|

بهترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه / اینجا عشق در جریانه سرتو بذار رو شونه ی یار

در این مقاله چندتا از بهترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه رو بهتون معرفی کردیم که بهترین جاها برای ساختن خاطره های قشنگتون هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مسائلی که همیشه برای افراد حائز اهمیت بوده پیشرفت کردن بوده یعنی در صوتی که شما فردی نباشید که براتون این موضوع مهم باشه شاید حتی افراد بهتون نزدیک هم نشن چرا که شاید اینطور فکر کنن که شما باعث درجا زدنشون خواهید شد پس همیشه سعی کنید که توی زندگیتون برنامه ریزیتون طوری باشه که پیشرفت در اون حرف اول رو بزنه و یه جورایی رو به رشد باشید که خب برای این منظور باید به جزئیات هم حتی اهمیت بدید یعنی از کوچکترین تا بزرگ ترین کاری که میخواهید انجام بدید براتون پیدا کردن بهترین ها در اون زمینه مهم باشه مثلا در صورتی که میخواهید با دوستاتون برید استخر یه استخر رندوم رو برای این موضوع انتخاب نکنید و بگردید بهترین استخرهای تهران رو پیدا کنید و با مراجعه به اون ها اوقات خوشی رو برای خودتون و اطرافیانتون بسازید.

یعنی طوری باشید که همه سراغ بهترین ها رو از شما بگیرن از بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران بگیر تا بهترین تعمیر گاه ها و... که خب برای رسیدن به این منظور هم راهتون همچین سخت نخواهد بود چرا که این روزا با دسترسی راحت به اینترنت و یه سرچ ساده شما میتونید بهترین ها رو پیدا کنید و از آن خودتون کنید چه در مورد خرید یه وسیله باشه و چه در مورد دریافت خدمات. حالا ما هم برای این که به شما در پیدا کردن بهترین ها کمک کرده باشیم این سری از مقالات خودمون رو به این موضوع اختصاص دادیم و سعی میکنیم که براتون تهران رو در زمینه ی بهترین ها درو کنیم و اون ها رو بهتون معرفی کنیم به همین دلیل در این مقاله هم میخواهیم در خصوص بهترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه صحبت کنیم و چندتا از آس ترین اون ها رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کافه های تهران

کافه ایوان لاله زار تهران

توی طبقه ی همکف مرکز خرید مرجان مشرف به عمارت تاریخی مشیرالدوله تو دل خیابون منوچهری یه کافه پیدا میکنید که ترکیبی از سنت و مدرنیته هست به اسم کافه ایوان که میشه اون رو یکی از بهترین کافه ها در سطح شهر تهران برای قرارهای عاشقانه با یار بشمار آوورد که این حس رو در شما ایجاد خواهد کرد که از گذشته های خیلی دور تا به الان با معشوقتون آشنا بودید و انگار توی زندگی قبلیتون هم اون رو دیدید. 

فضای این کافه طوری طراحی شده که مشرف به حیاط مشیر الدوله هست و شما چیزی جز زیبایی در اون نخواهید دید. از خوبی های دیگه ی این کافه که به جذایت هر چه بیشتر اون اضافه کرده میشه به سرویس دهی عالی، برخودر گرم و صمیمی پرسنل، منوی متنوع غذایی و... اشاره کرد. این کافه همچنین یه کتابخونه ی کوچک هم داره که توجه خیلی از اهل مطالعه ها رو به خودش جلب میکنه.

آدرس: تهران، خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا2 ، پاساژ مرجان

بهترین کافه های تهران

بهترین کافه های تهران

کافه عمارت دل تهران

توی خیابون فلسطین تهران یه عمارت با درختان چنار تنومند هست که معماری اصیل اون بسیار چشم نواز و مورد توجه هست که از دوتا درب ورودی برخورداره که درب بزرگتر به یه حیاط زیبا که میزهای چوبی توی اون خودنمایی میکنن باز میشه که وسطش هم یه حوضه که دور تا دورش گلدون های شمعدونی قرار داده شده و شما با دیدنش احساس سرزندگی بهتون دست خواهد داد و اسم این کافه عمارت دل هست که اصلا اسمش برای این که قرارهای عاشقانه تون رو در اون سپری کنید کفایت کنید.

در فضای داخلی این کافی شاپ هم شما یه اتاق و یه سالن پذیرایی همراه با وسایل قدیمی و کاشی های رنگی و دکوراسیون های نوستالژیک مشاهده خواهید  کرد که شما رو پرت میکنه به دوران قدیم و عشق های افسانه ای. شما در این کافه میتونید یه منوی متنوع از انواع غذاهای فرنگی، دمنوش ها، صبحانه و... رو مشاهده کنید.

آدرس: تهران، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان بزرگمهر، روبروی سفارت فلسطین، پلاک ۳۵۶

بهترین کافه های تهران

بهترین کافه های تهران

کافه دانته تهران

مجموعه کافه رستوران دانته یکی از مکان‌های زیبا و جذاب برای گذروندن یه روز خوب هست. رستوران توی طبقه پنجم و کافه توی طبقه ششم قرار داره و در واقع یه روف گاردن زیبا هست که با آلاچیق‌های بزرگ ده نفره و میز و صندلی تزیین شده و چشم‌انداز زیبایی از تهران رو روبروی شما قرار میده.

با سرآشپز ایتالیایی کافه دانته می‌تونید طعم واقعی غذاهای ایتالیایی رو تجربه کرده و لذت ببرید. دکوراسیون زیبا، منوی پرو پیمان، پرسنل حرفه‌ای و قیمت مناسب از مشخصات خاص این کافه زیبا هست. داشتن پارکینگ از خوبی های دیگه ی کافه دانته هست چرا که برای پارک ماشین معطل نمیشید. کشیدن سیگار هم آزاده.

آدرس: تهران، یوسف آباد، نبش کوچه ۱۲، پلاک ۱۲۲ ، طبقه ۶ و ۵

بهترین کافه های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها