|

جدیدترین مانتوهای پاییزه؛ مختص دخترخانومای دانشجو و اونایی که خوشتیپی براشون حرف اوله

در این مقاله چندتا از جدیدترین مانتوهای پاییزه رو بهتون نشون دادیم که برای این فصل بسیار مناسب اند و میتونن ظاهر شیک و پیکی بهتون ببخشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که در موقعیت های مختلف زیباترین ورژن از خودمون باشیم و خب یکی از راه هایی که میشه با استفاده از اون زیبا و شیک به نظر بیاییم زدن یه استایل شیک هست که خب باید با توجه به موارد مختلف اون رو بسازیم مثلا یکی از اون ها اینه که سبک های مختلف استایل رو بشناسیم و ببینیم که بهمون میاد یا نه به عنوان مثال استایل مونوکروم به اون دسته از افرادی که لاغر و قدبلند هستن نمیاد چرا که اون ها رو لاغرتر نشون میده و تعادل رو در اندامشون بهم میریزه و یا استایل ماکسیمال برای اون دسته از افراد که دوست دارن لباس هاشون زرق و برقی باشه و شلوغ مناسبه از این رو افرادی که طرفدار سادگی هستن نباید به سراغ یه همچین استایلی برن.

پس برای داشتن استایل خوب نکات ریز زیادی هست که باید بهش توجه بشه هم سلیقه و هم ویژگی های فیزیکی بدن. اما در این بین نکته ی دیگه ای هم که مهمه توجه به ترندها هست چرا که شما در صورتی که به این موضوع توجه نداشته باشید یه فرد ناآگاه از مد و دنیا به نظر خواهید اومد که دیگران با دیدنتون احساس دمده بودن ازتون دیافت خواهند کرد که مسلما این رو نمیخواهید پس همیشه از مدها اطلاع داشته باشید ولی خب نیازی هم نیست که از همه ی اون ها پیروی کنید تنها به سراغ اونایی در بینشون برید که بهتون میان مثلا ما در این مقاله میخواهیم چندتا از جدیدترین مانتوهای پاییزه رو بهتون نشون بدیم که در جریان مدهای امسال باشید ولی خب موقع انتخاب اونی رو انتخاب کنید که هم به اندامتون میاد هم با سلیقتون جور هست، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین مانتوهای پاییزه

مانتو هودی از جدیدترین مانتوهای پاییزه

هودی رو میشه یکی از محبوب ترین لباس های دهه ی اخیر بشمار آوورد که نسل جوان به شدت عاشقش هستن و تو کمد هر خانوم به روزی حداقل یه دونه ازش پیدا میشه از این رو مانتو هودی هم یه مدل لباس فوق العاده جذابه که از ترکیب مانتوی ساده و هودی مینیمال دوخته میشه و یه انتخاب عالی برای اون دسته از خانوم ها بشمار میاد که میل به زدن تیپ های اسپرت دارن. همچنین این مدل از مانتوها به درد خانومایی که اهل ورزش در محیط باز هم هستن میخوره چرا که هم راحته و هم ترند و امروزی پس شک نکنید که جای یه همچین مانتویی در کمد شما خالی هست به همین دلیل در خرید اون درنگ و تامل نکنید.

جدیدترین مانتوهای پاییزه

مانتو کتی های پاییزه از جدیدترین مانتوهای پاییزه

مانتو کتی رو میشه یکی از محبوب ترین مانتوها در بین خانوم هایی ایرانی بشمار آوورد که از واجباته هر کسی توی کمدش در حداقل ترین حالت ممکن یکی از اون ها رو داشته باشه. خوبی هم که این مدل از مانتوها دارن اینه هست که برای موقعیت های مختلف میشه اون ها رو پوشید از عروسی بگیر تا عزا و حتی برای استایل های کژوال و خب مسلما مانتوهای کژوال یه مقدار آزادتر و راحت تر هستن به نسبت مانتو کتی های مجلسی که شق و رق می ایستن. با همه ی این تفاسیر شما میتونید این مدل از مانتوها رو برای پاییز هم بپوشید پس در صورتی که طرفدار تیپ های کلاسیک زنانه هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ یه مانتو کتی در فصل پاییز هست که جنس های ضخیم تر و خاصی دارن مثل مانتو کتی های کشمیر که بسیار شیک و پیک و ترند هستن و گرماشون طوریه که نیازی به این که از زیرشون لباس گرم بپوشید ندارید.

جدیدترین مانتوهای پاییزه

مانتو مخمل کبریتی از جدیدترین مانتوهای پاییزه

یکی از خاص ترین لباس های پاییزی زنانه مانتو مخمل کبریتی هست که در این سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده و امسال هم این موضوع صادقه و همچنان این مدل از مانتوها طرفدارهای خودشون رو دارن و برای استایل های دانشجویی هم بسیار مناسب اند و میتونن یه استایل خانومانه و حسابی شیک و پیک برای شما بسازن. پارچه ی این مدل از مانتوها از یه مخمل خاص هست که از پرزهای متراکم و بلند تشکیل شده و به علت داشتن ضخامت بالا و گرمای کافی برای حفاظت از شما در برابر بادهای پاییزی مناسبن. مورد آخر هم که در خصوص این مدل از مانتوها باید بگیم این هست که مینیمال اند و از این رو ست کردن اون ها با سایر آیتم ها بسیار کار راحتیه.

جدیدترین مانتوهای پاییزه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها