|

(ویدئو) رضا شفیعی جم از طلاق و گرفتن دار و ندراش میگه و محاکمه اش تو مجازی شروع میشه

به تازگی ویدیویی قدیمی از صحبت‌های رضا شفیعی‌جم درباره ازدواج و طلاقش در فضای مجازی پربازدید شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی ویدیویی قدیمی از صحبت‌های رضا شفیعی‌جم درباره ازدواج و طلاقش در فضای مجازی پربازدید شده. او در این ویدیو می‌گوید: "پول زحمت ۲۰ ساله ام را برای ۶ ماه زندگی از دست دادم! جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم.

البته این را هم بگویم که خانواده ما هم تقریبا از طیف خانواده های سنتی است یعنی خانواده‌ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد. اینکه ۴۰۰ سکه یا ۵۰۰ سکه مهریه تعیین می کنید بدون اینکه فکر کنید به روزی که باید آن را به همسرتان پرداخت کنید زیاد کار درستی نیست."

حالا این ویدیو بحث درباره مهریه را دوباره در بین کاربران داغ کرده. عده‌ای معتقدند که خود فرد نباید زیر بار چنین ارقامی برود و عده‌ای دیگر هم پرسیده‌اند که اگر مهریه پشتوانه خانم‌هاست پس پشتوانه آقایان چیست؟

برخی کاربران هم گفته اند:

علی: یه عمر کار کنی، زحمت بکشی، جمع کنی، دلت قاطی این همه آدم، گیر یکی بیوفته که برای رسیدن بهش، حاضر بشی چشم‌بسته زیر مرگ خودتم امضا کنی، چه برسه مهریه، بعد طرف تیغ بزنه بره، این داستان خیلی هاست.

سوگند: همه قوانین تو این کشور به نفع مرداست بعد سر مهریه که خودشون قبول می‌کنن میگن شما به زن‌ها حقوق انسانیشون رو بده کسی از شما پول نمیخواد.

ونوس: نمی‌دونم به چه زبونی دیگه باید بگن وقتی نداری مهر نکن. یعنی هنوز بعد از این همه سال نمی‌دونن مهریه عندالمطالبه است یعنی چی؟ نکن آقا مهر نکن!

سهراب: این حرف که ازدواج همه چیش به ضرر خانمهاست هم جوکی بیش نیست. ازدواج در ایران ثانیه به ثانیه‌ش هزینه و فشار روی مردهاست..

نقاش: خیلیا میگن مگه مجبورش کردن که قبول کرده می تونست قبول نکنه. اگر مرد بعد از ازدواج اجازه کار کردن به زنش نداد و یا نذاشت بدون اجازه از خونه بیرون بره باز هم می‌گید می‌تونست قبول نکنه و کسی مجبورش نکرده بود؟ 

واکنش رضاشفیعی جم به ویدئو وایرال شده 

رضا شفیعی جم اما در واکنش به این ویدئو و سخنان دوباره از خود ویدئویی منتشر کرده و در آن می گوید عکس من و خواهرم را کنار هم گذاشته و میگویند جدایی! اصلا موضوع برای 15 سال پیش است...  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها