|

10 ایده طرح سنگ‌فرش / سبک هایی که باغ و فضای باز رو متفاوت تر از افکارتون میسازن

سنگ فرش ها تنوع بسیار بالای دارند که خب در این مطلب قراره با مسائل تئوری و ظاهری این سبگ فرش ها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه ما فقط بیایم و به ظاهر و دکور داخل خونمون و یا ویلایی که داریم توجه داشته باشید و بخش محوطه و حیاط رو به امون خدا ول کنیم اصلا درست نیست. چرا که افراد ابتدا در بدو ورود درب ورودی و بعد هم حیاط رو میبینن و بعد به داخل ویلا یا خونه شما وارد میشن. اصلا خوشگلاسیون و رسیدگی به این فضاها حال خود اون خونواده ای که در اون فضا زندگی می کنن رو هم خوب میکنه و نمایی چشمگیر به محوطه میبخشه. مثلا طرح سنگ فرش باغ و حیاط یکی از متداول ترین روش ها جهت زیباسازی فضای باز می باشد که خب به دلیل تنوع در رنگ و جنسی که داره، میتونه بهترین گزینه و انتخاب برای این کار باشه. در واقع متنوع بودن رنگ و جنس این سنگ فرش ها یه پیشنهاد عالی برای تزئین و استحکام بخشیدن به مسیر و فضاهای بیرونی می باشد که خیلی هم مورد استقبال قرار میگیرند و همچنان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین راهکار ها محسوب می شوند. اگر شما هم دوست دارید تا از این ترفند جذاب استفاده کرده و با طرح هاشون آشنا بشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

8674864

سنگ فرش های مقاوم تو هر آب و هوا

مثلا یکی از خوبی های اصلی که این سبک از سنگ فرش ها دارند اینه که میتونن بسیار مقاوم در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف باشند. در واقع سنگ فرش ها جوری طراحی و تولید میشن که بتونن در مقابل تغییرات دمایی و رطوبت و فشار های محیطی مقاومت مناسبی داشته باشند. این خصوصیت باعث میشه که سنگ فرش ها واسه مناطق با آب و هوای سخت، واقعا گزینه خوبی باشند و نیازی هم به تعمیرات مداوم و دم به دقیقه ای نداشته باشید.

678476

386468

بهترین جنس سنگ فرش

اما یادتون نره که در حین خرید سنگ فرش باید به جنس و نوع سنگی که داره توجه داشته باشید چرا که از اهمیت بسیار بالایی برخورداره. سنگ هایی که طبیعی هستن مثل گرانیت و مرمر و تراورتن از دست سنگ هایی محسوب میشن که به دلیل استحکام و خوشگلی بصری که دارند، برای سنگ فرش حیاط و باغ مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی هم سنگ های مصنوعی و بتنی رو میشه به عنوان جایگزین های اقتصاد تر و البته با دوام به حساب آورد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرند.

354153

6874

6847

نصب سنگ فرش خیلی مهمه

اگر شما بهترین جنس و جذاب ترین مدل سنگ فرش رو هم خرید کنید، اما نصب درستی نداشته باشید همه چیز بر فنا خواهد رفت. در واقع نصب سنگ فرش ها نیاز به دقتی بالا و مهارت مناسب دارد. فرآیند نصب سنگ فرش ها اینجوریه که اول آماده سازی زیرساخت مناسب انجام میشه تا از تراز بودن سطح اطمینان حاصل بشه. در حالی که اگر این نکات رعایت نشن سنگ فرش ها ممکنه که به مرور زمان جابه جا بشن و یا اینکه دچار شکستگی و خرد شدنی شوند. به همین دلیل اغلب توصیه میشه که از نیروهای متخصص واسه نصب سنگ فرش استفاده بشه.

6436

کاربرد سنگ فرش به جز خوشگلاسیون

اما سنگ فرش ها علاوه بر اینکه کارکرد و زیبایی قابل توجهی دارند، میتونن نقش مهمی هم در هدایت آب باران داشته باشند. تو یک سری از طراحی ها ، مسیر های سنگ فرش به شکلی طراحی میشن که آب رو به سمت سیستم های زهکشی هدایت کنند و خب این بهترین شرایطه. این روش میتونه مانع از جمع شدن آب تو فضاهای باز بشن و به حفظ کیفیت سنگ فرش ها هم کمکم ایده آلی خواهد شد.

874

سنگ فرشی که ملک رو گرون تر میکنه

در نهایت باید بگیم که سنگ فرش ها به علاوه زیبایی و استحکامی که به فضای باز میبخشن، میتونن ارزش ملک شما رو هم به میزان قابل توجهی بالاتر برند. طراحی دقیق و استفاده از مواد با کیفیت نه فقط میتونه محیط حیاط و باغ رو دلپذیر تر کنه، بلکه از نظر اقتصادی هم به عنوان یه سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشن.

654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها