|

بازیگران رتبه برتر کنکور / از شهاب حسینی تا گرون ترین بازیگر سینما که تک رقمی شد

بازیگران بسیاری هستن که این روزها اسم و رسم بولد و مشهوری دارند، در حالی که یک روز برای کنکور جنگیده اند و رتبه های خفنی هم دریافت کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا موضوع رتبه و کنکور خیلی بولد شده چرا که کنکوری های عزیز تازه رتبه هاشون مشخص شده و دارن به ادامه کاراشون می پردازن. همین شد که بریم و یه سرک بکشیم به رتبه افراد مشهور. بازیگرانی که اسم و رسم معروفی دارن و حتی شاید حاشیه سازی فراوونی هم کرده اند، اما از طرفی هم تو کنکور جزو رقم خفن ها بودن و درس خون. شاید برای شما هم جالب باشه که بدونید افراد سرشناس سینما و تلویزیون تا چه حد تحصیلات داشتن و رتبه کنکورشون چند بوده.

این بازیگر رتبه 8 آورده است!

یکی از این افراد ساعد سهیلی است. او فرزند کارگردان سعید سهیلی و برادر سینا مهراد و سارا و صبا سهیلی می باشد که همگی در زمینه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. اما خب میشه گفت معروفترین اونها ساعد خان می باشد که در 30 بهمن 1366 در مشهد چشم به جهان گشوده. ساعد سهیلی تا به حال در فیلم های بسیاری ایفای نقش داشته و همسرش نیز بازیگر است. خانم گلوریا هاردی که در سریال کیمیا نقش دختر کیمیا رو ایفای کرد همسر این بازیگر جوان است. جالبه که بدونید ساعت سهیلی دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد است و رتبه 8 رشته گرافیک از دانشگاه آزاد رو داره. هرچند که از دانشگاه انصراف داد و به سربازی رفت.

تغییر-چهره-ساعد-سهیلی

موسیقی دان توانمندی که یهو مشهور شد!

احتمالا خیلی ها او را با برنامه احسان علیخانی یعنی "عصر جدید" شناخته باشند در حالی که آریا عظیمی نزاد سالهاست که در تعداد زیادی از فیلم‌ ها و سریال‌ های ایرانی به عنوان آهنگ‌ ساز و نوازنده سه‌ تار مشارکت کرده است و سابقه کاری پررنگی دارد. عظیمی نژاد یکی از هنرمندان متولد شده در سال 1352 است که جزو هنرمندان رتبه برتر کنکور بوده است. وی در یکی از برنامه های عصر جدید عنوان کرد که رتبه اش در کنکور هنر 86 بوده و در این رابطه میگه:" من واسه گرفتن دیپلم از 13 تا درس یکیشون رو افتادم اما برای کنکور رتبم شد 86."

854854

گران ترین و از پر حاشیه ترین بازیگران سینما با رتبه تک رقمی!

محمدرضا گلزار فرد مورد نظر است که سال گذشته با اخبار ازدواجش به شدت حاشیه ساز شد. او که هم کار مدلینگ انجام داده و هم پا به عرصه خوانندگی گذاشته، به عنوان یکی از گرانترین بازیگر با دستمزدی بالا شناخته شده بود و چند سالی هم سوپراستار سینما خطاب میشد. جالبه که این بازیگر دهه پنجاهی که از متولدین سال 56 است و این روزها هم 47 سال سن دارد، یک بار در برنامه علیخانی در رابطه با رتبه اش گفت :"من نفر پنجم کنکور سراسری شدم، سه سال ریاضی خوندم و بعد هم رفتم رشته تجربی. تو کنکور، درس‌ های عربی و معارف رو 100 درصد زدم و برای همین میرفتم آموزشگاه‌ های کنکور درس می‌دادم." این بازیگر رتبه 5 کنکور در رشته مهندسی مکانیک سیالات رو آورده بوده 

و جالبه که خود علیخانی هم در سال 79 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران قبول شده است.

6837874

رتبه 11 کنکور صاحب سیمرغ بلورین است!

الناز شاکردوست، بازیگری که همیشه جزو بازیگران لول بالای سینما دیده می شده اما چندان بهش نمیومده که تا به این اندازه درسخوان بوده باشه. در حالی که الناز شاکردوست در کنکور رتبه ای عالی آورده. این بازیگر که از متولدین سال 1363 است، در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل کرده و با تئاتر وارد بازیگری شده است. او برای بازی در فیلم "باد در علفزار می‌پیچد" تونست نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر بشه و حالا هم هنرمندی اسم و رسم دار است. این بازیگر کشورمون دیپلمش رو با معدل 19/23 در رشته ریاضی فیزیک گرفت و از طرفی هم در کنکور با رتبه 11 در رشته هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران قبول شد. این چهره علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس هم فعالیت داشته است.

عمل-بینی-الناز-شاکردوست

سوپراستار سینمای ایران با رتبه 85!

شهاب حسینی بازیگری که طرفداران بسیاری دارد، البته با سوابقی بسیار درخشان. احتمالا ازدواج دوم اونهم با با دختری بسیار جوانتر از خودش عجیب بوده، اما به همون اندازه رتبه دو رقمی آقای بازیگر هم عجیبه. ور که در سال 1387 با ایفای نقش در فیلم "سوپراستار" واقعا تغییر جایگاه داد و بولد تر شد، تا به حال افتخارات بسیاری در زمینه بازیگری کسب کرده است. شهاب حسینی بعد از اینکه دیپلمش رو دریافت کرد، در سال 70 بود که کنکور سراسری داد و در رشته روانشناسی پذیرفته شد. اما باز هم به دانشگاه نرفت در این رابطه میگه از اونجایی که حفظیاتم خوب بود روزی 4-5 ساعت بیشتر درس نمیخوندم اما مفید میخوندم و همه چیز یادم میموند. البته که از طرف هم میدونستم که چه درس هایی رو باید بیشتر بخونم و در نهایت هم برای دیدن رتبه کنکورم مثل همیشه روزنامه خریدم اما استرسی نداشتم و بیشتر خانواده ام مضطرب بودند. 

Gonah-Fereshte-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایوب ارسالی در

    فقط شهاب حسینی رو عشقه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها