|

گیاهان مناسب پارکینگ / هم تاریکی این فضا رو دوام میارن هم سرمای پارکینگ رو در زمستان

در این مقاله چندتا از گیاهان مناسب پارکینگ رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیبایی خاص و بینظیری به فضاتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- راه برای ارتقای دکور بسیار زیاده ولی این که شما کدوم رو انتخاب کنید کاملا به سلیقه و صد البته بودجه تون بستگی داره مثلا شاید شما یه مجسمه ی دکوراتیو چند میلیونی رو گوشه ی خونتون به عنوان دکوری و نقطه ی کانونی ترجیح بدید که خب مسلما هم تاثیر بسزایی در هر چه زیباتر دیده شدن دکور خواهد داشت. ولی در این بین مسئله این هست که یه سری راه ها هستن که هم مقرون به صرفه درمیان و هم تاثیرشون رو نمیشه با هیچ چیز دیگه ای مقایسه کرد که خب نگهداری از گیاهان آپارتمانی یکی از این راه هاست که میتونه جوری کلاس و زیبایی خونه رو زیاد کنه که حد و حساب نداشته باشه و توی باور نگنجه که تنها و تنها با استفاده از گیاه این اتفاق افتاده پس با این حساب هر آدم عاقلی باید بدون درنگ و تامل به سراغ نگهداری از گل و گیاه در دکور منزل خودش بره.

در این بین هم دست شما برای انتخاب بسیار باز خواهد بود یعنی برای هر سلیقه ای که مدنظرتون باشه گیاه پیدا میشه مثلا در صورتی که بخواهید با استفاده از گیاهان در دکورتون نقطه ی کانونی به وجود بیارید که همه ی توجه ها رو به سمت خودش جلب میکنه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ گیاهان آپارتمانی برگ صورتی هست که چنان جلا و زینتی به دکور شما میبخشن که با هیچ کلمه ای نمیشه اون رو توصیف کرد ولی خب شما باید در این بین به یه موضوعی دقت کنید و اون این هست که شرایط نگهداری از گیاه بسیار مهمه چرا که در صورت فراهم نبودن شرایط شما باید منتظر این باشید که گیاهتون کم کم باهاتون قهر کنه و حتی تا مرحله ی نابود شدن پیش بره پس حتما به نیازهای گیاه و شرایط محیطی که میخواهید در اونجا پرورشش بدید دقت کنید مثلا گیاهان مناسب پارکینگ اغلب باید طوری باشن که بتونن تو محیط های کم نور به خوبی رشد کنن که حالا در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان مناسب پارکینگ

نخل دم اسبی از گیاهان مناسب پارکینگ

نخل دم اسبی رو میشه یکی از اون دسته از گیاهانی بشمار آوورد که میتونه توی زمستون های خیلی سرد هم جون سالم به در ببره و به فضایی که در اون قرار میگیره زیبایی خاص و بینظیری ببخشه از این رو برای فضاهایی مثل راه پله و پارکینگ هم که توی زمستون سرد میشن بسیار مناسبه. شاید براتون جالب باشه که بدونید این زیبارو حتی در مقابل کم آبی هم از خودش مقاومت نشون میده چرا که مقدار زیادی آب رو توی تنه ضخیم و بافت سنگین خودش نگه میداره و در مواقع خشکسالی آب ذخیره شده رو استفاده میکنه.

این گیاه زیبا از برگ های دراز و سبز روشن برخورداره که میتونن آبشاری زیبا ایجاد کنن و جلوه ی بصری خاصی به ببخشن. پس با همه ی این حساب هم با توجه به زیبایی و هم با توجه به مقاومت بالا باید این گیاه رو در منزل خودتون داشته باشید.

گیاهان مناسب پارکینگ

پیچک از گیاهان مناسب پارکینگ

داشتن یه دیوار سبز در فضای باز مثل بالکن، حیاط و یا پارکینگ میتونه بسیار جذاب باشه چرا که ظاهر فوق العاده ای به فضا میبخشه و اون رو خاص تر به نظر میاره و خب در بین گیاهان موجود برای این منظور پیچک یکی از بهترین اون هاست که به سخت جان بودنش در زمستان معروفه و کسی نیست که ندونه این گیاه زیبا میتونه چقدر تحمل بالایی در مقابل سرما داشته باشه. شما میتونید پیچک رو در نقاط مختلف جهان ببینید چرا که در کل سازگاریش با آب و هوای متنوع بسیار بالاست و شاید در این راستا براتون جالب باشه که بدونید این گیاه میتونه دماهای منفی تا منفی سی درجه رو هم تحمل کنه یعنی تو حیاط با وجود برف سنگین و تو پارکینگ با وجود سوز و گرما میتونه به خوبی رشد کنه و شما همچین میتونید این گیاه رو که رونده هست رو در گلدون بکارید و از دیوار و یا سقف پارکینگ آویزون کنید و شاهد آـبشار زیبای برگ های اون باشید.

گیاهان مناسب پارکینگ

یوکا از گیاهان مناسب پارکینگ

یکی از بهترین گیاهانی که هم تحمل بالایی در مقابل سرما و هم گرما داره یوکا هست که نیاز آبی کمی هم داره از این رو لازم نیست که شما مدام حواستون به آبیاری اون باشه و براش برنامه ریزی داشته باشید. این گیاه به قدری مقاومه که نه نور خیلی شدید بهش  آسیب میزنه و نه سرمای استخوان سوز پس توصیه میکنیم که برای پارکینگ حتما به سراغ این گیاه زیبارو برید.

گیاهان مناسب پارکینگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها