|

صاف کردن مو با نوشابه / همراه با روش درست استفاده تا تاثیر صد درصدی داشته باشه

در این مقاله در خصوص صاف کردن مو با نوشابه صحبت کردیم تا موهای لخت و شلاقی برای خودتون بسازید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا بودن در هر شرایطی برای خانوم ها از اولویت های بسیار مهمشون بشمار میاد چرا که از قدیم الایام زیبایی مختص خانوم ها بوده و از این رو موضوع خیلی مهمی برای خانوم ها بشمار میاد و خب برای این منظور هم راه های بسیار زیادی پیش روی خانوم ها هست مثلا یکی از اون ها داشتن یه آرایش شیک به عنوان روتین هست چرا که خب مسلما آرایش ساده و ملیح میتونه هر چهره ای رو شاداب تر و با نشاط تر از چیزی که هست جلوه بده از این رو بهتره که از این موضوع غافل نشید و با بهونه هایی مثل نداشتن حوصله و این موضوعات بیخیال این کار نشید و اصلا یه مقدار آرایش داشتن باعث میشه که دیگران در مورد شما اینطور فکر کنن که شما برای خودتون وقت میذارید و اینطوری ذهنیت خوبی از شما براشون ایجاد میشه.

مورد بعدی که باعث میشه شما به عنوان یه خانوم زیباتر به نظر بیایید رسیدگی به پوستتون هست چرا که یه پوست صاف و سالم که خبری از چین و چروک در اون نیست سن شما رو هم حتی پایین تر از اون چیزی که هست نشون میده از این رو بسیار پیشنهاد میشه که شده حتی یه روتین پوستی ارزان داشته باشید و با پیگیری و دنبال کردن اون برای خودتون یه چهره ی زیبا و شاداب بسازید. مورد بعدی هم این هست که شما باید به موهاتون هم رسیدگی کنید تا اون ها رو سالم و درخشان به نظر بیارید چون تاثیر بسیار زیادی روی زیباتر دیده شدن چهره تون خواهند داشت چرا که بالاخره صورتتون رو قاب گرفتن. حالا در این بین یه عده هستن که دوست دارن موهاشون رو صاف و لخت کنن چون به نظرشون اینطوری قشنگ ترن که خب برای این منظور میتونن کارهای مختلفی انجام بدن که یکی از اون ها صاف کردن مو با نوشابه هست که در این مقاله قصد داریم بیشتر راجع به این موضوع براتون صحبت کنیم چرا که یه راه بی خطر هست و ارزش یه بار امتحان کردن رو داره، پس در ادامه با ما همراه باشید.

صاف کردن مو با نوشابه

دلیل استفاده از نوشابه برای صاف کردن موها

خب کاربردهای جالب و بیشماری که نوشابه در زمینه های مختلف مثل خانه داری داره برای هیچ کسی پوشیده نیست و خیلیامون میدونیم که این ماده میتونه لوله رو باز کنه، رسوب رو از بین ببره و... ولی خب در این بین یکی از باحال ترین و جالب ترین اون ها تاثیر شگفت انگیز این ماده در صاف کردن موها و زیبایی اون هاست پس در صورتی که جزء اون دسته از افرادی هستید که موهاتون وز هست و دغدغه ی این رو دارید که اون ها صاف و صوف و شلافی کنید میتونید بدون صرف هزینه ی زیاد و رفتن به آرایشگاه تنها و تنها با استفاده از نوشابه صاف کنید.

دلیل این موضوع هم اینه که نوشابه از اسید فسفریک برخورداره به همین دلیل pH اون بسیار کمه به همین دلیل موقعی که شما اون رو به موهاتون میزنید کوتیکول موها تشدید شده و در نتیجه موهاتون صاف و خوش حالت میشه. همچنین قند موجود توی این نوشیدنی سبب میشه که بافت و حجم موهاتون بیشتر شده و پرپشت تر به نظر بیان. 

صاف کردن مو با نوشابه

نحوه ی استفاده از نوشابه برای صاف شدن موها

برای استفاده از این ماده برای صاف شدن موها در وهله ی اول دقت کنید که موهاتون تمیز باشه بعد اون ها رو با استفاده از نوشابه خیس کنید و چند دقیقه صبر کنید تا این ماده تاثیر خودش رو بذاره و بعد از گذشت زمان یاد شده موهاتون رو بشورید در صورتی هم که نمیخواهید موهاتون تیره تر بشه از نوشابه ی رژیمی استفاده کنید.

صاف کردن مو با نوشابه

سخن پایانی

ممکن هست که استفاده کردن از نوشابه برای همه کارساز نباشه و موهاشون رو صافه صاف نکنه ولی خب از اون جایی که هیچ گونه آسیبی به موهاتون نمیرسونه توصیه میکنیم که برای یکبار هم شده اون رو امتحان کنید چرا که استفاده از دستگاه هایی مثل اتو مو و دیگر روش های گرمایشی و شیمیایی برای صاف کردن موها میتونه در طولانی مدت به موهای شما آسیب های جدی وارد کنه پس در تلاش برای این باشید که از راه های دیگه موهاتون رو صاف کنید و مطمئنا بالاخره یه راه خوب برای این منظور پیدا خواهید کرد که هم بی خطره و هم مفید و تاثیرگذار.

صاف کردن مو با نوشابه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها