|

وسایلی که خانم های باکلاس در کیفشون میذارن؛ اگه 3 تا ازینا تو کیفته یعنی توام باکلاسی

در این مقاله درباره وسایلی که خانم های باکلاس در کیفشون میذارن صحبت کردیم تا با قرار دادن این اقلام داخل کیفتون باکلاس به نظر بیایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا بودن برای خانوم ها از بدو تاریخ تا به امروز بسیار مهم بوده و مسلما بعد از این هم خواهد بود ولی خب مسئله ای که هست اینه که زیبا بودن در هر دوره ای تعریف خودش رو داره مثلا در گذشته ابروهای نازک بسیار مد و ترند بود و خب اون هایی که مادرزادی یه همچین ابروهایی رو داشتن خوش به حالشون بود و اون هایی که ابروهای پت و پهن داشتن با انواع و اقسام وسیله ها از تیغ بگیر تا موچین سعی میکردن که ابروهاشون به اون اندازه ی نازک برسونن در حالی که این روزا ابروهای پهن و دخترونه بسیار مد شده از این رو خب اونایی که ابروهاشون نازکه به دنبال سریع ترین روش رشد ابرو هستن تا با استفاده از اون ابروهاشون رو پرپشت و پهن به نظر بیارن.

ولی خب موضوع که وجود داره این هست که شما نباید از هر ترند و مدی هم در این دور و زمونه پیروی کنید چرا که برخی از اون ها نه تنها زیبا نیستن بلکه خیلی زود هم از مد میفتن مثلا یادتون باشه یه دوره ای تیز کردن دندون های نیش مد شد که قیافه رو شبیه خون آشام ها میکر ولی خب تنها و تنها یه عده ی خاص به سراغ این مد رفتن چرا که به نظر اکثریت افراد زیاد مد جالب و دوست داشتنی نبود پس با این حساب سعی کنید برای پیروی کردن مد اون هایی رو دنبال کنید که با کلاس ها میرن به سراغشون مثلا در موقع خرید کیف اون کیف های ترند رو که به نظرتون افراد با کلاس انتخاب میکنن رو خریدای کنید و حتی موقع پر کردن داخلش هم اون رو با وسایلی که به نظرتون افراد باکلاس داخل کیف قرار میدن پر کنید که حالا در این مقاله چندتا از این وسایل رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

داخل کیف

عطر از وسایلی که باکلاس ها توی کیفشون دارن

عطر رو میشه یکی از مهم ترین وسایلی بشمار آوورد که نه تنها ضروریه که خانوم ها توی کیفشون داشته باشن بلکه باید آقایون هم داشته باشنش چرا که بوی خوب دادن این روزا بسیار مهمه و از صدتا میکاپ و آرایش حتی جلوتره چون شما فکرش رو کنید که یه فرد زیبا و خوش چهره کنارتون باشه ولی خب بوی بدی بده چقدر ذهنیتتون نسبت بهش عوض میشه و حس بدی بهتون دست میده پس همیشه و همیشه به عطرتون توجه کنید و برای جلوگیری از بوی عرق گرفتن حتما یه عطر خوشبو توی کیفتون داشته باشید. همچنین در خصوص مهم بودن عطر این رو هم بدونید که وقتی که وارد یه فضای جدید میشید در صورت بوی خوب دادن افراد دیگه شما رو با اون عطر و رایحه به یاد خواهند سپرد.

داخل کیف1

عینک آفتابی و جعبه اش از وسایلی که باکلاس ها توی کیفشون دارن

برای رفتن از خونه بیرون مهم نیست که در چه فصلی هستیم حتما و حتما عینک آفتابیتون رو همراه جعبه اش توی کیفتون داشته باشید تا موقعی که در معرض آفتاب قرار گرفتید از اون استفاده کنید. در صورتی هم که در معرض آفتاب نیستید و نیازی به عینک آفتابی ندارید به هیچ وجه اون رو روی سرتون قرار ندید چون ظاهرتون رو بد جلوه میده از این رو بهتره که اون رو همراه با جعبه اش داخل کیفتون بذارید.

داخل کیف2

دستمال مرطوب از وسایلی که باکلاس ها توی کیفشون دارن

خیلی از مواقع پیش میاد که بیرون از خونه به صابون و یا روشویی دسترسی نداشته باشید که خب در این صورت باید از دستمال مرطوب استفاده کنید تا کثیفی که مدنظرتون هست رو از بین ببرید که خب میتونه روی دستتون و یا حتی صورتتون باشه پس حتما دستمال مرطوب رو بین وسیله های داخل کیفتون داشته باشید خصوصا برای مواقعی که آرایشتون خراب شده و میخواهید اون رو اصلاح کنید. شاید براتون جالب باشه که این رو بدونید شما حتی میتونید با استفاده از دستمال مرطوب یه جورایی کفش های خودتون رو هم واکس بزنید.

داخل کیف3

خوشبوکننده ی دهان از وسایلی که باکلاس ها توی کیفشون دارن

دقت کنید که افراد باکلاس برای جلوگیری از بوی بد دهانشون بعد از میل کردن غذا از خوشبو کننده ی دهان استفاده میکنن که میتونه اسپری و یا حتی آدامس باشه از این رو باید دقت کنید که این اقلام همیشه در کیفتون باشه تا در مواقع ضروری به سراغ استفاده از اون ها برید و بوی خوش به دهان ببخشید طوری که وقتی دارید با یه نفر صحبت میکنید کاملا متوجه این موضوع بشه.

داخل کیف4

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها