|

پاییز امسال این رنگ ها رو توی استایلت استفاده کن تا شیک ترین باشی / رنگ های ترند 1403

در این مقاله چندتا از رنگ های ترند 1403 رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون استایل های مدرن و شیک داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن یکی از مهم ترین چیزهایی هست که خانوم های مدرن و امروزی باید بهش توجه کنن چرا که بالاخره شما چه بخواهید و چه نخواهیددر محیط ها و موقعیت های مختلف به دلیل تیپ و استایلتون قضاوت خواهید شد مثلا در صورتی که جویای شغل هستید در صورتی که لباس مناسب مصاحبه ی کاری بپوشید احتمال این که کار موردنظرتون رو از آن خودتون کنید بسیار بیشتره چون اینطوری برای کارفرما ذهنیت خوبی از خودتون میسازید و اینطور نشون میدید که یه فرد موقعیت شناس هستید و وقتی که میدونید چی رو کی بپوشید پس میدونید که توی کار هم چه کارهایی رو باید انجام بدید و از انجام چه کارهایی هم پرهیز و دوری کنید.

پس با این حساب باید حواستون به لباس هایی که انتخاب میکنید باشه ولی تنها طرح اون ها نیست که مدنظره مثلا شما باید استایل کردن اون ها رو هم بلد باشید چرا که استایل کردن با پوشیدن فرق داره چون تو استایل، شما لباس ها رو جوری کنار هم میچینید و با هم مچ میکنید که ظاهر بهتری پیدا کنن مثلا توی استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ شما اون لباس هایی رو کنار هم قرار میدید که یک رنگ هستن و یا از طیف های یه رنگ بشمار میان و اینطوری باعث میشید که حتی قدتون بلندتر و اندامتون هم لاغرتر به نظر بیاد پس با این حساب میشه گفت که مچ کردن رنگ ها و درست انتخاب کردن اون ها هم میتونه توی تیپ خوب زدن بهتون کمک کنه به همین دلیل هر سال یه سری از رنگ ها مد میشن و میان روی کار که توصیه میشه در استایل های مختلفتون به سراغ اون ها برید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از رنگ های ترند 1403 رو بهتون معرفی کنیم که توصیه میشه در استایل های پاییزیتون به سراغشون برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ های ترند 1403

طوسی

طوسی رو میشه یکی از اون دسته از رنگ های خنثی بشمار آـوورد که هر استایلی رو بسیار شیک و پیک و خاص جلوه میده. پس در صورتی که از اون دسته از افراد هستید که مایلید مدل لباس و یا سایر اجزای استایل خودتون رو بیشتر نشون بدید میتونید به سراغ استفاده از رنگ طورسی در اون ها برید. البته که باید در این مورد سعی کنید که طوسی ای که انتخاب میکنید زیاد تاریک و یا زیاد روشن نباشه. طوسی روشن رو توی فصل تابستون و طوسی تیره رو هم توی روزهای سرد سال استفاده کنید. برای این هم که استایلتون زیباییش بیشتر و بیشتر بشه میتونید در کنار طوسی از رنگ های سفید و مشکی هم استفاده کنید تا ترندی تر دیده بشید.

مورد آخر این که فرقی نمیکنه که استایل شما رسمی باشه و یا کژوال در هر حال میتونید از این رنگ برای هر دو استفاده کنید.

رنگ های ترند 1403

کرم

کرم رو میشه یکی از رنگ های کلاسیک و شیک برای پاییز بشمار آوورد که میتونید از اون در مراسم های خاص، قرارهای دوستانه و حتی کاری و رسمی به خوبی هر چه تمام تر در استایلتون استفاده کنید و تنها تفاوتی که باید در این بین قائل باشید مدل لباس ها هست که خب برای استایل های رسمی خانومانه تر خواهند بود و برای استایل های اسپرت و کژوال هم راحت تر. البته که در صورت انتخاب این رنگ شما هیچ محدودیتی در انتخاب طرح نخواهید داشت چرا که این رنگ با طرح های مختلفی میتونه سازگار بشه. شما میتونید کرم رو با رنگ های شکلاتی، شیری روشن و سفید به خوبی هر چه تمام تر ست و مچ کنید و از زیبایی که به وجود آووردید نهایت لذت رو ببرید.

دقت کنید که برای ترندی تر شدن هر چه بیشتر استایلتون برای فصل پاییز از کفش های لژدار که بسیار مد شدن هم استفاده کنید.

رنگ های ترند 1403

سبز سیج

در صورتی که به دنبال یه رنگ خاص هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ رنگ سبز سیج هست که از قدیم الایام به عنوان یه رنگ سلطنتی بشمار میومده تا به الان پس در صورتی که میخواهید خاص ترین استایل عمرتون رو تجربه کنید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این رنگ زیبا هست که میتونید با وجود اون استایل هاتون رو بسیار فانتزی جلوه بدید. شما میتونید لباس های این رنگی رو با رنگ هایی مثل آبی روشن، طوسی روشن و یا مات و همچنین سفید ست کنید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

رنگ های ترند 1403

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها