|

خبری خوب برای هواداران استقلال

با توجه به شرایط استقلال در بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی حالا به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای تعطیلی تمرینات تیم استقلال خبر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باعث نگرانی هواداران این تیم شد اما ظاهراً حالا اتفاقات خوبی در راه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال در این باره اطلاع دادند که از طریق یکی از اسپانسرهای تیم استقلال این باشگاه به لحاظ ارزی شارژ شده و قرار است بدهی ۴۱ هزار یورویی دستیاران ساپینتو که منجر به بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی تیم استقلال شده ظرف روزهای آینده باز شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است با توجه به تعطیلی آخر هفته امروز و فردا در اروپا، قرار است این اتفاق روز دوشنبه با واریز مبلغ اعلام شده از سوی فیفا به شماره حسابی که به باشگاه استقلال اعلام شده عملیاتی شده و در نهایت ظرف روزهای پایانی هفته جاری، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

از سوی دیگر خبر می‌رسد بعد از دو جلسه متوالی جواد نکونام و علی خطیر در روزهای میانی هفته گذشته استقلال اقدامات مهمی در جهت جذب دو بازیکن انجام داده که این اتفاق نیز همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا پیش از پایان مهلت جابه‌جایی بازیکنان در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات صورت خواهد پذیرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها