|

بهترین یخچال فریزر دوقلو بازار / محصولات با کیفیت از 28000000 تا نزدیک دویست میلیون

یخچال فریزر های دو قلو در برند های بسیار مختلفی تولید و عرضه می شوند که در اینجا با نمونه های با کفیت اونها اشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در فضا آشپزخانه لوازم برقی زیادی وجود داره که خب یکسری از اونها از واجبات هست و کاملا ضروری، و برخی از اونها هم دلبخواهی هستن و متناسب با سلیقه و نیاز افراد. مثلا یخچال فریزر چیزیه که تو هر خونه ای بودنش بایدیه وگرنه مواد غذایی خراب شده و روانه سطل زباله می شوند. یخچال فریزر ها مدل های مختلفی دارند که در برند های متنوع تولید و عرضه می شوند. انتخاب اونها کاملا وابسته به میزان بودجه شما و همچنین ابعاد فضایی که براش دارید و میزان مصرف مواد غذایی تون هستش. یخچال فریزرها در مدل های دوقلو، ساید بای ساید و دو درب دار هستند که بنا بر برندی که دارند دارای خدمات و کیفیت های مختلفی هستند. مثلا برند سامسونگ هیچ جای بحثی در مورد مرغوبیت جنس بدنه و آپشن های داخلی باقی نگذاشته. اما خب هر چه که برند ناشناخته تر میشه و گاها ارزان تر، موارد گفته شده از کیفیت کمتری برخوردار هستند. 

شاید خرید یک مایکروویو و یا دستگاه نان تست و قهوه ساز و دیگر موارد برای هر خانواده ای واجب نباشه، اما بی شک بود و نبود یخچال و فریزر در هر فضا که مواد غذایی داره به شدت مهمه. این روزها هم که با اومدن یکسری از برند های نه چندان با کیفیت، و همچنین پایین اومدن شرایط اقتصادی مردم، خرید یخچال فریزر های نه چندان خوب با قیمت های مختلف رایج شده. در حالی که با کمی تحقیق میشه به محصولی بهتر رسید، اگر فقط به حرف آقای فروشنده گوش ندهید و کمی تحقیق هم داشته باشید! در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ چند نمونه یخچال فریزر جذاب که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند اما با قیمت های مختلف. اگر قصد خرید یخچال فریزر دو قلو رو دارید این مطلب رو از دست ندید تا با قیمت های مختلفی کمی آشنا شوید.

یخچال فریزر دوقلو سیلوان مدل RN 6005-FN 6003

قیمت از ۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر دوقلو سیلوان

یخچال فریزر دو قلو امرسان مدل نانو _ FN15D / RH15D

قیمت از ۳۰٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر امرسان

یخچال فریزر دو قلو هیمالیا مدل NF280p-NR440p _ پاناروما

قیمت از ۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر هیمالیا

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Unique _ ES23

قیمت از ۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VB304/GSN36VB304

قیمت از ۱۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر بوش

یخچال و فریزر دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900

قیمت از ۴۱٫۶۶۶٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر پاکشوما

یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

قیمت از ۲۹٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر پارس

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020 / D4LF-0020

قیمت از ۶۲٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

یخچال فریزر دوو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها