|

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری / تو یه ربع فول شارژ شدنه اینا ادیسونم شوکه کرده

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری رو معرفی کردیم تا انتخاب و خرید رو برای شما راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه یه جواریی به گوشیاشون وابسته شدن که انگار این وسیله حکم دست و پاشون رو داره و خیلی ها براشون پیش اومده که حتی در برخی از مواقع گوشی دستشون بوده ولی هول کردن و دنبال گوشیشون گشتن که خب این دیگه آخرشه ولی خب باید دقت کرد که بچه ها هم دارن در این بازی درگیر میشن و بیشتر پدر و مادرها برای باز کردن بچه ها از سرشون یه گوشی دادن بهشون که اونا هم به این وسیله به قدری وابسته شدن که وقتی باهاشون حرف هم میزنی یه قولی سرشون تو گوشیه که خب پدر و مادر باید این موضوع رو کنترل کنن مثلا با یادگیری این که چطور برنامه های گوشی رو قفل کنیم برای بچه هاشون یه تایم مشخصی رو جهت استفاده از بازی ها و سایر اپ های موجود در گوشی تعیین کنن تا اینطوری بچه هم به درس و مشقش برسه و هم تو دنیای واقعی هم با چهارتا آدم معاشرت کنه مهارت های اجتماعیش بالا بره.

حالا از اینا بگذریم از اونجایی که زندگی های ما خواه ناخواه به گوشی گره خورده باید یه محصول با کیفیت داشته باشیم که به قولی برامون عمر کنه و اینطوری نباشه که بعد از یه تایم کوتاه ادا دربیاره و بره رو مخمون البته که شاید در این زمینه بگید که گوشیه با کیفیت پول زیاد میخواد که این موضوع تا یه جایی صدق میکنه ولی هستن گوشی هایی که ارزش خرید ندارن که با وجود قیمت بالاشون توصیه نمیشه بخریدشون چون کیفیت آنچنانی ندارن بنابراین شما به این که چقدر پول دارید فکر نکنید به این که با پولی که دارید بهترین گوشی متناسب با بودجه تون رو نصیب خودتون کنید فکر کنید که حالا به همین دلیل در این مقاله برای کمک به شما جهت تصمیم گیری و خرید بهتر میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی  شیائومی از نظر باتری

Xiaomi 12 Pro از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

بریم سراغ اولین محصول از بهترین های شیائومی از نظر باتری در بازار امروز یعنی Xiaomi 12 Pro که یه محصول بینظیر در بین رقبای خودش بشمار میاد. کمپانی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی ۶.۷۳ اینچ استفاده کرده از نوع LTPO AMOLED هست و رزولوشن خوبی داره. توان نوسازی تصویر در این نمایشگر در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون میده شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد. بیشترین میزان روشناییش هم 1500 نیت هست که کار کردن با اون رو در زیر نور خورشید بسیار راحت میکنه.

در زمینه ی پردازنده هم یه تراشه ی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول هم سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیسکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. اما برسیم به باتری بینظیر این گوشی که 4600 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و با پشتیبانی از فست شارژ در 18 دقیقه کامل شارژ میشه.

بهترین گوشی  شیائومی از نظر باتری

Xiaomi Mi 11 Ultra از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

خب برسیم به دومین محصول که در بازار امروز یکی از بهترین ها از نظر باتری شناخته میشه یعنی Xiaomi Mi 11 Ultra که دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی ۶.۸۱ اینچ از نوع AMOLED هست کیفیت تصویر خوبی ارائه میده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با ۱۲۰ هرتز هست و بیشترین میزان روشناییش در محیط سر باز و زیر نور خورشید 1700 نیت هست که این عدد فوق العاده بشمار میاد و کار کردن با اون رو زیر نور برای شما مثل آب خوردن میکنه.

پردازنده ی این محصول هم یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 888 هست که سرعت و قدرت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن دقایق شما رو به خوبی ثبت و ضبط کنن. باتری بینظیرش هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و توی 36 دقیقه فول شارژ میشه.

بهترین گوشی  شیائومی از نظر باتری

 Redmi Note 10 Pro از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

نوبتیم که باشه نوبت Redmi Note 10 Pro هست که با داشتن 193 گرم وزن یه گوشی خوش دست و سبک بشمار میاد. این محصول یه نمایشگر به اندازه ی ۶.۶۷ اینچ داره که از نوع AMOLED هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه. روشنایی این نمایشگر در حالت متوسط و عادی 450 نیت و در بیشترین میزان خودش 1200 نیت هست.

برای پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G استفاده شده که کیفیت خوبی ارائه میده. دوربین اصلیه ردمی نوت 10 پرو یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی یه سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری بینظیرش هم از 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی  شیائومی از نظر باتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها