|

ایده های طراحی ژلیش و لاک ماربل / مدل های خانومانه ای که از عروسی تا عزا شیک ترینی

اگر شما هم اهل طراحی های متنوع لاک هستید اما نمیدونید چی بهتره، پس با این مطلب همراه باشید تا با سبک ماربل آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیزاین و طراحی لاک ناخن یکی از مهمترین بخش های پروسه خوشگلاسیون خانوم ها هستش که متناسب با سلیقه و موقعیتی که دارن انتخاب میشه. شاید تا دو دهه پیش بانوان چندان از این کار برای ظاهرشون به شکل همگانی استفاده نمی کردن و فقط تو مهمونی و عروسی و تولد میدیدم که کسی کاشت یا لاک داره، اما حالا دیگه بانوان به خصوص بین سن 17 تا 40 سال اغلب کاشت ناخن و یا ژلیش انجام داده اند و حال بسته به اون فضای شغلی و زندگی که دارند رنگ و نقش لاکشون رو تغییر میدن. اما به شکل موازی همینقدر که استقبال از این عمل بیشتر و بیشتر شد، خب طراحی ها هم خلاقانه تر و رنگ لاک ها هم جذاب تر و متنوع تر شده اند. حالا دیگه هر رنگی که تو این دنیا وجود داره و نداره در قالب لاک تولید میشه و روی دست خانوم ها می بینیم. اما در این مطلب ما رفتیم سراغ لاک هایی که طراحی ماربل دارند. این سبک برای بانوانی که میخوان کمی خانومانه تر به نظر برسند ایده آل هستش و میتونه در هر شرایطی زیبا و شیک نشونشون بده.

6394694

دیزاین لاک سبک ماربل طوسی

دیزاین به سبک ماربل طوسی از دست روش های بسیار محبوب شده در طراحی های ناخن سال های جدید هستش که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته. در واقع این نقش و نگار به دلیل نمای خاص و پیچیده ای که به ناخن ها میده، تبدیل به یه گزینه جذاب برای افرادی شده که به دنبال طرح های متفاوت و مدرن می گردند. این سبک که با الهام از سنگ مرمر هستش، بافت و خطوط غیر منظم فراوونی بر روی ناخن ایجاد می کنه که یه حالت خاص و هنری به ناخن ها میبخشه.

694964

ترکیب رنگ های لاک ناخن ماربل 

شما برای اجرای این دیزاین، اغلب باید از د یا چند رنگ استفاده نمایید که به شکل لایه ای و با استفاده از تکنیک های خاصی بر روی ناخن قرار میگیرند. برای انجام این روش باید از رنگ طوسی برای پایه استفاده کرده و بعد هم با دیگر رنگ ها مثل سفید و نقره ای و یا حتی مشکی ترکیب کنید تا یه حالت  بافت شبیه به مرم شکل بگیره. یادتون نره که تعادل میون رنگ ها باید حفظ بشه و نحوه ترکیب کردنشون هم به شدت اهمیت داره تا ظاهر ماربل بگیره نه اینکه شلوغ و در هم دیده بشه.

94564

محبوبیت سبک ماربل در بین لاک ها

یکی از دلایل محبوبیت دیزاین ماربل ناخن طوسی، هماهنگی آن با سبک‌های مختلف پوشش و آرایش است. رنگ طوسی، به دلیل خنثی بودن، با بسیاری از رنگ‌های دیگر به خوبی هماهنگ می‌شود و این امکان را می‌دهد که بتوان از این دیزاین در موقعیت‌های مختلف مانند مراسم رسمی یا حتی در زندگی روزمره استفاده کرد. این ویژگی باعث شده که این طرح انتخابی مناسب برای افرادی باشد که به دنبال سادگی و در عین حال شیک بودن هستند.

87486

تجهیزاتی که لاک ماربل طوسی میخواد

برای اجرای طرح ماربل بر روی ناخن شما نیاز به مهارت خاصی دارید. گرچه که برخی برای انجام این کار تو خونه خودشون دست به کار میشن، برای اما داشتن یک نتیجه حرفه ای و جذاب تر، بهتر که به سالن های آرایشی مراجعه کرده و کار رو به دست کاردونش بسپارید. ابزار و موادی که برای این کار لازمه مواردی مثل قلم‌ های طراحی ناخن، رنگ‌ های مخصوص و مواد تثبیت‌ کننده هستند که کمک میکنن طرح شما موندگاری بیشتری داشته باشه.

84864

طراحی لاک ترند ماربل

در نهایت هم بادی بگیم که دیزاین لاک ناخن با طرح ماربل یکی از ترند ترین سبک های محبوب در دنیا هستش که برای افرادی که به دنبال نقش های متفاوت و منحصر به فرد هستند پیشنهاد میشه. این طرح میتونه با ظاهری هنری و طبیعی، زیبایی و جذابیت خاصی به شما ببخشه.

64684

63463

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها