولی در صورتی که توی حموم نگهداریش میکنید میتونید توی قسمتی بذاریدش که آب دوش به گیاه اصابت کنه.

 گیاهان مناسب دستشویی تاریک

دیفن باخیا از گیاهان مناسب دستشویی تاریک

شاید براتون جالب باشه که بدونید اسم دیگه ی دیفن باخیا عصای بی عقلی هست که از دسته ی گیاهان سخت جان بشمار میاد و مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط سخت داره و از این رو بسیار بین پرورش دهندگان گل و گیاه معروف و محبوبه و طرفدارهای زیادی داره و شما میتونید به راحتی از اون در دستشویی که تاریک هست و نور نداره نگهداری کنید چرا که با یه همچین شرایطی هم سازگاری پیدا میکنه و میتونه به راحتی هر چه تمام به رشد و حیات خودش ادامه بده طوری که شما رو شگفت زده کنه.

نگهداری از این گیاه همچنین در فنگ شویی هم بسیار توصیه شده چرا که برای تصفیه کردن هوا هم عملکرد بسیار خوبی از خودش نشون میده. همچنین این گیاه به رطوبت علاقمند بوده و میتونه برای حموم هم مناسب باشه. این رو هم اضافه کنیم که در دیگر محیط های تاریک مثل راه پله و پارکینگ هم میتونید نگهداریش کنید.

 گیاهان مناسب دستشویی تاریک

پتوس از گیاهان مناسب دستشویی تاریک

پتوس رو میشه یکی از بهترین گزینه ها برای زیبایی دکوراسیون بشمار آوورد که میتونه توی هر آـپارتمانی که نورگیر بدی داره به خوبی رشد کنه از این رو یه گیاه مناسب برای حموم و سرویس بهداشتی تاریک هم بشمار میاد چرا که رطوبتش هم به راحتی تامین میشه.

از خوبی هایی که این گیاه داره میشه به رونده بودنش اشاره کرد که شاخه هاش مثل آبشار آویزون میشن و زیبایی منحصر به فردی به فضا میبخشن و همچنین در صورتی که زیاد با خاک گلدون اوکی نیستید میتونید این زیبارو رو در آب هم پرورش بدید. این رو هم اضافه کنیم که پتوس به درد افراد مبتدی در پرورش گل و گیاه هم میخوره چون نیازی به نگهداری خاص نداره.

 گیاهان مناسب دستشویی تاریک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها