|

بهترین پارک های تهران / هم مناسب برا تفریح و جوج زدن با خانواده هم برا قرارای عاشقانه

در این مقاله چندتا از بهترین پارک ها در تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید در اون ها اوقات خوشی رو برای خودتون و اطرافیان رقم بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یه نگاهی به دور و بر خودتون بندازید میبینید پر از آدم هایی هست که برای به دست آووردن بهترین چیزها برای خودشون تلاش میکنن بهترین خونه، بهترین ماشین، بهترین همسر و... خب چرا شما از این دسته از افراد نباشید؟ خب به جمع این افراد پیوستن باعث میشه که در زندگی روز به روز پیشرفت و تحول داشته باشیم و استانداردهامون بالا بره و در کل در یه لول دیگه زندگی کنیم و اینجوری کیفیت حیاتمون بالا بره ولی خب پیدا کردن بهترین ها به این راحتی نیست اول از همه شما باید این موضوع رو به یه رویتن برای خودتون تبدیل کنید و از کوچک ترین کارها و تا بزرگ ترین مغزتون در حال سرچ کردن برای بهترین ها باشه مثلا اگه میخواهید پارچه بخرید باید در اولین قدم ساز و کار مغزتون اینطوری باشه که خب الان بهترین پارچه فروشی های تهران کجاها هستن تا برای خرید به سراغ اون ها برید.

یا مثلا در مواردی هم که اتفاقات یهویی و روی مخ براتون میفته هم باید به جای استرس گرفتن و خرد کردن اعصاب خودتون به دنبال حل مسئله باشید تا بهترین راه حل رو در مورد اون موضوع پیدا کنید مثلا شاید یه روز عادیه و شما در حال رانندگی هستید ولی یهو ماشینتون ادا میده خراب میشه به جای این که بزنید تو سر و کله ی خودتون باید گوشیتون رو بردارید و با یه سرچ ساده به دنبال بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران بگردید تا با مراجعه بهشون مشکلتون رو تو دو سوت حل کنن و شما رو از فکر و خیال کردن نجات بدن. ولی در این بین یه موضوعی هم هست و اون در مورد تفریحات هست که باید یه بخشی از روتین شما باشه ولی خب تفریح و به قولی عشق و حال هزینه های خاص خودش رو داره که شما میتونید با هوشمندی این هزینه ها رو به حداقل برسونید بدون این که چیزی از کیفیتشون کم بشه مثلا برای برنامه ریزی آخر هفته با خانواده میتونید به جای رفتن به یه رستوارن گرون که جیبتون رو خالی کنه بهترین پارک های تهران رو پیدا کنید و وسایل پیک نیک رو همراه با یه غذای مشتی بردارید و به این پارک ها مراجعه کنید و اوقات شادی رو با خانواده در اون ها سپری کنید که حالا ما هم در این مقاله چندتا از این پارک ها رو برای راحتی کار شما بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین پارک های تهران

پارک جمشیدیه

یکی از بهترین پارک ها در تهران که نه تنها افراد ساکن این شهر بلکه هر مسافری که به دنبال دیدن زیبایی در دل شهر هست باید بهش سر بزنه پارک جمشیدیه ایران هست که در شمال شهر واقع شده و شما میتونید شاهد چشم اندازهای زیبا و دیدنی از کوه های اطراف در اون باشید. این پارک مناسب دورهمی های خانوادگی، دوستانه و یا قرارهای عاشقانه هست و شما میتونید در اون از هوای تازه، صدای پرندگان و آبشار و نور خورشید حسابی لذت ببرید. البته که شب های این پارک هم دیدنی هست و رویایی.

این رو هم ذکر کنیم که این پارک به دلیل لوکیشنی که داره حتی در فصل گرمی مثل تابستان هم از هوای معتدل و خنکی برخورداره از این رو انگار شما وارد یه تکه ی جدا از تهران میشید و میتونید از گرمای طاقت فرسا بهش پناه ببرید و یه کولر طبیعی در طبیعت رو تجربه کنید.

آدرس پارک جمشیدیه: جماران، خیابان باهنر، خیابان امیدوار

بهترین پارک های تهران

بهترین پارک های تهران

پارک ساعی

پاک ساعی رو میشه یکی از زیباترین و بزرگترین پارک های تهران بشمار آوورد که توی منطقه سه واقع شده. این پارک با داشتن مساحت 140 هکتاری، آب نماها، درختان، مجسمه های حیوانات، درختان بیشمار، باغ وحش و... میتونه یه مکان فوق العاده برای گشت و گذارهای خانوادگی و دوستانه باشه و به شما در رقم زدن ساعات خوش و به یادماندنی با اطرافیان دو عزیزانتون کمک کنه. این پارک همچنین محل برگزاری انواع برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی هست که در طول سال انجام میشه پس میشه گفت که حس زندگی در اون به کلی جریان داره و شما میتونید برای یه ریکاوری فوق العاده بهش مراجعه کنید.

آدرس پارک ساعی: خیابان ولی‌عصر، محله آرژانتین

بهترین پارک های تهران

بهترین پارک های تهران

پارک جنگلی شیان

اگر بخواهیم یه پیشنهاد جذاب و فوق العاده برای آخر هفته تون داشته باشیم گردش توی پارک جنگلی شیان هست که در شمال شهر قرار داره و به دلیل داشتن فضای سبز زیبا و خاص میتونه مناسب هر سلیقه ای باشه. از تفریحات متنوعی که شما میتونید در این پارک داشته باشید میشه به دوچرخه سواری، نشستن توی کافه و رستوران های واقع در اون و حتی در صورت مسافر بودن اقامت در هتل شیان اشاره کرد. پس با این تفاسیر در صورتی که میخواهید لحظات خوشی رو با اطرافیانتون تجربه کنید پیشنهاد ما سر زدن به این پارک هست.

آدرس: انتهای بزرگ‌راه بابایی، خیابان هنگام

بهترین پارک های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها