|

مدرن ترین مدل های کوسن برای مبلمان / جذابیت و راحتی در عین سادگی و کم توجهی

اگر شما هم دلتون میخواد یه تغییر ریز اما چشمگیر به خونتون بدید، پس از کوسن های مدل دار غافل نشید که بهترین ایده هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیدمان لوازم خونه به شکلی که هم اصولی باشه و هم زیبا، کار آسونی نیست. اما از طرفی هم میشه با کمی تا قسمتی ایده گیری و دونستن سبک و سلیقه دلخواه بهش رسید. از طرفی هم باید حواسمون باشه که دکوراسیون منزل علاوه بر توجه به وسایل بزرگ و کاربردی، باید به عناصر کوچیکتر و جزئی تر هم نگاه درستی داشت. مثلا یکی از این لوازم کوسن ها هستن. کوسن وسیله ای محسوب میشه که هم خوشگلی قابل توجهی داره و هم خیلی کاربردی و خوبه. بسیاری از مبلمان هستن که نیاز به کوسن دارند تا افراد بتونن به راحتی روشون تکیه بدن. کوسن بالشتک های مدل دار کوچیکی هستن که مدل ظواهر مختلفی دارن و شما میتونید هر مدلی که دوست داشتید اونها رو تهیه کنید.

8454

کوسن های متنوع

کوسن‌ها رو میشه به عنوان یکی از مهمترین عناصر اصلی دکوراسیون دونست که نقش مهمی هم در راحتی و هم در زیبایی فضا دارند. این لوازم کوچیک و نرم میتونن با رنگ و طرح های مختلف ، جلوه ای ویژه به فضاهای مختلف خونه مثل نشیمن و اتاق خواب و حتی فضای بیرونی ببخشند. در واقع کوسن های متنوع این امکان رو به شا میدن که به راحتی تغییرات قابل توجهی در خونه ایجاد نمایید و با هر سلیقه ای که دارید فضایی جدید خلق کنید.

8673486

کوسن رو مبلی

این سبک از کوسن ها بیشتر برای جلوه بخشی به فضا استفاده میشن. در طراحی این سبک از پارچه های متنوعی استفاده میشه که نقش هایی زیبا دارند همراه با جنس و بافتی نرم و جذاب. طرح های گلدار و هندسی و مینیمال و حتی سنتی برای این مدل از کوسن ها بسیار رایج هستند. 

کوسن‌ های کلاسیک

این مدل از کوسن ها با طراحی های ساده و رنگ های خنثایی که دارند، واسه دکوراسیون های سبک کلاسیک بیشتر مناسب اند. رنگ هایی مثل سفید و خاکستری و کرم از دست پر کاربرد ترین رنگها برای سبک کلاسیک محسوب می شوند.

86748

کوسن‌های مدرن

اما طراحی های غیر معمول و در واقع خلاق، میتونن فضاهایی که طراحی مینیمال  و مدرنی دارن رو خاص تر کنند. کوسن ها این سبکی به فضا روح می بخشند و از سادگی درشون میارن.

سبک کوسن‌ های بوهمین

طرح هایی هم هستند که خیلی رنگارنگن و متنوع. این سبک از کوسن ها با الهام از طبیعت و فرهنگ های مختلف، میتونن انتخاب هایی مناسب برای هر سبک دکوراسیونی باشند. برای فضاهای که رسمی هستن از این مدل کوسن ها استفاده نکنید.

58478

کوسن‌ های کاربردی

اما کوسن هایی هم هستن که کاربردی اند. این سبک نه تنها زیبایی رو به شما هدیه میدن، بلکه راحتی رو هم به ارمغان آورده و تامین می کنند. شما میتونید از سبک کوسن های کاربردی برای پشت و یا زیر بدن به هنگام نشستن نیز استفاده کنید. اکثر این مدل کوسن ها نرم تر و بزرگتر هستن به نسبت به نسبت کوسن های تزئینی.

6846

کوسن‌ های پشتی

کوسن های مدل پشتی مناسب برای استفاده در مبلمان و صندلی‌ های نشیمن هستن که بتونن که راحتی بیشتری برای تکیه‌ گاه فراهم کنند. 

کوسن‌های زمینی 

کوسن های زمینی بزرگ و نرم هستن که خب برای نشستن مستقیم افراد بر روشون طراحی شده اند.

کوسن‌هایی که برای استفاده در فضاهای بیرونی مثل تراس و حیاط طراحی میشن از موادی ساخته میشن که مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار دارند. پارچه‌ های ضدآب و ضدلک از دست ویژگی‌ های مهم این کوسن‌ ها هستند.

5645

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها