|

بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران / اگه گوشیت بین ایناس تبریک میگم تو جنس شناسی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران رو بهتون معرفی کردیم که در بازار امروز فروش بالایی دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا زندگیه بیشترمون با گوشی گره خورده و از صبح که چشم باز میکنیم با این وسیله مشغول هستیم تا خوده شب که چشم میبندیم و به همین دلیل خب طبیعی هست که این وسیله ی الکترونیکی کوچک تبدیل بشه به یکی از مهم ترین ها در زندگیه ما و خب از کوچیک و بزرگ همه باهاش درگیر باشن و حتی در این بین برای اقشار مختلف گوشی های مختلف تولید بشه مثل گوشی مناسب افراد سالمند که خب به علت داشتن ویژگی های خاص برای این دسته از افراد مناسب تر هست و خیلی ها توصیه میکنن که برای افراد سالخورده که نیاز به گوشی دارن به سراغ گوشی های مخصوصشون بریم تا کارشون راحت تر باشه.

اما در این بین موضوعی که وجود داره این هست که گوشی با گوشی از نظر کیفیت فرق د اره و خب همه دوست دارن که گوشیشون کیفیت خوبی داشته باشه و برای مدت زمان طولانی براشون کار کنه ولی خب یه عده در این بین میگن که برای رسیدن به این هدف باید پول هنگفتی هزینه کرد و گوشی های گرون قیمت تهیه کرد که خب در برخی از مواقع نمیشه به صورت صد درصدی به این موضوع بسنده کرده چون پیش میاد که در برخی از اوقات بهترین گوشی تا 10 میلیون رو بخرید و باهاش راحت تر از یه گوشیه 20 میلیونی باشید که خب این موضوع برمیگرده به انتظار شما از گوشی و این که دقیقا چی میخواهید باتریه خوب، دوربین خوب و... که خب با مشخص کردن انتظاراتتون میرید به سراغ خرید محصولی که با خواسته های شما هماهنگ باشه که خب حالا در این بین برای خیلی ها مهم هست که بدونن بازار و مردم بیشتر علاقمند به کدوم گوشی های هستن تا اون ها هم به سراغ خرید همون گوشی ها برن که برای آگاهی شما از این موضوع میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران رو در این مقاله بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

شیائومی ۱۴ پرو از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

برای اولین محصولی که در این لیست میخواهیم معرفی کنیم رفتیم به سراغ شیائومی ۱۴ پرو در سال 2023 عرضه شد و از اون موقع تا به الان تونسته رضایت کابران زیادی رو جلب کرده و اونا رو برای خرید ترغیب کنه به همین دلیل میشه اون رو یکی از پرفروش ها بشمار آوورد. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ برخورداره که از نوع LTPO AMOLED که رزولوشن و کیفیت تصویر خوبی داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 120 هرتز هست که این عدد نشون میده که شما میتونید محتواهای مختلف رو بدون تاخیر مشاده کنید.

در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن تصاویر و فیلم های خوبی رو براتون ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 4880 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

Poco F5 Pro از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

بریم سر وقت یه محصول دیگه که از نظر کاربران کیفیت خوبی داره یعنی شیائومی Poco F5 Pro که کمپانی سازنده براش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون میده شما میتونید محتواهای مختلف مثل فیلم و بازی رو با کمترین میزان تاخیر مشاهده کنید و از رزولوشن و کیفیت تصویر بالای اون همراه با اسکرول روانش لذت ببرید.

پردازنده ی محصول هم یه تراشه ی Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 هست که با توجه به قیمت کیفیت مناسبی ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول هم سنسور 64 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری محصول اما نقطه ی عطف این گوشیه که از 5160 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

 Redmi Note 13 Pro از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

بریم سر وقت آخرین محصولی که در این مقاله قصد معرفی اون رو داریم که طرفداران بیشماری داره یعنی Redmi Note 13 Pro که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که رزولوشن خوبی از خودش نشون میده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول روونش داره. 

به عنوان پردازنده یه تراشه ی Qualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 تعبیه شده که کیفیت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 200 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5100 میلی آـمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها