|

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران / زیبایی، کیفیت و کارایی روی هم با قیمت فضایی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید خرید خوبی از بینشون داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا زندگیه خیلی ها به گوشی گره خورده و افراد وقتشون رو با این وسیله ی الکترونیکی کوچک میگذرونن و بهش وابسته هستن و این روزا هم دیگه با وجود این که خیلی ها کاراشون رو هم با این وسیله انجام میدن و کسب درآمد دارن دیگه جایگاهش بسیار مهم تر و حساس تره مثلا خیلی از تریدرها باید یه گوشی خوب داشته باشن برای این که بتونن به راحتی پوزیشن بذارن، چارت رو چک کنن و... که خب برای این دسته از افراد بهترین گوشی ها برای تریدرها وجود داره که میتونن به راحتی به سراغشون برن و با وجودشون تریدهای پر سود و لذتبخش داشته باشن.

پس با این حساب میشه گفت که کیفیت گوشی یکی از اولین مسائلی هست که باید بهش توجه خاص و ویژه ای داشته باشید که البته یه عده شاید در این بین بگن که در صورت صرف هزینه ی زیاد میتونن گوشی با کیفیت هم تهیه کنن که این افراد تا حدودی راست میگن ولی در برخی از اوقات شما میتونید با بهترین گوشی تا 10 میلیون هم اون کیفیتی که مدنظرتون هست رو پیدا کنید و این بستگی به سطح انتظارات شما از گوشی داره پس اول مشخص کنید که دقیقا چی میخواهید و بعد با توجه به بودجه تون به سراغ یه گوشی که بیشترین ویژگی هایی که مدنظرتون هست رو داره برید. حالا در این بین هم یه عده دوست دارن که بدونن سلیقه ی بقیه ی افراد چه جوریه و چه گوشی هایی رو میپسندن تا یه آشنایی با استانداردهای بقیه داشته باشن که به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه اگر میخواهید این اطلاعات رو داشته باشید با ما همراه باشید.

 بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران

Galaxy S24 بهترین گوشی سامسونگ از نظر طراحی

بریم سر وقت اولین محصولی که از نظر طراحی چشم خیلی از کاربران رو گرفته که به علت برخورداری از 168 گرم وزن یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد که از بدنه ی مقاوم در برابر آب و فریم آلومینیومی برخورداره و تونسته در بین رقبای خودش بسیار موفق عمل کنه. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.2 اینچ برخورداره که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش 2600 نیت هست که کار کردن با اون رو زیر نور خورشید بسیار راحت میکنه.

پردزانده ی محصول یه تراشه ی ۴ نانومتری اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ هست که قدرت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن تصاویر و فیلم های زیبایی رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

 بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران

Galaxy S23 FE یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین

دومین محصولی که در لیست این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یکی از بهترین پرچم دارهای اقتصادی بشمار میاد که در بازار امروز خریداران زیادی داره که مجهز به یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ هست که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتز هست و حداکثر میزان روشناییش هم در زیر نور خورشید برابر با 1450 نیته.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ هست که سرعت پردازشی و قدرت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین اصلی سنسور 10 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی دارن. باتری محصول هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

 بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران

Galaxy A15 بهترین گوشی سامسونگ زیر 10 میلیون

بریم سراغ محصول فوق العاده ی آخرمون که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ زیر 10 میلیون بشمار میاد و متقاضی های زیادی برای خرید داره؛ این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش هم در زیر نور خورشید 800 نیت هست.

پردازنده ی محصول یه تراشه ی ۶ نانومتری هلیو G99 هست که با توجه به قیمت کیفیت خوبی ارائه میده. دوبین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته تصاویر و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

 بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کاربران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها