|

بهترین گوشی برای تریدرها / واقعا اون کندل رنگیا جاش تو یه گوشی با نمایشگر بی روحه آخه

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی برای تریدرها براتون صحبت کردیم که میتونید با داشتن اون ها لذت یه ترید جانانه رو تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا کسی رو دور و برخودتون میشناسید که گوشی نداشته باشه مسلما جواب خیلی هاتون منفی خواهد بود چون این وسیله ی الکترونیکی در شکل های های مختلف توی زندگی بزرگ و کوچیک، پیر و جوون رخنه کرده و کاربرد خودش رو داره و کارهای زیادی رو میشه باهاش راه انداخت ولی خب در این بین یه عده ای هستن که با این گوشی ها کار میکنن و کسب و کارشون از این طریقه که خب این دوستان دیگه با گوشیشون خیلی بیشتر از افراده دیگه اخت میگیرن چون بالاخره یه جورایی منبع درآمدشون رو اون گوشی میدونن و باید گوشیشون یکی از بهترین ها باشه برای همین در این راستا خیلی از تریدرها به دنبال بهترین گوشی برای تریدرها هستن.

مسلما در حال حاضر که این مطلب رو میخونید یا خودتون یه تریدر هستید و یا علاقمند به این حرفه اید و دوست دارید که کارتون رو از یه جایی شروع کنید که در هر دو حالت شما به یه وسیله ی کار خیلی قوی نیاز دارید که در این زمینه باید یه لپ تاپ و گوشی خوب تهیه کنید تا بتونید به راحتی چارت ها رو در اون مشاهده کنید از ابزارهای مختلف استفاده کنید بدونه این که هنگی رخ بده که در خصوص بهترین لپ تاپ برای ترید براتون قبلا صحبت کردیم و در این مقاله میخواهیم به بهترین گوشی برای تریدرها بپردازیم که با استفاده از  اون میتونن به راحتی و در هر جایی که هستن کارشون رو انجام بدن پس با ما همراه باشید برای معرفی چند تا از بهترین گوشی ها برای تریدرها.

بهترین گوشی برای تریدرها

سامسونگ گلکسی S22 اولترا از بهترین گوشی ها برای تریدرها

در صورتی که مایل هستید که برای خرید گوشی به سمت برند کره ای سامسونگ برید و ولی نمیدونید که از بین تنوع بالایی که در محصولات این کمپانی به چشم میخوره کدوم مدل رو انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ گلکسی S22 اولترا هست که در حال حاضر از بهترین های موجود در بازار به شمار میاد و بی نهایت برای ترید کردن مناسبه. نمایشگر این گوشی دارای اندازه ی بزرگ هست و 6.8 اینچه این موضوع اون رو برای تماشای محتوا و چارت بسیار مناسب میکنه و شما میتونید به راحتی در اون ابزارهای مختلف رو روی چارت استفاده کنید و نمودارها رو با رزلوشن بسیاری بالایی مشاهده کنید.

همچنین یکی دیگه از بهترین ویژگی هایی این گوشی برمیگرده به قلب تپنده ی اون یعنی پردازشگرش که کمپانی کره ای در این قسمت از یه تراشه ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره گرفته که حسابی اون رو برای به اجرا درآووردن برنامه های مختلف اون هم با سرعت بالا و عملکرد روون مناسب میکنه و شما میتونید بدون هیچ هنگی با این گوشی کار کنید. در خصوص باتری هم دارای یه باتری با ظرفیت 5000 میلیآمپی ساعتی هست که میشه برای ساعت های طولانی بدون نیاز به شارژ زدن مجددد گوشی باهاش کار کرد.

بهترین گوشی برای تریدرها

شیائومی ۱۲ پرو از بهترین گوشی ها برای تریدرها

بریم و یه سر بزنیم به کمپانی چینی که این روزا تونسته به یکی از غول های گوشی در کشور ما تبدیل بشه و خیلی از افراد رو در دوراهی انتخاب قرار بده یعنی شیائومی که این روزا برای افراد زیادی این سوال رو پیش آوورده که به سراغ شیائومی ها برن و یا رقیب این کمپانی یعنی سامسونگ ها چرا که هر دوی این سازنده ها در یه رقابت تنگاتنگ با هم به سر میبرن و در زمینه های مختلف مچ هم دیگه رو میخوابونن بنابراین به قطعیت نمیشه گفت که کدوم برند گوشی هاش بهتره و برتری داره حالا در بین گوشی های هوشمند و پرچمدار شیائومی قصد داریم یکی از بهترین اون ها رو در زمینه ی ترید بهتون معرفی کنیم یعنی شیائومی ۱۲ پرو.

این گوشی از یه صفحه نمایش 6.73 اینچی برخورداره که بزرگ هست و اون رو برای نمایش کندل ها و انجام معاملات بسیار مناسب میکنه و شما میتونید از کیفیت رنگ بالای اون لذت ببرید و همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه بالاست و 120 هرتزه. برای این گوشی در قسمت پردازنده شیائومی تصمیم به استفاده از یه تراشه ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ گرفته که قدرت کافی رو برای این گوشی فراهم میکنه و کیفیت باتری اون طوریه که گوشی رو برای انجام معاملات طولانی مدت بدون زدن به شارژ مجدد مناسب کرده.

بهترین گوشی برای تریدرها

آیفون ۱۴ پرو مکس از بهترین گوشی ها برای تریدرها

گفتیم زشت نباشه که در خصوص اپل در این مقاله صحبت نکردیم و با این حساب تصمیم گرفتیم به یکی از مدل های این گوشی بپردازیم یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس که در حال حاضر از بهترین گوشی ها برای ترید بشمار میاد البته که دو مدل قبلی هم که گفتیم مسلما از بهترین ها هستن چون این روزا خیلی ها به این نتیجه رسیدن که آیفون فقط هزینه ی برند بودن خودش رو میگیره در حالی که این روزا خیلی از سامسونگ ها و شیائومی ها هم میتونن در برخی از موراد مچ نسل های مختلف این کمپانی رو بخوابونن بنابراین درگیر اسم و ظاهر نشید برای ترید کردنتون فقط کیفیت رو با توجه به بودجه تون در نظر بگیرید.

این گوشی دارای نمایشگر 6.7 اینچی هست که بزرگ بشمار میاد. در قسمت پردازنده از یه تراشه ی A16 Bionic که بسیار قدرتمند هست استفاده شده که میتونه بدون هنگی برای شما برنامه های مختلفی رو به اجرا دربیاره و عمر باتری هم 4325 میلی آمپر ساعتی هست و شارژدهی خوبی داره و میتونه نیازهای یک تریدر رو برطرف کنه.

بهترین گوشی برای تریدرها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی