|

پیتزافروشی های معروف تهران؛ سه مدل پیتزا رو تو یکی میدن فقط 100 هزار چن نفرم سیر میشن

در این مقاله چندتا از پیتزا فروشی های معروف تهران رو بهتون معرفی کردیم که تنوع پیتزا در اون ها منحصربه فرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما باید همواره به دنبال پیشرفت در زندگیامون باشیم چرا که در صورتی که روحیه ی این مدلی نداشته باشیم همیشه محکوم به درجا زدن خواهیم بود و خب این موضوع بعد از یه تایمی تاثیر بسیار بدی روی روحیه ی ما خواهد داشت بنابراین بهتره که برای جلوگیری از این موضوع و یا در صورتی که دچارش هستید و میخواهید خاتمه اش بدید شروع کنید به جذب کردن بهترین ها برای خودتون و این رو از کوچکترین کارهاتون شروع کنید مثلا در صورتی که میخواهید آخر هفته رو با دوستانتون استخر برید درسته که یه عالمه استخر هست ولی شما به صورت رندوم استخرتون رو انتخاب نکنید و به دنبال بهترین استخرها در تهران باشید و از بین اون ها یه انتخاب برای این منظور داشته باشید تا بیشتر بهتون خوش بگذره.

یا در صورتی که میخواهید برای دوستی هدیه تهیه کنید چرا برای این که هدیه تون دهن پر کن باشه به دنبال بهترین طلافروشی ها در تهران که کارهای طلای ارزون قیمت و هدیه ای رو تولید میکنن نباشید تا از اون ها خرید داشته باشید و دیگرانه با دیدنه کادوتون به دلیل سلیقه ی خوبتون به به و چه چه کنن. پس با این حساب این جستجو برای بهترین ها باید به کلی توی زندگیتون باشه و همه ی جنبه های اون رو در بربگیره تا اینطوری کم کم پیشرفت های روزافزون در زندگیتون پدیدار بشه و در کل سطح کیفیت زندگیتون بالا و بالاتر بره. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون برای این که به شما در پیدا کردن بهترین ها کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین پیتزافروشی های تهران رو معرفی کنیم که خب مسلما برای اون دسته از افرادی که عشق پیتزا دارن و براشون کیفیت غذایی که میل میکنن مهمه، جذاب خواهد بود پس در ادامه برای شناختن چندتا از اون ها با ما همراه باشید.

پیتزا فروشی های معروف تهران

رستوران باروژ

یکی از بهترین رستوران هایی که ر سطح شهر تهران میتونید پیدا کنید رستوران باروژ هست که از لحاظ فاکتورهای متنوعی مثل فضا، دکوراسیون، تنوع، غذای خوب و... جزء بهترین هاست و اسمش به زیبایی هر چه تمام تر میدرخشه. پس در صورتی که اسم اون رو در لیست این مقاله قرار ندیم مسلما بی انصافی کردیم، پس در صورتی که میخواهید طعم های متنوع پیتزا رو تجربه کنید توصیه میکنیم که حتما به این رستوران یه سر بزنید.

آدرس: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی

شماره تماس: 09309446217

ساعت کاری: 12 تا 23:45

پیتزا فروشی های معروف تهران

فست فود میخوش

یکی دیگه از گزینه هایی که در بین بهترین پیتزافروشی های تهران باید اون رو بشناسید فست فود میخوش هست که اگر از اون دسته از افرادی باشید که ترجیح میدید که به جای صرف کردن وقت زیاد برای آماده شدن غذا اون رو در کمترین زمان ممکن دریافت کنید توصیه ی ما به شما سر زدن به فست فود میخوش هست که یه پیتزافروشی نامبروان و عالی در تهران هست و شما میتونید پیتزاها رو با تنوع بسیار بالا و در انواع طعم ها در این فست فود سفارش بدید اون هم با قیمت بسیار مناسب.

توی این فست فود شما میتونید هر زمانی که خواستید به صرف پیتزاهای خوشمزه بپردازید و به علت تعداد بالای شعبه هایی هم که در تهران داره محبوبیتش روز به روز بیشتر و بیشتر میشه.

آدرس: سعادت آباد ، پایین تر از میدان فرهنگ ، جنب بانک پاسارگاد ، رستوران میخوش

شماره تماس: 02188513280

ساعت کاری: 11:30 تا 23:30

پیتزا فروشی های معروف تهران

رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران سنسو رو میشه به عنوان یه پکیج کامل در زمینه ی پیتزا بشمار آوورد از این رو یکی از گزینه های بسیار عالی در لیست پیتزافروشی های تهران محسوب میشه چرا که این رستوران تقریبا توی همه ی معیارهایی که یه رستوران خب باید ارائه کنه خوب عمل کنه و کیفیت غذاهای اون در حدیه که با یه بار میل کردنشون طعم متفاوت و خوشمزه ی اون ها از یادتون نمیره.

البته که این رستوران تنها و تنها به دلیل پیتزاهای خوشمزه اش معروف نشده چرا که شما میتونید یکی از خوشمزه ترین استیک ها و سالاد سزارهایی رو که توی عمرتون میل کردید رو اینجا میل کنید جوری که پیش همه تعریفش رو کرده و اون رو بهشون پیشنهاد کنید. پس با این اوصاف حتما از واجباته که برای یه بار هم که شده به این مجموعه سر بزنید.

آدرس: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک ۲۱

شماره تماس: 02144956697

ساعت کاری: 12 تا 23:30

پیتزا فروشی های معروف تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها