|

دبی؟ نمیشناسم! / لوکس‌ترین برج ایران باغ هرمس رو ببینیم که از دبی چهار هیچ جلوتره

برج هرمس یکی از لوکس ترین برج های تهران محسوب میشه که هر امکاناتی که شما بشناسید و نشناسید رو در خود جای داده و محیطی شگفت انگیز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه فکر کنید امکانات در خارج از ایران ریخته و تو کشور خودمون خبری از رفاه در لایف استایل وجود نداره و یا کمتر از دیگر کشورهاست، خب سخت در اشتباهید! چرا که وقتی شما بودجه و حساب بانکی قابل توجهی داشته باشید، قطعا تو پایتخت ایران، یعنی تهران خودمون هم میتونید انواع و اقسام امکانات شگفت انگیز و تجربه کنید. مثلا برج هرمس (hermes tower) که با نام برج باغ هرمس و برج کوهیار فرشته شناخته شده هستش، در واقع یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین برج های تهران محسوب میشه که در خیابان فرشته واقع شده. این برج که یک مجموعه آپارتمانی می باشد، از خاص‌ترین و مجلل‌ترین ساختمان‌های مسکونی منطقه الهیه به حساب میاد که از امکانات و مشاعات بی‌نظیر و فوق مدرنی برخوردار است. در این مطلب قراره با این برج جذاب آشنا بشیم.

لوکس ترین برج تهران برج هرمس

لوکیشن دقیق برج باغ فوق لاکچری هرمس کجا قرار داره؟

برج نام برده، یعنی برج هرمس در منطقه 1 تهران، محله الهیه، خیابان ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته که این روزها به خیابان فیاضی تغییر نام داده، خیابان کوهیار و تقاطع کوچه نمازی قرار دارد.

مشخصات آسمان خراش هرمس که واقعا به آسمان رسیده

این پروژه با امکانات به روز شده مدرنی که داره، همراه با یک طراحی چشمگیر، ساختمانی خاص و منحصر به فرد رو تشکیل داده. آسمان خراش هرمس در زمینی با حدود 6000 متر مربع می باشد که 47 طبقه دارد و در ارتفاع 121 متری، با اسکلت فلزی پیچ و مهره بالا رفته و ساخته شده. این برج که در سال 1394 به عنوان بهترین سازه فلز ایرانی معرفی گشت، از معمارش نیز تقدیر و تشکر شد. برج هرمس توسط مهندس معمار، فرزاد دلیری ایده پردازی و طراحی شده است.

لوکس ترین برج تهران برج هرمس

واحدهای بزرگ با بالکن‌های درنشدت در طبقات 1 تا 15

اگر بخوایم بیشتر با این برج آشنا بشیم باید بگیم که واحدهای مسکونی که در طبقات ۱ تا ۱۵ برج قرار دارند، دارای متراژی معادل ۴۲۰ و ۴۹۰ مترمربع هستند و به این شکل طراحی شده‌اند. از طرفی تو هر طبقه 4 تا واحد قرار داده شده و واحد های شمالی هر کدام 420 متر هستن. دارای 36 متر مربع بالکن می باشند که خب ابعاد بسیار قابل توجه و جذابیه، همراه با فضای لاندری، فضای متقل مستخدم و مهمان، اتاق خواب های مستر و البته آشپزخونه که به شکلی کاملا مدرن طراحی و ساخته شده است.

لوکس ترین برج تهران برج هرمس

وارد واحدهای مسکونی در طبقات 26 تا 20 بشیم و لذت ببریم!

خب وارد طبقات 16 تا 20 میشیم که به طبع متراز های بالاتری دارند. متراژی معادل 925 متر مربع که فضای قابل توجهی به ساکنین می دهند. در این جا تو هر طبقه 2 واحد مسکونی داریم که موقعیت این آپارتمان ها به شکل شرقی غربی بوده و که خب هر یک میتونن در هنگام طلوع و غروب آفتاب منظره ای بسیار زیبا و خاص از خورشید رو داشته باشند. فضاهای لابی ورودی، فضای تلویزیون، فضای صبحانه‌ خوری، فضای غذاخوری مجزا، سینمای خانگی، اتاق خواب مستر، فضای لاندری، یک سوئیت مهمان همراه با سرویس بهداشتی و حمام، فضای مستقل برای مستخدم، تراس همراه جکوزی، فضای اختصاصی برای ورزش با سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخونه مدرن تنها جزئی از قسمت های این واحد مسکونی 925 متری هستش.

لوکس ترین برج تهران برج هرمس

سازه برج باغ هرمس فرشته با طراحی آمریکایی

جالبه که بدونید برج باغ هرمس در فرشته طبق آیین نامه های طراحی آمریکا و همچنین مقررات ملی ساختمان و مسکن ایران ساخته شده که با استفاده از اتصالات پیچ و مهره‌ای طراحی شده می باشد. در این سازه نوآوری‌ و ابتکارات بسیاری در بخش‌های مختلف سازه به کار رفته شده که خب یکی از اونها کاوش بستر زیر فونداسیون توسط ژئورادار (GPR)، به‌ کارگیری کنسول‌های بلند، دهانه‌های ۱۲ متری و ارتفاع زیاد طبقات می باشد! ناگفته نمونه که تمام این ویژگی‌ ها باعث انتخاب این پروژه به عنوان سازه برتر فلزی کشور در سال ۱۳۹۴ نیز شده است.

امکانات رفاهی فوق العاده برج باغ هرمس

از دیگر امکانات رفاهی و جذاب برج هرمس فرشته میشه به استخر 500 متری، فضای سبز ۳۹۰۰ مترمربعی در اطراف مجتمع مسکونی و همچنین بام سبز به مساحت ۶۱۲ مترمربع، هلی‌پد ۸۰ متری، سالن اسکواش ۹۰ مترمربعی، سالن بدنسازی 100 متری، سالن اجتماعات ۳۸۰ مترمربعی و لابی مجلل نیز اشاره داشت. از طرفی پوشش کف خاص و برند، عایق صوتی و حرارتی، شبکه اینترنت خصوصی برای هر واحد، آنتن و ماهواره مرکزی در جهات مختلف و البته سیستم تلفنی فیبر نوری از دیگر امکانات خارق العاده برج هرمس الهیه هستش که خب با این ریز امکانات میشه صحبت ابتدای مطلب رو ثابت کرد.

لوکس ترین برج تهران برج هرمس

لابی اختصاصی برج باغ هرمس فرشته با سقف و پنجره های بلند شاهانه

در این برج یک طبقه به عنوان لابی هستش که خب فقط لابیش حدود 640 متر مربع زیربنا داره. این لابی مبله هستش و علاوه بر فضای بزرگی که برای پاسخگویی و پذیرش داره، پنجره هایی با طراحی های خاص داره که ارتفاع 6.5 متری دارند و یه فضای آروم و زیبا جهت برقراری ارتباط های کاری دارد.

لوکس ترین برج تهران برج هرمس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها