|

بهترین گوشی برای دانش آموزان / دارای قابلیت کنترل از راه دور برای والدین نگران

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها برای دانش آموزان رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر میزان مهم بودن گوشی در زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست و افراد میدونن که بدون وجود این وسیله در زندگیاشون مسلما اختلالات زیادی ایجاد میشه مثلا یه عده بدون گوشی مجبور هستن که برای خریدهای مختلفشون به صورت حضوری برن که خب این موضوع به نوبه ی خودش بسیار وقت گیر هست و یا اون دسته از افرای که کارشون آنلاین هست مثل ترید کردن، بدون گوشی باید مدام پشت لپ تاپ بشینن برای انجام کارشون و خب نمیتونن بازار رو در هر شرایط و هر حالی ارزیابی و تحلیل کنن که خب این در نهایت باعث ضرر اون ها خواهد شد پس با این حساب هیچ کس نمیخواد دنیا رو بدون گوشی متصور بشه.

ولی موضوعی که وجود داره این هست که هر کسی با توجه به نیازهایی که داره باید بهترین گوشی رو برای خودش انتخاب کنه مثلا همون تریدرها باید بهترین گوشی رو برای ترید انتخاب کنن و یا اون دسته از افرادی که کارشون با تولید محتوا مرتبط هست باید یه گوشی که بهترین دوربین رو داره رو تهیه کنن و... که خب پیدا کردن گوشی مناسب در بازار امروز که تنوع اون بسیار بالاست یه مقدار کار سختیه چرا که آدم در حجم تنوع زیاد و بالایی که موجوده غرق میشه که خب به همین دلیل انتخاب بسیار سخت میشه ولی خب شما میتونید در صورتی که یه مقدار فرد جستجوگری باشید اون گوشی رو که کاملا مناسب شما هست رو پیدا کرده و از آن خودتون کنید مثلا الان که فصل مدارس کم کم شروع میشه والدین به دنبال بهترین گوشی برای دانش آموزان هستن که در این مقاله برای این که کار اون ها رو راحت تر کنیم میخواهیم چندتا از گوشی های این مدلی رو معرفی کنیم پس در صورتی که شما هم میخواهید گوشی های این مدلی رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی برای دانش آموزان

سامسونگ A15 از بهترین گوشی ها برای دانش آموزان 

بریم سراغ اولین گوشی که در این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی سامسونگ A15 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته خوش بدرخشه و توجه خیلی از کابران رو به خودش جلب کنه. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که با این عدد میزان تاخیر و لگ در اون بسیار کم خواهد بود.

به عنوان پردازنده برای اون از یه تراشه ی هشت هسته‌ای Helio G99 استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی داره.

بهترین گوشی برای دانش آموزان

ردمی 12 از بهترین گوشی ها برای دانش آموزان 

نوبت به محصول دوم میرسه که از کمپانی چینی شیائومی هست یعنی ردمی 12 که بین ایرانی ها بسیار طرفدار داره و تا به الان از فروش بالایی برخوردار بوده. این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.79 اینچ برخورداره که اندازه ی بزرگی داره از این رو تماشای محتواهای مختلف مثل فیلم در اون بسیار لذتبخش خواهد بود. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این این پنل برابر با 90 هرتزه که این یعنی تاخیر و لگ در اون بسیار کمه. حداکثر میزان روشناییش هم در زیر نور خورشید برابر با 550 نیت هست که با توجه به قیمت عدد خوبیه. این رو هم ذکر کنیم که این محصول به گواهی IP53 مجهز شده که از این رو در برابر گرد و غبار مقاومه.

به عنوان پردازنده برای اون یه تراشه ی Helio G88 تعبیه شده که عملکردش خوبه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی هم ارائه میکنه.

بهترین گوشی برای دانش آموزان

موتورولا G14 از بهترین گوشی ها برای دانش آموزان 

بریم سراغ یه محصول دیگه از برند قدیمی موتورولا یعنی G14 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخوداره و با داشتن تنها 177 گرم بسیار گوشی کم وزن و خوش دستی بشمار میاد.

به عنوان پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Tige T616 استفاده شده که میتونه از عهده ی به اجرا درآووردن برنامه های مختلف بربیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن دقایق شما رو به زیبایی ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی برای دانش آموزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها