|

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین / با اینا میتونی هر عکسی که میخوای رو شکار کنی

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین رو میتونید در لیست معرفی شده ما مشاهده کنید و با مقایسه ی اون ها بهترین خرید رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی از گوشی که تاره و یا میخره یه سری توقعات داره که در صورت برآوورده نشدن اون گوشی حسابی از چشم میفته مثلا یکی دوست دارن گوشیش هنگ نکنه و پردازشگر خوب داشته باشه که باهاش بتونه بازی های سنگین نصب کنه روی گوشیش، یکی دوست داره که باتری گوشی برای شارژدهی و نگهداری اون عالی باشه تا بتونه مدت ها بدون زدن اون به شارژ باهاش کار کنه و حالا در این بین هم یه عده هستن که میخوان بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین رو داشته باشن که رسیدن به تمام این استانداردها که در ذهنتون دارید مستلزم تحقیق و آگاهی داشتن هست و بعدش رفتن سراغه خریده.

مثلا در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین فقط به حرف فروشنده بسنده نکنید و چون اون میگه که یه محصولی خوبه اوکی رو بدید و برای خریدش اقدام کنید بالاخره شما قراره هزینه کنید و برای یه مدت زمانه شاید چند ساله از اون گوشی استفاده کنید و در صورتی که نیازمندی شما یه دوربین خوب در بین محصولات موجود سامسونگ در بازار هست باید برید دنبالش و بعد از این که تصمیمتون قطعی شد و به جواب رسیدید حالا میتونید به حرف های فروشنده هم به عنوان مشورت گوش کنید، پس قدم هاتون رو عاقلانه بردارید چون گوشی خیلی گرون شده، حالا میخواهیم چندتا بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی S23 اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

یکی از پرچمدارهای جدید و به روز سامسونگ همنی محصول هست که شاید در زمینه های زیادی مثل نسل قبلی باشه و اونقدرا که باید و شاید پیشرفت توش دیده نشه ولی خب این موضوع راجبه دوربین کاملا فرق میکنه و حالا میتونید اون رو یه دوربین واقعا قوی بدونید. کمپانی کره ای سامسونگ برای دوربین اصلی این گوشی فوق العاده سنسور 200 مگا پیکسلی به کار برده که اندازه اش 1.1.3 اینچ هست و اندازه ی پیکسل اون 0.6 میکرونیه و دارای یه پشت لنزی 24 میلیمتریه که گشودگی دیافراگمش F/1.7 هست و فوکوس خودکار، لرزشگیر تصویر وفوکوس لیزری رو پشتیبانی میکنه.

با وجود یه همچین دوربین قوی شما میتونید توی عکس هایی که به ثبت میرسونید جزئیات بیشتر و بهتری منظور کنید و بهتر قسمت ماجرا هم اینجاست که قدرت زوم کردن روی لبه های تصویر بالا رفته و حسابی برتری پیدا کرده که همین موضوع میتونه نیاز هر کسی رو که به دنبال یه دوربین خوب در بین گوشی های سامسونگ هست رو برآوورده کنه. از دیگر دوربین های این محصول هم میتونیم به دوربین 12 مگا پیکسلی فوق عریض، لنز 10 مگا پیکسلی تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو اشاره کنیم و ناگفته نمونه که دوربین سلفی این محصول هم 12 مگا پیکسل هست و پرچمداره.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی S22 اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

این محصول همونطور که از اسمش پیداست نسل قبلی  s23 اولترا محسوب میشه و در بین گوشی های خوب سامسونگ از نظر دوربین رتبه ی دوم رو داره و در بین برند های جهانی یکی از معروف ترین هاست. طراحی فریم این گلکسی خوش دست نسبت به نسل قبل تر خدش تغییر داده شده، به این صورت که لنزها در این پرچمدار همدست با بدنه هستن. سنسور دوربین اصلی این محصول 108 مگاپیکسل هست و اندازه ی این سنسور  1/1.33 اینچ هست و اندازه ی پیکسلش 0.8 میکرونه و پشت اون یه لنز 23 میلیمتری که دارای گشودگی دیافراگم  f/1.8 هست، قرار گرفته.

این گوشی مثل محصول قبلی از فوکوس خودکار، لرزشگیر تصویر وفوکوس لیزری پشتیبانی میکنه. بگیم در رابطه با دیگر دوربین های این گوشی که دارای یه دوربین 12 مگا پیکسلیه فوق عریضه و دو تا لنز پریسکوپ تله فوتو و تله فوتو داره که دارای سنسورهای 10 مگا پیکسلی هستن و زوم اپتیکال سه و ده برابری اجزای این گوشی رو تکمیل میکنن. این گوشی توی بخش عکاسی تونسته نمره ی 131 رو به خودش اختصاص بده این روز هم بگیم که دوربین جلوی این گوشی هم چرچمداریه برای خودش و دارای سنسور 40 مگا پیکسلی هست.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23  از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی S23 و S23 پلاس از دیگر اعضای  S23 ها هستن،  این دوگوشی از برخی از جهات مثل بزرگی و اندازه ی صفحه نمایش با هم متفاوت هستن ولی در زمینه ی دوربین میشه گفت که تفاوت آنچنانی بین اون ها دیده نمیشه و شما میتونید در این زمینه روی هر دوی اون ها حساب کنید. توی نسل جدید طراحی دوربین این دو مدل تغییر کرده و مشابه مدل های S22 اولترا و S23 اولترا شدن و با این حساب میتونید ببینیدکه لنزهای این گوشی با قاب پشتی اون هم سطح شده.

سنسور دوربین اصلی این محصولات 50 مگاپیکسل هست  اندازه ی اون ها 1/1.57 اینچه و اندازه ی پیکسلشون هم 1.0 میکرونه و این سنسور پشت خودش یه لنز 24 میلیمیتری داره که دیافراگمش F1.8  هست و از فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی میکنه و هر دوی این گوشی ها در حالت پیش فرض عکس های 12 مگاپیکسلی ثبت میکنن. عکاسی در شب این دو محصول به علت وجود  اسنپدراگون 8 نسل 2 از نسل های قبلی خودش خیلی بهتره چرا که پردازش تصویرش قابل قبول تر هست. این رو هم اضافه کنیم که این گوشی دارای دوربین سلفی با سنسور 12 مگاپیکسلی هست.

این چهار مدلی که معرفی شد در حال حاضر از نظر دوربین در بین گوشی های سامسونگ حرف اول رو میزنن و شما میتونید با خیال راحت بهشون اعتماد کنید و ثبت لحظات خوب زندگیتون رو بهشون بسپارید.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها