|

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون / شارژرو نزدیک باتریه اینا کنی شارژ میشه خیلی باحالن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها یه خرید خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها با گوشی سر و کله میزنن و خب با وجود معرفیه برنامه هایی مثل همستر هم خیلی ها به فکر پول درآووردن از این وسیله هستن و یه کسایی توی تلگرام جوین میشن که آدم میمونه اینا آیا از کانتکت های ما بودن و یا نه و خب به خیالشون میخوان ترید کنن در حالی که که ترید کردن این نیست و یه کار بسیار تخصصی بشمار میاد طوری که حتی خیلی ها برای این موضوع به بهترین گوشی برای تریدرها نیاز دارن تا بتونن چارت رو با وضوح و کیفیت بالا تماشا کنن و تحلیل اون براشون راحت تر باشه و خب میدونید که پنیر مفت هم توی تله موشه وگرنه اگر تو دنیا اینجوری مفت پول گیر میومد الان یه آفریقا از گشنگی نمیمردن!

بگذریم پس در این بین یه موضوعی که در خصوص گوشی وجود داره این هست که برای یه سری کارها میشه رفت سراغ گوشی های مخصوص اونا مثلا در صورتی که شما آنلاین شاپ داشته باشید و باید برای تولید محتوا و قرار دادن عکس محصولاتتون حالا در پیج و یا سایتتون به دنبال بهترین گوشی از نظر دوربین باشید تا بتونید با استفاده ازش عکس های با کیفیت و خوبی رو به ثبت برسونید پس همه چیز به انتظارات شما از گوشی بستگی داره حالا باتریه خوب میخواهید، پردازنده ی قوی میخواهید و... که خب با توجه به خواسته هاتون دست روی گوشی مدنظرتون میذارید و در این بین باید شکارچی بلاشید تا بهترین بازار رو برای خودتون شکار کنید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا ما هم در شکار بهترین ها به شما یه کمکی کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A55 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

بریم سراغ اولین گوشی که در بین بهترین هاس سامسونگ قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی گلکسی A55د که به جای استفاده از فریم پلاستیکی در اون از فریم فلزی بهره گرفته شده که این طراحی سبب شده که به مدل های رده بالای سری اس شباهت پیدا کنه و ظاهر شیک و پیکی به خودش بگیره و همچنین مقاومتش هم بیشتر بشه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه 6.6 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه.  

در زمینه ی پردازنده ی اون یه تراشه ی اگزینوس 1480 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت تصویر خوبی رو ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A35 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

بریم سراغ محصول دوم در بین بهترین های بازار تا 20 میلیون اون هم از برند کره ای سامسونگ یعنی گلکسی A35 که پنل پشتیش از شیشه هست که همین موضوع بهش ظاهر زیبایی بخشیده ولی فریم این گوشی پلاستیکیه. در زمینه ی نمایشگر برای این گوشی از یه پنل به اندازه ی 616 اینچ استفاده شده از نوع سوپر امولده که این یعنی شما محتواهای مختلف رو با رزولوشن و کیفیت بالایی در اون مشاهده خواهید کرد. همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتز هست که این یعنی اسکرول اون روون خواهد بود.

برای پردازنده گوشی به یه تراشه ی اگزینوس 1380 مجهز شده که میتونه از پس کارهای روزمره و یه سری برنامه های سنگین و با گرافیک بالا بربیاد. در زمینه ی دوربین این گوشی در بخش دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و در قسمت دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت تصویر و فیلم هایی که ثبت و ضبط میکنن خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار بوده و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی A54 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

خب نوبت رسید به آخرین محصول در لیست این مقاله یعنی گلکسی A54 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که نشون میده شما محتواهای مختلف رو با کم ترین میزان تاخیر در این نمایشگر مشاهده خواهید کرد. این گوشی رو میشه یکی از سامسونگ های میان رده که شباهت ظاهری بسیاری به پرچمدارها داره بشمار آوورد.

برای پردازنده هم در این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1380 استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها