|

طراحی دلربای اتاق خواب کودک با تخت سفینه فضایی/ تقویت تخیل برای فضانورد کوچک شما

اتاقی را تصور کنید که مرکز آن تختی به شکل بشقاب پرنده است که آماده انتقال کودک شما به اعماق کیهان است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از برافروختن تخیل کودکان می‌شود، تعداد کمی از موضوعات به اندازه فضای بیرونی فریبنده هستند. اتاق خوابی که با کیهان در ذهن آراسته شده است پناهگاهی برای رویاهای آنهاست. اتاقی را تصور کنید که مرکز آن تختی  به شکل بشقاب پرنده است که آماده انتقال کودک شما به اعماق کیهان است. در ادامه به طرح تختخواب و دکوراسیون اتاق خواب با طرح کهکشان و سفینه فضایی خواهیم پرداخت.

19

فرود روی سیاره خواب

 تخت بشقاب پرنده بیش از یک تکه  مبلمان است . این یک ماجراجویی است که در انتظار وقوع است. هنگامی که فرزند شما در تخت سفینه فضایی خود مستقر می‌شود، سفری به دنیای رویا را آغاز می‌کند و در خواب سیاره فرود می‌آید.

18

2

جذابیت طراحی فرازمینی

این تخت خارج از این دنیا چیزی فراتر از مکانی برای استراحت است. طراحی آن حس کنجکاوی را بر می‌انگیزد و تخیل را جرقه می‌زند. روکش فلزی و جزئیات فضاپیما مانند آن فضایی را ایجاد می‌کند که کودک شما را به کهکشان‌های دور منتقل می‌کند.

3

ستاره‌های چشمک زن در بالا

سقفی را تصور کنید که با ستاره‌های LED چشمک زن تزئین شده است. همانطور که کودک شما در  تخت بشقاب پرنده خود دراز می‌کشد، می‌تواند به بالا نگاه کند و احساس کند که در کهکشان راه شیری شناور است. این ویژگی فریبنده به فضای کلی آسمان می‌افزاید.

4

قلب کیهان

در مرکز اتاق، تخت بشقاب پرنده به عنوان قلب جهان قرار دارد. این اتاق به نقطه کانونی تبدیل می‌شود که تمام دکورهای دیگر با مضمون فضا حول آن می‌چرخد ​​و اتاق را به یک شاهکار کیهانی واقعی تبدیل می کند.

5

ذخیره سازی فراوان

تخت بشقاب پرنده فقط یک تخت نیست. همچنین یک راه حل هوشمندانه ذخیره سازی است. با محفظه‌هایی که در طراحی آن پنهان شده است، کمک می‌کند اتاق کودک شما با مضمون فضایی سازماندهی شده و بدون به هم ریختگی باشد.

6

رویاها پرواز می کنند

تخت بشقاب پرنده رویاهای کودک شما را برای پرواز تشویق می‌کند و الهام بخش افکار ماجراهای بین کهکشانی و اکتشافات کیهانی است.هر شب سفری تازه به سوی ستاره‌ها!

17  7

آموزش از طریق تخیل

اتاقی که با موضوع کیهانی طراحی شده است، عشق به نجوم و علم را پرورش می‌دهد . این یک فضای آموزشی است که یادگیری را از طریق تخیل و کاوش تشویق می‌کند. در قلمرو تخیل کودکان، امکانات به اندازه خود کیهان بی حد و حصر است. اتاقی که با  تختی به شکل سیاره از این دنیا تزئین شده است، دری را به روی ماجراهای کیهانی باز می‌کند، همه از آسایش خانه. این چیزی بیش از یک تخت است. این ظرفی برای رویاها است که کودک شما را به سفرهایی به کهکشان های دور و سیارات کشف نشده می برد.

16

8

بهشت ​​کیهانی برای رویاپردازان کوچک

این پناهگاه کیهانی، با پوشش‌های فلزی، ستاره‌های LED، و لمس‌های شخصی‌شده، به پناهگاهی تبدیل می‌شود که در آن کنجکاوی رشد می‌کند و تخیل اوج می‌گیرد. این مکانی است که در آن یادگیری به طور یکپارچه در تار و پود بازی بافته می شود، جایی که ذهن های جوان برای رسیدن به ستاره ها الهام می گیرند. تخت بشقاب پرنده فقط یک  مبلمان نیست؛ این گواهی بر قدرت شگفتی و جادوی دوران کودکی است. این در قلب اتاقی قرار دارد که برای بیدار کردن عشق مادام العمر به فضا و اکتشاف طراحی شده است.

15

9

بنابراین، اگر به دنبال ایجاد اتاق خوابی برای فضانورد کوچک خود هستید که فراتر از معمول باشد،  تختی به شکل بشقاب پرنده را در نظر بگیرید . این یک هدیه شگفت‌انگیز، دعوتی برای فرزند شما برای در آغوش کشیدن پتانسیل بی حد و حصر تخیل خود، و سکوی پرتابی برای آینده‌ای پر از کنجکاوی و کشف است.

10

11

12

13

14

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها