|

بیوگرافی سحر گلدوست و عکس های خصوصی‌اش / همسایه در انتهای شب که بهنامو گول میزنه

سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در سریال نمایش خانگی می باشد که اینبار با تصاویر جذابش خارج از بازیگری مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال "در انتهای شب" یکی از سریال های نمایش خانگی محبوب محسوب میشه که طرفداران بسیاری رو جلب خود کرده و در 9 قسمت به پایان میرسه. البته که دلایلش کاملا بارز و مشخصه چرا که در این سریال بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین رو داریم،. از طرفی هم نوع فیلمنامه و داستانی که انتخاب شده، روایتی نو از زندگی زناشویی یک زوج هستش که سالهاست طلاق عاطفی گرفتن اما در کنار هم زندگی کردن و حالا طلاقشون رو علنی و قانونی کرده اند. این زوج که دیگر جدا از هم زندگی می کنند، همچنان با هم دیدار دارند. بهنام با بازی پارسا پیروزفر که در واحد مسکونی خود باقی مونده و زندگی میکنه، جدیدا با رفت و آمد های خانم همسایه یعنی ثریا خانم با بازی سحر گلدوست مواجهه و در نهایت یه ریز رفتار های احساسی بینشون رد و بدل میشه! 

سحر گلدوست

بیوگرافی سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا "در انتهای شب" 

سحر گلدوست این بازیگران جوان که اولین بار با ایفای نقش در فیلم "قهرمان" دیده شد و بولد گشت، باری دیگر مشهور گشته و مورد توجه قرار گرفت. فیلم "قهرمان" به کارگردانی اصغر فرهادی که در سال 1400 تولید و پخش شد، سحر گلدوست رو به عنوان نقش اصلی و در مقابل امیر جدیدی قرار دارد. سحر گلدوست اون زمان چهره ای شناخته شده شد، اما با توجه به اینکه دیگر فعالیت آنچنانی نداشت، از یاد مخاطب رفت. سحر گلدوست اینبار در مقابل پارسا پیروزفر قد علم کرد و مورد توجه قرار گرفت. البته که در این سریال نقشی مثبت و منفی داره به همین دلیل برخی از مخاطبین با او همراه و برخی دیگر او را هیت می کنند. سحر گلدوست به وسیله فیلمی که ساخته اصغر فرهادی بود، در جشنواره های گوناگون بین المللی فیلم حضور پیدا کرد.

سوابق و تجارب سحر گلدوست در عرصه هنر

سحر گلدوست در تئاتر فعالیت بسیاری داشته و داره، ولی خب نخستین نجربه قرار گیری جلوی دوربین فیلمبرداری رو با فیلم قهرمان کسب کرده. داستان فیلم قهرمان از این قراره که امیر جدیدی شخصتی به نام رحیم رو ایفا میکنه که نقاش و خطاط است. او از همسرش جدا شده ولی به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی اش به بهرام با بازی محسن تنابنده که یک نزول خور است، به زندان میفته. رحیم به مرخصی دو روزه میاد و پسری داره که لکنت زبان داره و مربی گفتار درمانی او فرخنده با بازی سحر گلدوست در رابطه می باشد. فرخنده به او می گوید کیف حاوی چند سکه طلا پیدا کرده و با فروش اونها میتونه همه بدهی‌های بهرام رو پرداخت کنه.

سحر گلدوست

سحر گلدوست

سحر گلدوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها