|

اصول چیدمان کمد دیواری؛ راهکارهای فوق العاده برا نظم دهی درست که فضا رو 3 برابر میکنه

در این مقاله در خصوص اصول چیدمان کمد دیواری صحبت کردیم تا بتونید فضای اون رو به بهترین شکل ممکن سر و سامون بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن دکوراسیون و چیدمان زیبا در خونه برای هر خانوم به روزی از نکات بسیار مهم بشمار میاد چرا که بالاخره دکور هر چی که باشه اون رو به پای خانوم خونه مینویسن از این رو طبیعیه که برای این که پیش اطرافیان سربلند باشید به چیدمان اصولی و درست در منزلتون اهمیت بدید البته که دکوراسیون زیبا داشتن برای خودتون هم خوبه چرا که بالاخره خونه مکان امن برای هر کسی بشمار میاد و ما مدت زمان زیادی رو در اون سپری میکنیم و خب در صورتی که دکوراسیون اون خوب نباشه این موضوع روی مخمون خواهد رفت و حس بدی بهمون میده پس باید برای جلوگیری از این موضوع نهایت تلاش خودمون رو به کار بگیریم تا بهترین نتیجه رو به دست بیاریم.

مثلا در وهله ی اول در خصوص چیدمان هر چیزی که مدنظرمون هست باید راه های مختلف رو که پیش رومون هست رو بررسی کنیم و به قولی دو دوتا چهارتا کنیم و ببینیم که کدوم یکیشون بهتره تا اون رو در پیش بگیریم مثلا در خصوص چیدمان مبل روش های مختلفی وجود داره ولی خب ما باید با توجه به سبک کلی دکورمون، اندازه ی پذیرایی، مدل مبل ها و... اون روشی رو که بهتر هست رو در پیش بگیریم. مثلا در مورد چیدمان کمد دیواری شما در وهله ی اول باید اصول اون رو بلد باشید تا در مرحله ی بعد با پیاده سازی اون ها هر نوع کمد دیواری رو از بزرگ تا کوچک به بهترین شکل ممکن بچینید. حالا ما در این مقاله برای این که در این راستا بهتون کمک کرده باشثیم میخواهیم در مورد اصول چیدمان کمد دیواری صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چیدمان کمد دیواری

گام اول برای چیدمان کمد دیواری

در وهله ی اول وسایلی رو که به اون ها نیاز ندارید رو حذف کنید چرا که با حذف کردن وسایل اضافی و به دردنخور شما درک کاملی از ابعاد وسایل خودتون به دست خواهید آوود. برای این هم که بدونید به کدوم وسایل نیاز ندارید چک کنید که آخرین باری که از یه وسیله استفاده کردید کی بوده در صورتی که بیشتر از یک سال بود که از اون وسیله و یا لباس استفاده نکرده بودید اون رو بندازید دور در صورتی هم که یه وسیله ای گرون هست و یا بهش علاقمند هستید هم میتونید اون رو در یه مکان دیگه که جا نمیگیره و از دسترس خارجه مثل زیر تخت و یا انباری نگهداری کنید.

بعد یه فهرست از وسایلی که باقی مونده رو تهیه کنید و توی ذهنتون اون ها رو مرتب کنید دقت کنید که باید وسایل خودتون رو گروه بندی کنید تا برای همه ی اون ها جا پیدا کنید به عنوان مثال مانتوهاتون رو تو یه دسته قرار بدید، شلوارهاتون رو تو یه دسته ی دیگه و... و بعد همه رو تو یه قسمت مجزا قرار بدید تا بدونید که به چندتا طبقه و یا سبد نیاز دارید و این تعداد رو حتما یادداشت کنید.

چیدمان کمد دیواری

گام دوم در چیدمان کمد دیواری

دقت کنید که در صورت داشتن طبقه بندی و قفسه در کمد دیواری ابعاد اون ها رو به طور دقیق اندازه گیری کنید چرا که حتی چند سانت اشتباه هم میتونه محاسبات شما رو به طور کامل بهم بریزه پس در اندازه گیری خودتون نهایت دقت رو داشته باشید تا با توجه به حجم و ارتفاع اون ها بدونید که هر وسیله رو در چه قسمتی قرار بدید چرا که به عنوان مثال شاید شما یه سری وسایل مثل جاروبرقی، سبد و آبکش و وسایل این دستی رو هم توی کمد دیواری جا بدید تا تو چشم نباشه و خب طبیعتا باید اندازه ی فضایی که برای قرار دادن اون ها در نظر گرفتید باهاشون همخونی داشته باشه.

چیدمان کمد دیواری

گام سوم در چیدمان کمد دیواری

نظم دهی کمد دیواری های بزرگ بسیار راحت تر از کمد دیواری های کوچک هست چرا که شما باید در یه فضای کوچک وسایل زیادی رو جا بدید به همین دلیل این کار سخت تر خواهد بود و برای این منظور باید بهترین راه رو پیدا کنید مثلا برای این منظور میتونید توی سایت های مختلف جستجو کنید تا ایده بگیرید پس تا اون جایی که میتونید توی اینترنت نمونه های چیدمان این مدل از کمد دیواری ها رو ببینید  تا بتونید راه و روش چطور جادار کردن فضای کمد دیواری رو یاد بگیرید.

چیدمان کمد دیواری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها