|

یه عالمه استایل شیک با مانتوی مشکی / انواع ست با آیتمای مختلف رنگی واسه هوای داغ

مانتو مشکی ساده دکمه دار از دست مانتو های بسیار پرکاربرد محسوب میشه که میتونه با انواع و اقسام آیتم ها ست سازی شده و استایل بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دنیایی که هر روزه ترند های مختلف بولد میشن و هر روز مد و مد بازیه جدیدی به چششممون میخوره، گاهی سادگی میتونه خیلی خوب باشه. از طرفی هم تو دنیای بزرگ رنگ ها، تیره ترین رنگ طبیعی، یعنی مشکی یکی از بهترین رنگ ها محسوب میشه. چرا که این رنگ با هر رنگی که شما فکرشو کنید یا بلدش نباشید میاد. مشکی به همه آدما میاد و با هر رنگ پوستی باشید و هر میزان اندام و سایز، باز مشکی میاد بهتون. سادگی و مینیمال بودن هم سبکی به شدت پر طرفدار محسوب میشه که همیشه و در هر کجا زیبایی خاص و با اصالت خودش رو داشته. 

مانتو بخش اصلی استایل هر بانو در تیپ های خیابانی هستش که خب بسته به خیلی موارد انتخاب و پوشیده میشه. مثلا اینکه تو چه فصلی هستیم و یا سایز و رنگ پوستمون چیه. سلیقمون کدوم مدل رو بیشتر میپسنده و حتی اینکه سبک خانوادگی مون چی هست هم دخیله. مانتوی مشکی ساده دکمه دار دقیقا همون نمونه ای هستش که هر خانومی حداقل یدونش رو نیاز داره و نجات دهنده هر محفل و هر زمانه. چرا که شما از یه مهمونی مجلل گرفته تا یه رفت و آمد ساده، میتونید از این سیک مانتو استفاده کنید و خودتون رو مینیمال نشون بدید. میپرسید چه مدل هایی؟ با ادامه مطلب ما همراه باشید تا مدل های مختلف مانتو مشکی ساده دکمه دار آشنا بشیم. اینجوری میتونید یه ظاهر ساده اما فوق العاده داشته باشید.

مانتو مشکی ساده دکمه دار

جاودانگی و همیشگی بودن این مدل مانتو

خب ممکنه که در نگاه اول مانتو مشکی ساده دکمه دار رو تکراری و خسته کننده ببینند، در حالی که اصلا این چنین نیست و تصوری کاملا اشتباهه. در واقع این مانتو مزایای زیادی داره که یکی از اونها استفاده از مانتو مشکی برای موقعیت های مختلف است. ترند های مد میان و میرن، اما سادگی و مینیمال بودن همیشه و همیشه جاودانه مونده و باقی میمونه. سادگی همیشه شیکه و اینجوریه که با داشتن این مانتو خیالتون کاملا راحت خواهد بود.

مانتو مشکی ساده دکمه دار

مانتو مشکی ساده دکمه دار

ست کردن آسون مانتو مشکی ساده دکمه دار

مانتو مشکی ساده دکمه دار به دلیل طراحی ساده ای که داره، خیلی راحت میتونه با انواع سبک و رنگ لباس ها و اکسسوری ها راحت ست بشه. استایل شما چه کژوال باشه و چه رسمی، به هرحال مانتو مشکی ساده به کارتون میاد.

مانتو مشکی ساده دکمه دار

استایل رسمی با مانتو ساده مشکی دکمه دار

برای داشتن یک استایل رسمی، میشه که با مانتو مشکی ساده دکمه دار، شلوار پارچه ای و شومیز یا بلوز و کفش پاشنه دار ست کنید. در عین حال میشه که از یک کیف دستی کوچیک و شیک همراه با گردنبندی ظریف استفاده داشت تا ظاهر نهایت تکمیل و جذاب ترین باشه. این تریمب برای مانتو مشکی ساده دکمه دار واقعا عالیه.

مانتو مشکی ساده دکمه دار

مانتو مشکی ساده رو استایل کژوال کنید

در اینجا جهت داشتن یک استایل کژوال، مانتو مشکی ساده دکمه دار رو میشه با عناصری مثل شلوار جین، تی‌شرت یا تاپ و کتانی ست کرد. مثلا میشه که از یک کیف کوله پشتی ‌یا کیف رودوشی ‌و کلاه جهت تکمیل استایل خود استفاده نمایید. مانتو مشکی ساده دکمه دار با استایل کژوال و شلوار مام استایل عالیه.

مانتو مشکی ساده دکمه دار

مانتو مشکی ساده دکمه دار

استایل اسپرت همراه با مانتو مشکی مینیمال

برای اینکه یه استایل اسپرت داشته باشید، مانتو مشکی ساده دکمه دار رو میشه با شلوار اسلش و تاپ ورزشی و کتانی ست سازی کرد و پوشید. در اینجا میتونید از یک کلاه بیسبال و یا هدبند جهت تکمیل استایل نیز استفاده نمایید. مانتو مشکی ساده دکمه دار میتونه حتی در استایل اسپرت نیز زیباترین بشه.

مانتو مشکی ساده دکمه دار

مانتو مشکی ساده دکمه دار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها