|

چیدمان یخچال های میوه‌ای هوشمند و متنوع / طراحی های شگفت‌انگیز با نمای رویایی

یخچال ها انواع مختلفی دارند که امکانات و طراحی های متنوعی رو ارائه میدن و در این مطلب قراره با مدل های میوه ای اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بی شک تو هر خونه ای یخچال یکی از مهمترین قطعات کاربردی تو اون خونه محسوب میشه که خب نه تنها وظیفه نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها و افزایش زندگی مفید و محافظت از مواد غذایی رو داره، بلکه به منظور زیباسازی محیط نیز استفاده میشه. امروزه ظاهر زیبای یخچال ها به خودیه خود عنصری جذاب جهت دکور منزل محسوب میشن. از طرفی ما به طور معمول انتظار داریم یخچال ها عملکردی بی نقص داشته باشند و همچنین همراه با نمایی فوق العاده و متناسب با دکوراسیون فضا باشند. یخچال ها انواع بسیار مختلفی دارند در انواع برند های متنوع که خب بسته به بودجه و لیقه افراد انتخاب میشن. اما اونچه که جالبه اینه که مدل های جدید و مدرنی همراه با ظواهر بسیار خلاق و خارق‌العاده ای طراحی و تولید شده که طرفداران بسیاری دارند. در ادامه با این طرح های فانتزی آشنا میشیم.

یخچال میوه‌ای

یخچال‌های دوقلو با دو بخش مستقل و پر جا

یخچال های دوقلو مدلای مختلفی دارن که خب برای آشپزخونه های با فضای بزرگ ایده ای عالی هستند. چرا که یخچال های دوقلو در واقع از دو یخچال کاملا جدا از هم مستقل تشکیل شدن. یک بخش وظیفه نگهداری مواد غذایی تز رو داره و دیگری وظیفه فریز کردن مواد غذایی و منجمد نگه داشتن اونها. این نوع از یخچال فریزر ها برای خانواده هایی که بزرگ هستن و یا او دست از افرادی که مواد غذایی زیادی مصرف می کنند گزینه مناسبیه و میتونه به شکل کاملا مناسب و جا دار مواد غذای رو در هر دو بخش نگهداری کنه.

یخچال میوه‌ای

یخچال‌های تکی با طراحی میوه ای یونیک

این مدل از یخچال ها تنها یک بخش هستند ، اما داخلشون دو محفظه داره که خب یکیش برای منجمد نگه داشتن مواد غذایی و دیگری هم اون دست از خوراکی های که باید تازه بمونن. در واقع اونها به دلیل طراحی ساده تر و کوچیکتری که دارند، میتونن برای آپارتمان های نقلی و کم متراژ گزینه بسیار خوبی باشند. این سبک از یخچال ها در نقش های میوه ای نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشند.

یخچال میوه‌ای

یخچال‌های ساید‌بای‌ساید جذاب

این نوع از یخچال ها که تو اکثر خونه ها می بینیم، از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شدن که خب در کنار یکدیگر قرار گرفتن و به شکل جدا شونده نیستند. ساید بای ساید ها در یک سمت یخچال رو دارند و در سمت دیگر فریزر رو، اما با این تفاوت که فضا و جای بسیار کمتر و محدودتری نسبت به یخچال های دوقلو دارند. این سبک از یخچال ها به دلیل ابعاد و سبکی بازشوی درب، فضای قابل توجهی در آشپزخونه نیاز دارند و مناسب محیط های کوچیک نیستند.

یخچال میوه‌ای

یخچال‌های فرانچ دور مناسب فضای محدود

در اینجا با نوعی از یخچال آشنا میشیم که دربش رو به سمت چپ یا راست باز میشه و این امکان رو می‌ده که بخش دیگری از فضا رو برای یخچال رها کنید. این سبک از یخچال ها برای فضاهایی مناسبه که دسترسی به یخچال محدوده و سخت.

یخچال میوه‌ای

یخچال‌های هوشمند با امکانات مدرن

این روزها دیگه یخچال ها پیشرفت خوبی داشته اند و دارای قابلیت های هوشمندی مثل اتصال به اینترنت، دوربین داخلی برای مشاهده مواد غذایی و مصرف انرژی بهینه می باشند. این نوع یخچال‌ ها در واقع برای افرادی که به فناوری علاقه دارند یا نیاز به دسترسی آسون به اطلاعات درباره مواد غذایی خود دارند، خیلی میتونه جذاب و ایده آل باشه.

در نهایت نیز انتخاب یخچال مناسب وابسته به نیازها و ترجیحات شخصی شماست که میتونه هر مدلی انتخاب بشه. با در نظر گرفتن ابعاد فضا، نیازهای ذخیره‌ سازی، و قابلیت‌های اضافی مثل صرفه‌جویی در انرژی، میتونید بهترین یخچال رو برای آشپزخونه‌تون انتخاب و خریداری کنید.

یخچال میوه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها