|

قیمت گذاری همستر کامبت و تبدیل به تومان / همستر کمبات ارزش وقت گذاری داره؟

همستر کامبت بازی مورد علاقه این روزهای دهه ها میلیون کاربر هستش که هنوز قیمت گذاری نشه و کاربران زیادی رو منتظر خود نگه داشته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امکان نداره تا به اینجا اسم همستر کامبت رو نشنیده باشید. چرا که بار قبل، درست زمانی که نات کوین موجی برای بازی به راه انداخت کاربران کمتری به سمتش هجوم بردن و خیلی ها باور نکردن که تنها با کلیک کردن در بازی های بلاک چینی، میشه کسب درآمد داشت. اما وقتی این پروژه اتمام یافت و قیمت گذاری نات کوین و رشد قیمتیش دیده شد، اینبار همستر جدی تر گرفته شد و شاهد هجوم کاربران به این بازی بودیم. جالبه که این روزا هر فضایی، عمومی و خصوصی، مهمونی و ادارات و کلاس ها، افراد زیادی هستن که دارن میزنن رو شکم همستر. همستری که هنوز مشخص نیست ارزش وقت گذاری داره یا خیر. جالبه که بدونید نات کوین 35 میلیون کاربر داشت و حالا همستر کامبت در سرتاسر جهان بیش از 100 میلیون کاربر داره. همستر کمبات این روزها افراد زیادی رو در کل جهان درگیر خود کرده و قراره مثل نات کوین بر بستر بلاک چین تون کوین "بلاکچین تلگرام" راه اندازی بشه. البته که نات کوین به شکل کامل، تحت حمایت تلگرام بود و همستر کمبات به اون شکل ساپورت نیست و از این لحاظ نات کوین شرایط بهتری داشت.

همستر کامبت

همستر کامبت این بازیه مجاز که روزانه با اهدای جوایزی مثل پنج میلیون پاداش و یک میلیون کد مورس، کاربرانش رو خوشحال میکنه، هنوز هیچ ارزش گذاری ثابتی اعلام نکرده و همچنان بازی کنان رو امیدوار و پر هیجان میون زمین و هوا معلق نگه داشته. 

همستر کامبت

قیمت همستر کمبات چقدره و آیا اصلا ازش وقت گذاری داره؟

زمان که برنامه نات کوین سر و صدا کرد و راه اندازی شد، خیلی ها به انتقاد این بازی نظرات منفی دادن و بر این باور بودند که همه اینها دروغی ببش نیست. اما جالبه که در نهایت نات کوین با ارزش بازار یک میلیارد دلار قیمت گذاری شد و پاداش قابل توجهی به کاربرانش داد. 

همستر کامبت

داده هایی که برای پیش بینی قیمت همستر مورد نیازه

این روزا هم هستند افراد بسیاری که بازی همستر رو زیر سوال بردن و انتقادات فراوونی نسبت بهش دارند. اما در مقابل هستند کاربران بسیار زیادی که کاملا جدی و پیگیر، این بازی رو دنبال می کنن و حامیش شدند. اما واقعا حقیقت چیه؟ همستر کامبت چه قیمتی خواهد داشت و آیا ارزش این همه وقت و ذوق وروداره؟ نکته جالب اینه که طبق آخرین آمار ، همستر بیش از 130 میلیون کاربر داره و این در حالیه که نات کوین 35 میلیون کاربر داشت. بازی نات کوین به شکل مستقیم توسط تیم تلگرام مورد حمایت قرار می گرفت و همستر حامی ای به اون صورت نداره! از طرفی هنوز هیچ داده ای از نحوه توزیع توکن همستر مشخص نیست و حتی تعداد کل توکن هایی که قراره توزیع بشه اعلام نشده!

همستر کامبت

در واقع دیدگاهی با توجه به داده ها وجود داره و اون اینه که با نگاه به عرضه همستر، تعداد کل سکه ها و نسبت سکه به توکن مشخص نیست، نمیشه نظری نسبت به قیمت هر سکه داشت. ولی خب با توجه به داده های موجود میتونیم میزان کل پاداش کاربران رو محاسبه کنیم. ما تو بهترین شرایط در نظر میگیریم که کل عرضه به کاربران اختصاص پیدا کنه و تیم همستر هیچ سهمی رو برای خودش بر نداره. از طرفی هم فرض می کنیم که تو بهترین شرایط همستر بتونه ارزش بازاری برابر با نات کوین کسب کنه.

همستر کامبت

در چنین شرایطی حدود یک میلیارد دلار دارایی بین 130 میلیون کاربر توزیع میشه که خب با توجه به این توضیحات، و البته یه ضرب و تقسیم ساده میشه فهمید هر کاربر میانگین میتونه بین 5 الی 10 دلار پاداش دریافت کنه. در نتیجه انتظار چند صد دلار و چند هزار دلار برای همستر غیر منطقیه. البته که رسانه ها و افرادی که تعداد زیادی کاربر (چند هزار کاربر) رو دعوت کردن، ممکنه که حتی چند هزار دلار نیز پاداش دریافت کنند. اما کاربران معمولی بین 5 تا 10 دلار پاداش دریافت خواهند کرد. از طرفی هم برخی بر این گمانه زنی ها هستند که هر یک میلیون سکه، برابر با 5 دلار خواهدشد که خب کاربران بسته به اون میزان سکه ای که دارند، دلار دریافت می کنند.

همستر کامبت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها