|

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری / اینو تا سه روز نزن شارژ آخ نمیگه 6 هزاره شوخی نیس

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری صحبت کرده و چندتاشون رو که شارژدهی عالی دارن رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی این روزا یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسیله ها در زندگی بشمار میره که از بزرگ و کوچیک همه دارنش و وقتی که یه مقدار وقت خالی پیدا میکنن و سرشون خلوت میشه بلا استثنا به سراغ چک کردن گوشیاشون میرن که خب این موضوع در مورد بچه ها یه مقدار خطرناکه چون شما فکر کنید که الان دیگه بچه ها مثل سابق بازی های گروهی انجام نمیدن و بیشتر فکر و ذکرشون بازی های توی موبایل هست که این موضوع روی روابط اجتماعیه اون ها در آینده تاثیر بد خواهد گذاشت چون مهارت های اجتماعیشون رشد نمیکنه پس شما به عنوان والدین اون ها باید این موضوع رو کنترل کنید و به عنوان مثال با یادگیری این که چطور برنامه های گوشی رو قفل کنیم میزان استفاده ی بچه ها رو از بازی های گوشی به حداقل برسونید.

از اینا که بگذریم میرسیم به یه موضوع اصلی که اون کیفیت گوشیه یعنی گفتیم که شما با این وسیله مدام در برخورد هستید و ازش برای کارهای مختلف استفاده میکنید ولی فکرش رو کنید که این گوشی مدام ادا بده و بره روی مختون اون موقع واقعا اعصابتون خط خطی خواهد شد بنابراین باید به کیفیت بالای گوشی بسیار دقت کنید و با هر بودجه ای که دارید بهترین بازار رو از آن خودتون کنید حالا میخواد بهترین گوشی تا 7 میلیون باشه یا 70 میلیون. همچنین شما باید انتظارات خودتون رو از این وسیله مشخص کنید یعنی یکی دوربین خوب میخواد، یکی پردازنده ی خوب میخواد و یکی باتریه خوب که ما در این مقاله برای این که به شما در خرید بهتر راهنمایی کنیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری رو معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

گلکسی F14 از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری

بریم سراغ اولین محصول از بهترین های سامسونگ در زمینه ی باتری که قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی گلکسی F14 که از زمان معرفیش تا به امروز برای خودش طرفدارهای زیدی پیدا کرده. سازنده ی کره ای برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که رزولوشنش قابل قبوله و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این پنل که هشتاد و یک درصد از فضای روبرویی رو به خودش اختصاص داده 90 هرتزه که این عدد نشون میده که شما محتواهای مختلف رو با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد. 

در زمینه ی پردازنده برای اون از یه تراشه ی اگزینوس 1330 استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسبه. دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته خوبن. اما نقطه ی عطف این گوشی باتری بینظیر اون با 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست که از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

گلکسی M34 5G از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری

نوبت به یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در زمینه باتری میرسه یعنی گلکسی M34 5G که ابتدا یه مقدار از ویژگی های دیگه ی اون میگیم و بعد میریم سراغ باتریش. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده که این یعنی وضوح و کیفیت تصویر در اون بسیار بالاست. توان نوسازی تصویر در اون هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف رو بدون وجود هیچ تاخیری مشاهده خواهید کرد.

برای پردازنده هم یه تراشه ی اگزینوس 1280 در این محصول تعبیه شده که سرعتش قابل قبوله. دوربین اصلیش هم سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 13 مگاپیکسلی داره که میتونن لحظات شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن. در انتها بگیم از باتریه بینظیر این محصول که دلیل بودنش در این لیسته، این باتری 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه میتونه دووم و کیفیت خوبی از خودش نشون بده.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

گلکسی A55 از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری

بریم سر وقت گوشیه آخر لیست یعنی گلکسی A55 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته برای خودش اسم و رسم در کنه. صفحه نمایش این محصول دارای 6.6 اینچ اندازه هست و از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد شما میتونید با خیال راحت هر محتوایی رو بدون تاخیر و همراه با اسکرول روان مشاهد کنید.

برای پردازنده ی این محصول یه تراشه ی اگزینوس 1480 استفاده شده که کیفیت خوبی داره. باتری محصول که قابلیت و شارژدهی بینظیر داره 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و علاوه بر پشتیبانی از فست شارژ دووم خوبی هم از خودش نشون میده. از  دوربین ها هم بگیم که دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیسکلی داره.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها