|

بیوگرافی و همسر اول و دوم سیما خضرآبادی / تغییر چهره خدیجه جاده چالوس در مدلینگ

سیما خضرآبادی بازیگر سریال جاده چالوس می باشد که به تازگی خبر از ازدواج دومش داد و با تصاویر جالبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بی شک میشه شبکه آی فیلم رو یکی از بهترین شبکه های تلویزیون خودمون دونست که با ایده بازپخش فیلم و سریال های قدیمی مورد توجه قرار گرفت. وظیفه این شبکه از این قراره که میاد و اون دست از سریال هایی رو که خیلی محبوب بودن رو دوباره نشون میده. سریال هایی که شای حتی سی سال پیش ساخته شدن اما به دلیل اینکه نوستالژی هستن و پر طرفدار، باز پخش داده میشن. البته که چون نسل دهه شصت و هفتاد بیشتر پای این سریال ها میشینن، خب سریال هایی که در دهه هشتاد ساخته شدن رو نشون میده و از طرفی هم باید گفت الحق که سریال های این دهه از همه جذاب تر بود و دهه نود چندان چنگی به دل نمیزنه. در این بین هستند سریال هایی جالب به مانند "جاده چالوس" که مخاطب خودشون رو دارند. این سریال که با بازیگران اسم و رسم داری همراه بود، یکی از کارهای محبوب صدا و سیما محسوب میشد. در جاده چالوس سیما خضر آبادی در نقش خدیجه زرین نیز بازی داشت. سیما خضرآبادی هنرمندی از دهه شصت می باشد که این روزها در نزدیکی چهل سالگی به سر میبرد.

سیما خضرآبادی

بیوگرافی سیما خضر آبادی

سیما خضرآبادی از متولدین ۱۱ فروردین ۱۳۶۷ در تهران است که بازیگر سینما و تلویزیون محسوب می‌شود. وی در رشته بازیگری از دانشگاه سوره فارق التحصیل شد که با تلویزیون هم فعالیت خود را آغاز کرد و حالا در سینما نیز حضور دارد و شیفته جهانگردیست.

سیما خضرآبادی بر این نظره که به هیچ عنوان پرسپولیسی میست، اما خب عاشق رنگ قرمزه!

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

خانواده و مخالفت پدر 

بی خیلی از بازیگرن سینما و تلویزیون هستند که با پارتی مادر و پدر به این عرصه ورود کرده اند. سیما خضرآبادی نیز از این موضوع بی بهره نبود چرا که مادرش چهره پرداز سینما می باشد و پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید. از طرفی برادرش هم مدتی رو به کار تصویر برداری میپرداخته و حالا در فست فود خود فعالیت دارد.

سیما خضرآبادی بر این نظره که دانش آموز درس خوانی بود ولی پدرش به شدت مخالف این بود که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری بشه چرا چون معتقد بودند به درس درخترشان لطمه وارد میشه. سیما خضرآبادی در ادامه گفت پدرشون دوست داشتند که سیما خانوم در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل به این رشته ورود کند و همین شد که تا مدت ها بازی نکرد.

سیما خضرآبادی

بازیگری در بیست سالگی و شهرت با وضعیت سفید

سیما خضرآبادی در نهایت نیز پس از گرفتن دیپلم در سال 1387 درست زمننی که بیست ساله بود و دانشجوی بازیگری، در فیلم کودک و فرشته در نقش لیلا ظاهر شد و بازی کرد. بعد تر وی با سیال "وشعیت سفید" در کنار هنرمندانی همچون عباس غزالی ، امیرحسین رستمی ، لیندا کیانی و شهین تسلیمی دیده شد  شهرت یافت.

سیما خضرآبادی

نحوه آشنایی و ازدواج سیما خضرآبادی با همسر اول 

سیما خضرآبادی در فروردین سال ۱۳۹۶ بود که در سن 29 سالگی خبر از ازدواجس با سهیل تیرگپ رو رسانه ای کرد. همسر سابق ایشون فروشگاه لباس و کیف و کفش دارد. سیما خضرآبادی در رابطه با نحوه آشنایی اش با همسر اول می گوید، در یک سفر خیلی اتفاقی همدیگه رو دیدیم و تقریبا یه دوستی خانوادگی بینمون شکل گرفت. بعدتر یواش یواش علاقه بینمون به وجود اومد و تصمیم گرفتیم سریع ازدواج کنیم.

سیما خضرآبادی

ازدواج دوم سیما خضرآبادی 

البته که ازدواج اول چندان طولی نکشید و خانوم بازیگر در تاریخ 27 اردیبهشت سال 1403 نتصویری در کنار ابراهیم کوخانی که یک بازیگر است منتشر کرد و خبر از ازدواج دومش داد. 

سیما خضرآبادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها