|

بهترین رنگ استایل واسه خانوم خانومای گندمی / بشو خوشتیپ ترین فرد میون فامیل

اگر شما هم یک خانوم خوش سلیقه اید که به استایل تون دقت زیادی دارید، پس با این مطلب همراه باشید تا با رنگای مناسب واسه گندمی ها آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه میگن خانوم ها بیشتر طول میکشه تا لباس انتخاب کنن خب کمی تا قسمتی درسته چرا که بانوان هم سخت پسند تر هستن و هم اجزای بیشتری در استایل دارن که باید اونهارو با هم جور کنند. اما یکسری چیز ها وجود داره که خانوم و آقا نداره و در واقع همه افراد باید بهش توجه داشته باشند تا بتونن ظاهری جذاب تر برای خود بسازند. مثلا اینکه با توجه به تناژ رنگی پوستی شون رنگ لباس رو انتخاب کنند. خیلی از افراد هستند که خوش سلیقه در انتخاب لباس هستنا، اما وقتی میپوشن انگار یه جای کارشون داره میلنگه و خوشتیپ نمیشن. که خب باید گفت این دقیقا به دلیل جور نبودن رنگ پوستیه فرد با رنگ لباسشه. تناژ پوستی اصلی سه تا هستش که خب در این مطلب ما میخوایم به اون دست از افرادی که پوست گندمی دارند برسیم. اگر شما هم چنین رنگی دارید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با رنگ لباس هایی که بهتون بیشتر میاد آشنا بشید. البته این رو هم بگیم که خانوم های دارای رنگ پوستی گندمی میتونن خیلی از رنگ لباس ها رو بپوشند چرا که رنگ متوسطی دارند، اما اون دست از رنگ هایی که بیشتر بهشون میاد رو میخوایم بدونیم.

انواع رنگ صورتی برای پوست گندمی

شاید فکر کنید صورتی رنگی جیغ و مایل به روشن است که شاید ترکیبش با رنگ پوست گندمی خوب نباشه، در حالی که صورتی از کمرنگ ترینش تا پررنگ ترینش به گندمی ها میاد. شما با پوسیدن یک مانتو یا شومیز صورتی طراوت خاصی به چهره خود بخشیده اید. مخصوصا اینکه از یک سایه صورتی و تینت برای گونه های خود هم استفاده نمایید.

52452

طیف رنگ سبز واسه گندمی ها

سبز رنگی خاص است که به گندمی ها بیش از هرکس دیگری میاد. انواع سبز از سبز کبریتی گرفته تا لاجوردی و یشمی و حتی فسفری به افراد با پوست گندمی به شدت میاد. این رنگ با درخشش بر پوست شما ظاهری جسورانه و مدرن به ارمغان خواهد آورد.

Green-jacket-set-with-boot-cut-pants

انواع و اقسام نارنجی ها

همونطور که بالار هم اشاره شد گندمی ها رنگی از پوست رو دارند که بیشتر رنگ ها رو بر روی خود قبول میکنه. نارنجی نیز از دیگر رنگ هاییست که برای خانوم های گندمی خیلی پیشنهاد میشه چرا که استایل دلنشین و چشمگیری میسازه.

2525

قرمز پادشاه

قرمز رو میشه پادشاه رنگ ها دونست چرا که با وجود اینکه اصلا رنگ خنثایی تست بلکه خیلی هم جیغه، اما به هر رنگ پوستی میاد و خودشو رو هماهنگ میکنه. قرمز چه برای استایل و چه برای شال و لاک جذاب ترینه. با خیالی راحت از انواع قرمز استفاده کنید اما این رو بدونید که گیلاسی و هلویی چهره شما رو درخشان تر می کنند و زرشکی و قرمز های تره ظاهری کاریزماتیک واستون می سازند.

5453

خکستری جذاب

طیف خاکستری تیره و روشن به عنوان یکی از بهترین رنگ های خنثی برای افراد گندمی به حساب میاد.

unnamed

بنفش و آبی فیروزه ای

علاوه بر موارد ذکر شده، بنفش، ارغوانی و آبی فیروزه ای نیز میتونن درخشش فوق‌ العاده‌ ای برای پوست گندمی داشته باشند.

24524

آزمایش تشخیص رنگ پوست با کاغذ

یکی از ساده ترین روش های آزمایش اینه که میتونید صورتتون رو به خوبی با شوینده بشویید تا عاری از آلودگی باشه و بعد یه کاغذ سفید برداشته و جلو اینه برید. کاغذ رو کنار صورتتون قرار بدید اگر سفیدی صورت شما به صورتی زد رنگ پوست روشنی دارید، اما اگر صورتتون به زرد بیشتر میزد یعنی شما یک گندمی هستید.

1701842323-5IgVR5VQjqZVZ9t3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها