|

جنون تجاوز به زنان باردار/ قاتل متجاوزی که با تبر و چکش آهنی قربانی را میکشت

یانگ شینهای، به زنان تجاوز کرده و کل اعضای خانواده را میکشت؛ او طولانی‌ترین دوران قتل و وحشتناک‌ترین قتل ها را در چین رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  رسانه ها به او لقب «قاتل هیولا» را دادند. او پرکارترین قاتل سریالی شناخته شده در چین از زمان تاسیس جمهوری خلق چین در سال 1949 است. درواقع یانگ شینهای طی 4 سال در 4 استان چین چنان رعب و وحشتی ایجاد کرد که همچنان ماندگار است. این قاتل سریالی زن و مرد و پیر و جوان برایش فرقی نداشت و با هیچ یک از مقتولان هم آشنایی نداشت؛ به صورت رندوم انتخاب میکرد و با هر وسیله ای که در اطرافش بود قربانی را بسوی مرگ روانه میکرد.

20

هوش و ذکاوتی که جای اشتباهی خرج شد

ژوئیه 1968، در شهرستان زنگیانگ ژومادیان ،همان چین بانگ شینهای متولد شد. اطلاعات کمی در مورد دوران کودکی یانگ وجود دارد، به جز اینکه او کوچکترین از چهار فرزند بود و خانواده اش فقیرترین افراد در روستای خود بودند. از نظر دیگران او فردی درونگرا و باهوش در نظر گرفته می شد. اما او هوش خود را در مدرسه به کار نمی برد و در سال 1985 تحصیل را رها کرد و در سن 17 سالگی شروع به سفر به سراسر چین کرد تا به عنوان کارگر عمومی مشغول به کار شود.

23

پایان یک رابطه آغازگر خشونت شد

سالهای 1988 و 1991 به دلیل جرایم سرقت به اردوگاه های کار اجباری محکوم شد. چند سال بعد در سال 1996 بانگ بار دیگر به مدت پنج سال به اردوگاه کار محکوم شد. فردی در هوش و شخصیت او  در سال 2000 زودتر از موعد آزاد شد. پس از آزادی او دوست دخترش از محکومیت اقدام به تجاوز مطلع شد و به رابطه آنها پایان داد و همین نیز منجر به شروع قتل و تجاوز جنسی شینگ شد.

22

تجاوز و قتل توامان؛ راهی برای خودفریبی

از سال 1999 تا 2003 یانگ 67 نفر را به قتل رساند و به 23 زن در چهار استان چین تجاوز کرد و کشت. او در اعترافات خود ذکر کرده است که پس از ورود به خانه افراد مختلف ابتدا به زن های آن خانه تجاوز کرده و پس از آن کل اعضای خانواده را با استفاده از از چکش آهنی، دسته تبر بیل یا چاقو  به قتل میرساند. همچنین این قاتل جانی در اکتبر 2002، یک پدر و یک دختر شش ساله را با بیل کشت و به یک زن باردار تجاوز کرد که با جراحات شدید سر از این حمله جان سالم به در برد.

24

خونهایی که دفن شدند

او پس از انجام اعمال خشونت آمیز آلت قتاله و لباس های خون آلودی که به تن داشت را دفن میکرد یا به رود میسپرد. شینگ همچنین برای جلوگیری از شناسایی پلیس با برنامه ریزی حملات خود از ساعتها قبل کفشهای با سایزهای مختلف و لباس های گوناگون را می پوشید و دور می انداخت.

26

تیرباران برای خونهای ریخته شده

در همین اثنی یانگ شینهای دستگیر شد و مدت کوتاهی پس از دستگیری به 65 قتل، 23 تجاوز و پنج حمله جدی اعتراف کرد که با DNA که پلیس در چندین صحنه جنایت یافت مطابقت داشت. یانگ در 1 فوریه 2004 توسط دادگاه بین‌المللی مردمی به اعدام محکوم شد. در زمان صدور حکم، رسانه‌های رسمی چین معتقد بودند که او طولانی‌ترین و وحشتناک‌ترین قتل در چین را انجام داده است. یانگ در 14 فوریه 2004 توسط جوخه تیراندازی اعدام شد.

21

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها